Już kilka miesięcy temu ze strony Riot Games padały pierwsze informacje o przerobieniu niewidzialności w grze, gdyż ta dotychczas opracowana nie za bardzo spełniała oczekiwania twórców gry. Niestety po burzliwej dyskusji wokół całej sprawy, wszystkie źrodła informacji na ten temat zamilkły. Wczoraj remake stealtha powrócił na światło dzienne i ukazały się dwie aktualności opisujące najbardziej znaczące zmiany. Te oczywiście dotkną głównie Twitch-a oraz Evelyn ponieważ to właśnie te dwie postacie najbardziej są uzależnione od niewidzialności.

Evelyn, która dotychczas znikała włączając Shadow Walk, od teraz będzie niewidzialna dzięki swojemu pasywowi. Twórcy gry zdecydowali, że jeżeli tylko Eve nie będzie w walce, to po krótkim okresie czasu 'automatycznie' zniknie z pola widzenia przeciwników. Niewidzialność przestanie działać, gdy postać podejdzie do turreta, Vision Ward-a albo zbyt blisko wrogiego bohatera. Twitchowi niewidzialność zapewniał skill o nazwie Ambuch. Po wyjściu ze stealtha dawał Twitchowi bonus attack speed-a, odpowiednio duży w zależności od tego jak długo szczur był niewidzialny. Teraz czas działania skill-a ma być zredukowany. Twórcy mieli na celu zwiększenia agerywności Twitcha. Teraz nie będzie już można 'wejść w Ambusha' i cierpliwie czekać na rywali pół minuty, tylko będzie to głównie służyło szybkiemu atakowi z nieznanej strony. Poza tym teraz za każdym razem szczur będzie dostawał maksymalny bonus do szybkości ataku. Czy takie zmiany faktycznie sprawią, że gracze nagle powrócą do tych postaci? Przekonamy się o tym już nie długo. Oto pozostałe zmiany wprowadzone do Evelyn oraz Twitch-a.

Evelyn:

  • Spacer w Cieniach (bierna): Ilekroć Evelynn nie uczestniczy w walce, wchodzi w tryb ukrywania się, za sprawą którego jest ona widoczna jedynie dla bohaterów znajdujących się w pobliżu lub poprzez prawdziwe widzenie. Dodatkowo, znajdując się w tym stanie Evelynn szybko odzyskuje punkty many.
  • Kolec Nienawiści: Evelynn wystrzeliwuje serię kolców, przebijających się przez najbliższego przeciwnika i zadających obrażenia magiczne wszystkim, którzy znajdą się na ich drodze.
  • Mroczny Szał:
    • Bierne: Zaklęcia Evelynn dają jej zwiększającą się premię do prędkości ruchu.
    • Użycie: Evelynn anuluje wszelkie oddziałujące na nią spowolnienia i na krótki czas zyskuje znaczną premię do prędkości ruchu.
  • Zdruzgotanie: Evelynn dwukrotnie tnie przeciwnika, zadając przy każdym uderzeniu obrażenia magiczne, po czym zyskuje znaczną premię do prędkości ataku.
  • Uścisk Śmierci: Evelynn chwyta wszystkich przeciwników, znajdujących się na danym obszarze, zadając im obrażenia magiczne w oparciu o maksymalny poziom ich zdrowia oraz spowalniając ich ruchy. Bohaterka otrzymuje tarczę, której skuteczność zależy od liczby trafionych bohaterów przeciwnika.

Twitch:

  • Śmiertelny Jad (Pasywna): Podstawowe ataki Twitcha zarażają cel zadając mu nieuchronne obrażenia po czasie.
  • Zasadzka: Twitch staje się niewidoczny na krótki okres czasu i zyskuje prędkość poruszania. Gdy efekt ten dobiegnie końca Twitch zyskuje prędkość ataku na krótki okres czasu.
  • Baryłka Jadu: Twitch rzuca baryłką jadu która wybucha przy kontakcie z ziemią, spowalniając cele znajdujące się w obszarze działania oraz nakładając Śmiertelny Jad.
  • Zaognienie: Wszyscy pobliscy wrogowie wydzielają Śmiertelną Truciznę Twitcha z ich ciał otrzymując obrażenia z każdy ładunek.
  • Ostrzał na Oślep: Twitch zamyka oczy i szaleńczo strzela ze swojej kuszy szybko rozsiewając zatrute bełty w obszarze przed nim.