Za nami drugi szybki mecz podczas Minor Play-in w Katowicach. Tym razem po gładkie zwycięstwo sięgnął Winstrike Team, który potrzebował zaledwie dwudziestu rund, by pokonać Team Envy i przybliżyć się do awansu na Intel Extreme Masters Katowice 2019. Rosyjsko-litewski skład potrzebuje już tylko jednej wygranej, by osiągnąć swój cel.
Winstrike Team | 16 : 4 | Team Envy | ||
|
(Minor Play-in – półfinał UB) |
|
||
16 | 11 | Overpass | 4 | 0 |
5 | 0 |
Gracze Envy ewidentnie nie otrząsnęli się jeszcze po wczorajszej porażce z FURIA eSports, bo wyglądało na to, że na początek meczu z Winstrike Teamem zwyczajnie nie dotarli. Formacja z Ameryki Północnej mimo gry po teoretycznie łatwiejszej stronie przegrała pierwszą pistoletówkę i na wiele minut pozwoliła zepchnąć się na margines, dzięki czemu jej wschodnioeuropejscy rywale szybko wypracowali sobie dość znaczącą przewagę. Co prawda w pewnym momencie TE przebudziło się za sprawą świetnie grającego dziś Josha "jdm64" Marzano, ale 28-latek nie był w stanie zrobić wszystkiego sam i zapewnił swojej drużynie tylko cztery oczka, bo w ogólnym rozrachunku było wynikiem naprawdę marnym.
W tej sytuacji ekipa z Ameryki Północnej musiała liczyć jeszcze na drugą rundę na pistolety, ale w jej zdobyciu przeszkodził jej Aurimas "Kvik" Kvakšys. Litwin samodzielnie wyeliminował aż czterech przeciwników, otwierając swojej drużynie drzwi do błyskawicznego zwycięstwa. Tak naprawdę Envy nie miało już żadnych argumentów, by chociaż spróbować powalczyć o comeback. Podopieczni Zachary'ego "Eleya" Stauffera grali w ataku, nie mieli pieniędzy i brakowało im również pomysłu na jakieś nieszablonowe zagranie, które mogłoby zaskoczyć Winstrike. W efekcie w 20. rundzie było po wszystkim, zaś zawodnikom z Europy Wschodniej pozostało wygrać już tylko decydujące starcie.
Już za chwilę kolejny mecz, w którym ViCi Gaming zmierzy się z Winstrike Teamem. To oraz kolejne spotkania oglądać będzie można w ESL.TV Polska. Po więcej informacji na temat Minor Championship Play-in Katowice 2019 zapraszamy do naszej relacji tekstowej.