Wreszcie jest! Po kilku tygodniach testów Valve zdecydowało się wreszcie zaprezentować całemu światu swoje najnowsze dziecko, czyli Panoramę UI. Odświeżony interfejs znalazł się już na serwerach publicznych i od teraz może z niego korzystać każdy zainteresowany. Ponadto Gabe Newell i spółka uraczyli nas także kilkoma kolejnymi poprawkami dotyczącymi nowego HUD-a, które wcześniej nie były implementowane na PTS. Spis wszystkich zmian prezentujemy poniżej:

Panorama:

Użytkownicy Windowsa mogą od teraz skorzystać z Panoramy UI poprzez wpisanie w opcjach uruchamiania CS:GO komendy -panorama.

HUD:

  • panel z liczbą pieniędzy ma teraz tło tak samo, jak panel z liczbą zdrowia oraz amunicji. Kontrolować je można za pomocą komendy cl_hud_background_alpha
  • naprawiono błąd, w wyniku którego linijki czatu nie pokrywały się ze sobą w pewnych rozdzielczościach
  • zaktualizowano wygląd celownika 0 oraz 1, aby lepiej pasował do poprzedniej wersji
  • wygląd celownika 0 oraz 1 w Panoramie nie skaluje się już podczas zmiany rozdzielczości
  • na tablicy wyników dodano przyciski służące do korzystania z funkcji obserwatora
  • niestandardowe loga drużyn ponownie działają przy użyciu rozszerzenia png i mogą być umiejscowione zarówno w nowej, jak i starej lokalizacji
  • naprawiono błąd, w wyniku którego ADR nie filtrowało obrażeń zadanym członkom własnego zespołu
  • naprawiono błąd, w wyniku którego podejrzany Nadzoru nie był podświetlany na tablicy wyników

Menu oglądania:

  • dodano wskaźnik pobierania na liście spotkań
  • włączono możliwość oglądania dema od konkretnej rundy

Mapy:

  • Mirage: zmieniono kolizje graczy ze ścianą ławki na BS-ie B
  • Overpass: naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba
  • Cache: zaktualizowane mapę radaru do nowej wersji

MISC:

  • zwiększono jasność i poprawiono winietowanie grafiki na ekranie ładowania mapy