fot. leagueoflegends.com

Zmiany w specjalizacjach przed siódmym sezonem League of Legends

Już za pięć dni rozpocznie się okres przedsezonu, który jak co roku wiąże się z wieloma zmianami w rozgrywce League of Legends. Wczoraj twórcy LoL-a opublikowali artykuł przedstawiający zmiany w specjalizacjach, potocznie znanych jako „masterki”. Początkowo jedyną nowością miało być dodanie Odwagi Kolosa kosztem Siły Wieczności w drzewku Determinacji. Zmian jednak będzie znacznie więcej.

Ścieżka Zaciekłości

2. poziom

Dodano:

  • Świeża Krew – pierwszy atak przeciwko bohaterowi zadaje dodatkowo 10 pkt. obrażeń (+1 co poziom, 9 sekund odnowienia).

Usunięto:

  • Miecz Obosieczny – zadajesz dodatkowe 3% obrażeń, otrzymujesz dodatkowe 1,5% obrażeń.

4. poziom

Dodano:

  • Miecz Obosieczny – zadajesz dodatkowe 5% obrażeń, otrzymujesz dodatkowe 2,5% obrażeń.
  • Szał Bojowy – w czasie 5 sekund zyskujesz maksymalnie 5% premii do obrażeń podczas walki z wrogimi bohaterami.

Usunięto:

  • Ciemiężca – zadajesz o 2,5% więcej obrażeń osłabionym celom (spowolnienie, ogłuszenie, unieruchomienie, prowokacja itd.).

Wzmocniono:

  • Łowca Nagród – zadajesz o 1,5% więcej obrażeń za każdego unikalnego wrogiego bohatera, którego zabijesz.

Specjalizacja kluczowa

Zmieniono:

  • Ferwor Walki – ataki i zaklęcia użyte na bohaterach generują ładunek Ferworu (2 w przypadku walki w zwarciu, 2 sekundy odnowienia w przypadku trafień umiejętnościami). Ładunki Ferworu utrzymują się 4 sekundy (maksymalnie 10 ładunków) i podnoszą obrażenia od ataku o 1-6 pkt. za każdy ładunek.

Ścieżka Przebiegłości

4. poziom

Dodano:

  • Dar Zielonego Ojca – wejście w zarośla powoduje, że twój kolejny atak lub umiejętność zada dodatkowo obrażenia magiczne w wysokości 3% obecnego stanu zdrowia twojego celu (9 sekund odnowienia).

5. poziom

Zmieniono:

  • Precyzja – zyskujesz 1,7 pkt. destrukcji oraz 0,6 (+0,06 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię na punkt. Przy 5 punktach zyskujesz 8,5 pkt. destrukcji oraz 3 (+0,3 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię.

Ścieżka Determinacji

2. poziom

Dodano:

  • Dowódca Oblężenia – zyskujesz 8 pkt. pancerza i odporności na magię w pobliżu sojuszniczej wieży.

4. poziom

Dodano:

  • Niezłomność – na 2 sekundy zyskujesz 10% premii do pancerza i odporności na magię (+2 pkt. stałego pancerza i odporności na magię co poziom), gdy wrogi bohater zada ci obrażenia (9 sekund odnowienia).

Specjalizacja Kluczowa

Dodano:

  • Odwaga Kolosa – gdy trafisz wrogiego bohatera twardą kontrolą tłumu, na 4 sekundy otrzymujesz tarczę o sile 7% twojego maksymalnego zdrowia (+7% za każdego wroga w pobliżu) (30 sekund odnowienia).

Usunięto:

  • Siła Wieczności – trwale zyskujesz zdrowie (maksymalnie 300 punktów), kiedy ty lub twoi sojusznicy zabijecie niektóre jednostki (stwory oblężnicze lub duże potwory). Po osiągnięciu maksymalnej premii kolejne zabójstwa przywracają 6% twojego maksymalnego zdrowia.

Jak informują twórcy League of Legends, specjalizacje mogą ulec zmianie, o ile będą wyraźnie za silne lub za słabe podczas testów na serwerze PBE. Więcej informacji dotyczących zmian w poszczególnych drzewkach specjalizacji znajdziecie pod tym adresem.

Tagi: , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

KRiMZ: Zaczęliśmy siebie nieco nienawidzić

Po kilku tygodniach rozłąki, Freddy "KRiMZ" Johansson ostatnio powrócił do Fnatic. W połowie sierpnia Szwed wraz z dwójką innych graczy postanowił prz...