W ostatnim czasie zdecydowanie nie możemy narzekać na brak zainteresowania Valve ich flagowym FPS-em. W nocy na serwerach pojawiła się bowiem nowa aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive, która wprowadza sporo zmian. Jak łatwo się domyślić, dotyczą one w głównej mierze interfejsu Panorama.
Game State Integration:
- dodano wsparcie dla bomby w GSI. Można je włączyć ustawiając "bomb" na "1" w pliku konfiguracyjnym
- dodano wsparcie dla wolnej kamery obserwatora, kiedy "player_position" jest ustawione na "1" w pliku konfiguracyjnym
- dodano wsparcie dla wyników rund, które może być włączone ustawiajac "map_round_wins" na "1" w pliku konfiguracyjnym
Perfect World:
- naprawiono chińską wersję językową kwestii wypowiadanych przez graczy
Dźwięk:
- poprawiono jakość rozmów w poczekalni
Panorama UI:
- dodano funkcję cl_drawhud_specvote, która pozwala zablokować wyświetlanie głosowania w trybie obserwatora
- naprawiono błędnie wyświetlane nazwy map w panelu do głosowania w języku chińskim
- poprawiono pozycję panelu gracza w trybie obserwatora tak, by nie nachodziła na czat
- naprawiono ikony zakładników pod radarem, które nie wyświetlały się kiedy komenda cl_hud_bomb_under_radar ustawiona była na 0
- zaktualizowano rozstawienie czatu i panelu głosowego
- naprawiono błąd, który sprawiał, że w trybie obserwatora nachodziły na siebie nick gracza i nazwa broni
- maksymalna wartość komendy cl_radar_icon_scale_min została podniesiona do 1.25
- dodano komendę (spec_cameraman_set_xray), która pozwoli ustalić, kto kontroluje włączenie x-ray'a
- tablica wyników:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że w tablicy wyników nie mieściło się 20 graczy
- naprawiono niewłaściwe scrollowanie w serwerach z dużą liczbą graczy
- naprawiono błąd, który obniżał wydajność, kiedy komenda maxrounds miała wartość wyższą niż 30
- naprawiono błąd, który sprawiał, że po zakończeniu meczu wykorzystywane były stare dane dotyczące rangi
- cl_mute_enemy_team od teraz wyświetla się na awatarach