Były Vitality i PSG. Jest PSG.VITALITY
Tym razem Vitality nawiązało wieloletnią współpracę ze słynnym Paris Saint-Germain! Efektem tego jest PSG.VITALITY, które od teraz funkcjonować będzie na esportowej scenie EA Sports FC. W efekcie dotychczasowi reprezentanci Pszczół, Ilian "Ilian" Bouchi oraz Brice "Brice" Masson, grać będą w koszulkach PSG, na których znajdzie się również miejsce na logo samego Vitality. Dodatkowo obaj francuzi przedłużyli umowy ze swoim pracodawcą. Za ich wyniki nadal odpowiedzialny będzie Johann "ManiiKa" Simon. Główny cel? Oczywiście triumf eLigue 1 2026. Ten wszak oznaczałby również awans zarówno do eChampions League, jak i na FC Pro 26 World Championship.
"Łączymy siły w kluczowym momencie naszych sportowych podróży"
– Ten sojusz pomiędzy dwoma paryskimi klubami o renomie międzynarodowej był naturalnym wyborem. Kierowani tym samym dążeniem do doskonałości i głębokim przywiązaniem do miasta Paryża, łączymy siły w kluczowym momencie naszych sportowych podróży. Poza wspólnymi korzeniami łączy nas też wspólna wizja, by zaprezentować Paryż na światowej scenie. Zarówno sportowej, jak i esportowej. A także, by stworzyć mosty pomiędzy naszymi dwoma światami. Jestem przekonany, że ta współpraca to nowy rozdział w naszym międzynarodowym rozwoju. Wielkie podziękowania dla zespołów PSG za ich zaufanie i zaangażowanie – stwierdził Fabien "Neo" Devide, współzałożyciel Vitality.
– Ta współpraca stanowi nowy etap dążeń Paris Saint-Germain do doskonałości. Poprzez połączenie sił z najbardziej utytułowaną francuską organizacją w EA FC zbieramy razem nasze mocne strony, by zbudować ambitny i zrównoważony projekt. Doskonałość i innowacja to dwa filary klubowego DNA i są one pełnym ucieleśnieniem tej współpracy. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnego i inspirującego modelu, zapewniającego jednocześnie ustrukturyzowane ramy rozwoju kolejnej generacji talentów. Każdy z podmiotów wnosi unikalną i uzupełniającą się wiedzę. A ja jestem przekonany, że synergia ta zapewni projektowi trwały sukces – dodała zaś Nadia Benmokhtar, dyrektorka do spraw dywersyfikacji i merchandisingu w PSG.