Już za pięć dni rozpocznie się okres przedsezonu, który jak co roku wiąże się z wieloma zmianami w rozgrywce League of Legends. Wczoraj twórcy LoL-a opublikowali artykuł przedstawiający zmiany w specjalizacjach, potocznie znanych jako "masterki". Początkowo jedyną nowością miało być dodanie Odwagi Kolosa kosztem Siły Wieczności w drzewku Determinacji. Zmian jednak będzie znacznie więcej.
Ścieżka Zaciekłości
2. poziom
Dodano:
- Świeża Krew - pierwszy atak przeciwko bohaterowi zadaje dodatkowo 10 pkt. obrażeń (+1 co poziom, 9 sekund odnowienia).
Usunięto:
- Miecz Obosieczny - zadajesz dodatkowe 3% obrażeń, otrzymujesz dodatkowe 1,5% obrażeń.
4. poziom
Dodano:
- Miecz Obosieczny - zadajesz dodatkowe 5% obrażeń, otrzymujesz dodatkowe 2,5% obrażeń.
- Szał Bojowy - w czasie 5 sekund zyskujesz maksymalnie 5% premii do obrażeń podczas walki z wrogimi bohaterami.
Usunięto:
- Ciemiężca - zadajesz o 2,5% więcej obrażeń osłabionym celom (spowolnienie, ogłuszenie, unieruchomienie, prowokacja itd.).
Wzmocniono:
- Łowca Nagród - zadajesz o 1,5% więcej obrażeń za każdego unikalnego wrogiego bohatera, którego zabijesz.
Specjalizacja kluczowa
Zmieniono:
- Ferwor Walki - ataki i zaklęcia użyte na bohaterach generują ładunek Ferworu (2 w przypadku walki w zwarciu, 2 sekundy odnowienia w przypadku trafień umiejętnościami). Ładunki Ferworu utrzymują się 4 sekundy (maksymalnie 10 ładunków) i podnoszą obrażenia od ataku o 1-6 pkt. za każdy ładunek.
Ścieżka Przebiegłości
4. poziom
Dodano:
- Dar Zielonego Ojca - wejście w zarośla powoduje, że twój kolejny atak lub umiejętność zada dodatkowo obrażenia magiczne w wysokości 3% obecnego stanu zdrowia twojego celu (9 sekund odnowienia).
5. poziom
Zmieniono:
- Precyzja - zyskujesz 1,7 pkt. destrukcji oraz 0,6 (+0,06 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię na punkt. Przy 5 punktach zyskujesz 8,5 pkt. destrukcji oraz 3 (+0,3 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię.
Ścieżka Determinacji
2. poziom
Dodano:
- Dowódca Oblężenia - zyskujesz 8 pkt. pancerza i odporności na magię w pobliżu sojuszniczej wieży.
4. poziom
Dodano:
- Niezłomność - na 2 sekundy zyskujesz 10% premii do pancerza i odporności na magię (+2 pkt. stałego pancerza i odporności na magię co poziom), gdy wrogi bohater zada ci obrażenia (9 sekund odnowienia).
Specjalizacja Kluczowa
Dodano:
- Odwaga Kolosa - gdy trafisz wrogiego bohatera twardą kontrolą tłumu, na 4 sekundy otrzymujesz tarczę o sile 7% twojego maksymalnego zdrowia (+7% za każdego wroga w pobliżu) (30 sekund odnowienia).
Usunięto:
- Siła Wieczności - trwale zyskujesz zdrowie (maksymalnie 300 punktów), kiedy ty lub twoi sojusznicy zabijecie niektóre jednostki (stwory oblężnicze lub duże potwory). Po osiągnięciu maksymalnej premii kolejne zabójstwa przywracają 6% twojego maksymalnego zdrowia.
Jak informują twórcy League of Legends, specjalizacje mogą ulec zmianie, o ile będą wyraźnie za silne lub za słabe podczas testów na serwerze PBE. Więcej informacji dotyczących zmian w poszczególnych drzewkach specjalizacji znajdziecie pod tym adresem.