G2 Esports przeszło kolejny rebranding. Organizacja założona przez Carlosa "ocelote'a" Rodrígueza Santiago zaprezentowała właśnie trzecie logo w swojej historii. Nie tylko emblemat tej drużyny został jednak zmieniony. Od dłuższego czasu stara się ona zapomnieć o dawnej pełnej nazwie, która brzmiała Gamers2 i sama o sobie mówi G2 Esports lub G2.Kinguin.
O tym, że dojdzie do ponownego odświeżenia loga G2 mówiło się już od dłuższego czasu. Od początku września zespół skupiał się jednak na innych elementach. Podopieczni G2 Esports dostali się do LCS-a. Później organizacja zakontraktowała zespół CS:GO, a następnie Herthstone'a. Ostatecznie wczoraj przyszła pora na zaprezentowanie nowego emblematu G2.
Od teraz logo G2 Esports przypomina nieco samuraja. ocelote w wydanym oświadczeniu wyjaśnił, że zdecydowano się na taki motyw ze względu na transformację jaką przeszłą organizacja i na to, jak rosła w siłę przez kilka lat działalności. "Blizna" na dwójce to z kolei wynik wielu stoczonych i przegranych walk. Szary kolor zamiast czerwonego ma symbolizować spokój i mądrość.
Więcej o rebrandingu G2 Esports przeczytać możecie tutaj.