Valve nie przestaje pracować nad najnowszą wersją mapy Dust2! Twórcy Counter-Strike'a udostępnili minionej nocy aktualizację, która wprowadziła na tej lokacji mnóstwo poprawek. Ponadto, udostępniony został nowy model dźwięku.

Dźwięk:

  • dodano nowy model dźwięku (domyślnie wyłączony), który w bardziej realistyczny sposób oddaje pochłanianie dźwięków przez przeszkody, jakie ten napotka na swojej drodze. Modelem można sterować za pomocą komendy snd_occlusion
  • naprawiliśmy błąd, przez który w czasie obserwowania niektóre dźwięki były odtwarzane kilka razy

Dust2:

  • poprawiono wydajność mapy
  • usunięto okno i markizę na catwalku w celu poprawienia widoczności
  • przesunięto markizę drzwi na shorcie
  • naprawiono szczelinę w pudłach w dolnej części trupiarni
  • usunięto iluminatory z wież na shorcie A dla poprawienia widoczności
  • z BS-a A usunięto worek zboża
  • usunięto markizy z Salonu na długiej
  • poprawiono odbijanie się granatów od niektórych elementów
  • usunięto błąd, który sprawiał, że pomieszczenie na spawnie CT pochłaniało bronie
  • przesunięto okna i przewody ze ściany, patrząc z rampy CT na shorta
  • wyeliminowano mnóstwo niewielkich otworów
  • poprawiono dystans zanikania beczek na środku
  • zwiększono oświetlenie w niektórych oknach dla poprawienia widoczności
  • naprawiono nieprecyzyjny clipping śmietników poza tunelami
  • "surfaceproperty" samochodów zostało ustawione na "metalvehicle"
  • poprawiono widoczność w picie
  • w celu poprawienia widoczności z Salonu usunięto zwijane drzwi
  • poprawiono wygląd ścian w trupiarni w celu poprawienia widoczności
  • poprawiono widoczność na platformie na B
  • podniesiono kontrast w przypadku niektórych osłon na B
  • wyeliminowano błąd, który sprawiał, że gracze mogli utknąć na platformie w picie
  • zaktualizowano radar
  • naprawiono błędne przemieszczenie
  • w kilku miejscach dodano dach, by był widoczny, kiedy gracze się podsadzają

MISC:

  • zmiany w logach serwera