W maju ubiegłego roku AGO Esports nawiązało współpracę z firmą CORSAIR, znanym producentem urządzeń peryferyjnych dla graczy oraz części i akcesoriów komputerowych. Wygląda na to, że obie strony były zadowolone z przebiegu kooperacji, gdyż dziś poinformowano, że będzie ona trwać nadal. Co więcej, zostanie także rozszerzona.

W ramach wspólnych działań AGO wielokrotnie brało udział w akcjach marketingowych CORSAIR m.in. podczas turniejów organizowanych przez DreamHack m.in. w Szwecji oraz Francji. Ponadto w sieci sklepów RTV Euro AGD nabyć można było specjalnie przygotowane przez CORSAIR oraz Optimus zestawy komputerowe, które sygnowane były logotypem polskiej organizacji. Jednym z elementów współpracy było też testowanie oraz opiniowanie sprzętu stworzonego przez amerykańskiego producenta.

Na przestrzeni 2018 roku marka CORSAIR stanowiła dla naszej organizacji niesamowite wsparcie nie tylko technologiczne, ale również organizacyjne – przyznał w oświadczeniu dyrektor generalny AGO, Jakub Szumielewicz. – Osoby reprezentujące ten koncern w Polsce zapewniły nam wielokrotnie pomoc i udowodniły na czym polega prawdziwie partnerska relacja, co w naszej ocenie stawiamy na równi ze znakomitą technologią CORSAIR – sprzętu na jakim pracuje nasza organizacja. Jesteśmy dumni, że udało nam się przekonać naszymi działaniami tak potężną markę, którą niewątpliwie jest CORSAIR, do przedłużenia z nami umowy na kolejny rok – dodał.

W związku z podpisaniem nowej umowy zakres dotychczasowej współpracy został znacznie rozszerzony. Jednym z jej elementów będzie większa aktywność zespołu w serwisie YouTube, ale w zamian ekipa zyska wyłączność na na słuchawki gamingowe wykorzystywane przez podopiecznych formacji.  – Wszyscy członkowie AGO Esports wielokrotnie udowodnili nam, że są rzetelnymi partnerami do współdziałania nie tylko na polskim, ale i na zagranicznym rynku. Jest nam niezmiernie miło, że wraz z nadejściem nowego roku możemy dalej kontynuować naszą współpracę z warszawskimi Jastrzębiami – to z kolei słowa Michała Rozpendowskiego, który jest odpowiedzialny za PR i marketing CORSAIR w Polsce.

Źródło: informacja prasowa