Nowy patch już w CS2

Co więc w jej ramach otrzymał CS2? Paaaanie, czego on nie otrzymał! To znaczy... Nie otrzymał wielu rzeczy, bo sam patch jest raczej mniejszy niż większy. Taki bardziej patchyk, patcheniunio. Bo i zmian czy poprawek, które zostały dodane wraz z nim, nie ma za dużo. Sami deweloperzy skupili się przede wszystkim na Anciencie i Shoots, czyli dwóch mapach, które niedawno otrzymały wersję nocną. Ponadto twórcy załatali kilka pomniejszych błędów, które powodowały np. błędne przewidywanie strzałów czy też problemy w trybie pełnoekranowego okna. Rewolucja? Oczywiście, że nie. Postęp? Też nie. Ot po prostu kolejna aktualizacja, dzięki której wiemy, że Valve o CS2 pamięta i cały czas coś tam przy grze dłubie. Dzięki, Valve!

Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Mapy

  • Ancient
    • przywrócono dekoracje sufitu w domu niedaleko respa CT
    • przywrócono możliwość strzelania przed ścianę ze sklejki w jaskini
    • dodano różne zmiany dla dźwięków otoczenia za dnia
    • naprawiono przedmioty, które blokowały się za stosem gruzu po stronie terro na B
    • dodano poprawki clippingu gracza
  • Shoots
    • dodano poprawki clippingu gracza
  • Ancient i Shoots
    • więcej źródłowej treści z Ancienta i Shoots jest teraz dostępne dla twórców map ze społeczności w maps/editor/zoo/ancient_zoo.vmap.

Różne

  • naprawiono nóż, który nakładał "suchy" ślad ataku na mokrych powierzchniach
  • naprawiono sytuację, w której klient mógł błędnie przewidywać strzały, jeżeli przycisk ataku był przytrzymywany w trakcie odradzania się
  • naprawiono sytuację, w której model widoku mógł przykleić się do kamery, jeżeli ustawione było cl_lock_camera
  • naprawiono sytuację, w której tryb pełnoekranowego okna nie oferował rozdzielczości o ekstremalnych proporcjach
  • naprawiono sytuację, w której tryb pełnoekranowego okna nie rozszerzał, by zapełnić ekran
  • naprawiono sytuację, w której ruch myszy był niepoprawny w systemie Linux
  • dodano różne poprawki stabilności