Valve nie przestaje pracować nad najnowszą wersją mapy Dust2! Twórcy Counter-Strike'a udostępnili minionej nocy aktualizację, która wprowadziła na tej lokacji mnóstwo poprawek. Ponadto, udostępniony został nowy model dźwięku.
Dźwięk:
- dodano nowy model dźwięku (domyślnie wyłączony), który w bardziej realistyczny sposób oddaje pochłanianie dźwięków przez przeszkody, jakie ten napotka na swojej drodze. Modelem można sterować za pomocą komendy snd_occlusion
- naprawiliśmy błąd, przez który w czasie obserwowania niektóre dźwięki były odtwarzane kilka razy
Dust2:
- poprawiono wydajność mapy
- usunięto okno i markizę na catwalku w celu poprawienia widoczności
- przesunięto markizę drzwi na shorcie
- naprawiono szczelinę w pudłach w dolnej części trupiarni
- usunięto iluminatory z wież na shorcie A dla poprawienia widoczności
- z BS-a A usunięto worek zboża
- usunięto markizy z Salonu na długiej
- poprawiono odbijanie się granatów od niektórych elementów
- usunięto błąd, który sprawiał, że pomieszczenie na spawnie CT pochłaniało bronie
- przesunięto okna i przewody ze ściany, patrząc z rampy CT na shorta
- wyeliminowano mnóstwo niewielkich otworów
- poprawiono dystans zanikania beczek na środku
- zwiększono oświetlenie w niektórych oknach dla poprawienia widoczności
- naprawiono nieprecyzyjny clipping śmietników poza tunelami
- "surfaceproperty" samochodów zostało ustawione na "metalvehicle"
- poprawiono widoczność w picie
- w celu poprawienia widoczności z Salonu usunięto zwijane drzwi
- poprawiono wygląd ścian w trupiarni w celu poprawienia widoczności
- poprawiono widoczność na platformie na B
- podniesiono kontrast w przypadku niektórych osłon na B
- wyeliminowano błąd, który sprawiał, że gracze mogli utknąć na platformie w picie
- zaktualizowano radar
- naprawiono błędne przemieszczenie
- w kilku miejscach dodano dach, by był widoczny, kiedy gracze się podsadzają
MISC:
- zmiany w logach serwera