Nowy patch już w CS2
Co więc w jej ramach otrzymał CS2? Paaaanie, czego on nie otrzymał! To znaczy... Nie otrzymał wielu rzeczy, bo sam patch jest raczej mniejszy niż większy. Taki bardziej patchyk, patcheniunio. Bo i zmian czy poprawek, które zostały dodane wraz z nim, nie ma za dużo. Sami deweloperzy skupili się przede wszystkim na Anciencie i Shoots, czyli dwóch mapach, które niedawno otrzymały wersję nocną. Ponadto twórcy załatali kilka pomniejszych błędów, które powodowały np. błędne przewidywanie strzałów czy też problemy w trybie pełnoekranowego okna. Rewolucja? Oczywiście, że nie. Postęp? Też nie. Ot po prostu kolejna aktualizacja, dzięki której wiemy, że Valve o CS2 pamięta i cały czas coś tam przy grze dłubie. Dzięki, Valve!
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Mapy
- Ancient
- przywrócono dekoracje sufitu w domu niedaleko respa CT
- przywrócono możliwość strzelania przed ścianę ze sklejki w jaskini
- dodano różne zmiany dla dźwięków otoczenia za dnia
- naprawiono przedmioty, które blokowały się za stosem gruzu po stronie terro na B
- dodano poprawki clippingu gracza
- Shoots
- dodano poprawki clippingu gracza
- Ancient i Shoots
- więcej źródłowej treści z Ancienta i Shoots jest teraz dostępne dla twórców map ze społeczności w maps/editor/zoo/ancient_zoo.vmap.
Różne
- naprawiono nóż, który nakładał "suchy" ślad ataku na mokrych powierzchniach
- naprawiono sytuację, w której klient mógł błędnie przewidywać strzały, jeżeli przycisk ataku był przytrzymywany w trakcie odradzania się
- naprawiono sytuację, w której model widoku mógł przykleić się do kamery, jeżeli ustawione było cl_lock_camera
- naprawiono sytuację, w której tryb pełnoekranowego okna nie oferował rozdzielczości o ekstremalnych proporcjach
- naprawiono sytuację, w której tryb pełnoekranowego okna nie rozszerzał, by zapełnić ekran
- naprawiono sytuację, w której ruch myszy był niepoprawny w systemie Linux
- dodano różne poprawki stabilności