Wreszcie jest! Po kilku tygodniach testów Valve zdecydowało się wreszcie zaprezentować całemu światu swoje najnowsze dziecko, czyli Panoramę UI. Odświeżony interfejs znalazł się już na serwerach publicznych i od teraz może z niego korzystać każdy zainteresowany. Ponadto Gabe Newell i spółka uraczyli nas także kilkoma kolejnymi poprawkami dotyczącymi nowego HUD-a, które wcześniej nie były implementowane na PTS. Spis wszystkich zmian prezentujemy poniżej:
Panorama:
Użytkownicy Windowsa mogą od teraz skorzystać z Panoramy UI poprzez wpisanie w opcjach uruchamiania CS:GO komendy -panorama.
HUD:
- panel z liczbą pieniędzy ma teraz tło tak samo, jak panel z liczbą zdrowia oraz amunicji. Kontrolować je można za pomocą komendy cl_hud_background_alpha
- naprawiono błąd, w wyniku którego linijki czatu nie pokrywały się ze sobą w pewnych rozdzielczościach
- zaktualizowano wygląd celownika 0 oraz 1, aby lepiej pasował do poprzedniej wersji
- wygląd celownika 0 oraz 1 w Panoramie nie skaluje się już podczas zmiany rozdzielczości
- na tablicy wyników dodano przyciski służące do korzystania z funkcji obserwatora
- niestandardowe loga drużyn ponownie działają przy użyciu rozszerzenia png i mogą być umiejscowione zarówno w nowej, jak i starej lokalizacji
- naprawiono błąd, w wyniku którego ADR nie filtrowało obrażeń zadanym członkom własnego zespołu
- naprawiono błąd, w wyniku którego podejrzany Nadzoru nie był podświetlany na tablicy wyników
Menu oglądania:
- dodano wskaźnik pobierania na liście spotkań
- włączono możliwość oglądania dema od konkretnej rundy
Mapy:
- Mirage: zmieniono kolizje graczy ze ścianą ławki na BS-ie B
- Overpass: naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba
- Cache: zaktualizowane mapę radaru do nowej wersji
MISC:
- zwiększono jasność i poprawiono winietowanie grafiki na ekranie ładowania mapy