SK Gaming wchodzi w 2019 rok z przytupem. Niemiecka organizacja ogłosiła bowiem pozyskanie dwóch nowych inwestorów – i to inwestorów potężnych, bo od teraz znaną na esportowej scenie formację wspierać będą Mercedes-Benz oraz 1. FC Köln.
W przypadku klubu z Kolonii oraz samego SK mówimy tutaj zresztą o pogłębieniu współpracy, która rozpoczęta została już na początku 2018 roku. Wówczas podopieczni organizacji zza naszej zachodniej granicy zyskali dostęp do należących do popularnych Kozłów obiektów treningowych oraz całego zaplecza. – Nasza poprzednia współpraca pokazała, że FC i SK świetnie razem współdziałają. Teraz przed nami niesamowita okazja, by dołączyć do czołowej ekipy z dynamicznie rozwijającego się esportowego sektora. Chcemy wykorzystać tę szansę – przyznał w oficjalnym oświadczeniu Alexander Wehrle, dyrektor zarządzający FC Köln.
Drugi z nowych inwestorów, Mercedes, również nie jest nowicjuszem na rynku elektronicznej rywalizacji. Wystarczy przypomnieć, że niemiecki producent samochodów współpracował już w ESL i chińską formacją Royal Never Give Up, a także założył założył własny zespół wirtualnej Formuły 1. – Jesteśmy zafascynowani entuzjazmem tego młodego, cyfrowego pokolenia w stosunku do zawodowego grania, zupełnie nowej formy konsumowania mediów i komunikacji z członkami społeczności. Angażując się w SK Gaming chcemy być częścią tego dialogu jako otwarty do rozmów partner – to z kolei słowa Bettiny Fetzer, wiceprezydent do spraw marketingu w Mercedes-Benz.
Jednym z następstw rozpoczętej kooperacji będzie promowanie obu pozyskanych inwestorów poprzez stroje zawodników SK. Na froncie meczowych koszulek niemieckiej organizacji znajdzie się wobec tego logo Mercedesa, zaś herb 1. FC Köln umieszczony zostanie na rękawach.