Poznaliśmy szczegóły dotyczące bohatera, który już niebawem dołączy do świata League of Legends. Riot ujawnił umiejętności i ogólną charakterystykę Kleda, Swarliwego Rajtara. Champion ten należy do rodziny Yordli.
- Umiejętność bierna: Skaarl, tchórzliwa jaszczurka - Skaarl, czyli nie do końca godny zaufania wierzchowiec Kleda, posiada swój własny pasek zdrowia. Kiedy walczą we dwójkę, otrzymuje obrażenia zamiast niego. Wszelkie dodatkowe zdrowie, które Kled zyska dzięki przedmiotom, runom i specjalizacjom, trafia też do Skaarl. Jaszczurka weźmie nogi za pas, kiedy tylko wyczerpie się jej pasek zdrowia, zostawiając Kleda na pastwę losu. Kiedy Kled walczy sam, jego umiejętności zmieniają się, a ponadto zyskuje prędkość ruchu, poruszając się w stronę wrogich bohaterów. Kled może odbudować odwagę Skaarl i sprowadzić strachliwe stworzenie z powrotem, atakując wieże, bohaterów lub potężne potwory.
- Q (na Skaarl): Wnyki na linie - Kled rzuca autentycznymi wnykami na niedźwiedzie przymocowanymi do liny, które zadają obrażenia wszystkim trafionym wrogom i przyczepiają się do pierwszego trafionego wrogiego bohatera. Jeśli Swarliwy Rajtar przez parę sekund pozostanie niedaleko trafionego celu, ściągnie linę i przyciągnie swoją niefortunną ofiarę do siebie, spowalniając ją i zadając konkretne obrażenia. Umiejętność zadaje dodatkowe obrażenia stworom.
- Q (pieszo): Kieszonkowy pistolet - Kled wystrzeliwuje w wybranym kierunku serię pocisków ze swej broni, w wyniku czego zostaje odrzucony do tyłu.
- W: Agresywne skłonności (biernie) - Podstawowe ataki Kleda powodują, że wpada w szał, zyskując prędkość ataku na cztery kolejne ataki. Czwarty atak zadaje dodatkowe obrażenia zależne od procenta maksymalnego zdrowia celu.
- E: Potyczka (tylko na Skaarl) - Kled i Skaarl doskakują w wybrane miejsce, zadając obrażenia wrogom na swej drodze i tymczasowo zyskując prędkość ruchu. Jeśli Potyczka trafi w bohatera lub dużego potwora, Kled i Skaarl mogą raz jeszcze użyć umiejętności na trafionym celu, aby doskoczyć z powrotem i ponownie zadać obrażenia.
- R: Naaaaaaaaprzód!!! (tylko na Skaarl) - Kled i Skaarl szarżują w wybrane miejsce, zyskując tarczę i zwiększając prędkość ruchu podążających za nimi sojuszników. Skaarl obierze za cel pierwszego napotkanego wroga, taranując go i zadając obrażenia równe procentowi jego maksymalnego zdrowia.
Więcej informacji na temat Kleda możecie znaleźć tutaj.