Minionej nocy deweloperzy Valve uraczyli nas nową aktualizacją Counter-Strike: Global Offensive. Tym razem skupili się prawie wyłącznie na trzech mapach: Zoo, Abbey i Vertigo. Co ważne z punktu widzenia graczy, dwie pierwsze trafiły jednocześnie do oficjalnego matchmakingu. Poniżej znajdziecie pełny opis zmian.
Mapy:
- Zoo i Abbey dostępne są od teraz w matchmakingu
Zoo:
- wizualna aktualizacja, by mapa pasowała do standardów
- SWAT zastąpiono FBI
- zredukowano liczbę zakamarków i miejsc na B
- usunięto efekt blasku z uchwytów ściennych, by uniemożliwić wykorzystywanie smoke'ów
- z wnętrza dolnego mida usunięto listowie, by poprawić widoczność
- podniesiono sufit w łączniku między spawnem terro i środkiem
- przesunięto huśtawkę z opony
- zwiększono rozdzielczość infografiki
- usunięto nieboszczyka ze spawna terro
- zablokowano kolizje na niektórych listowiach
- naprawiono niewielkie wizualne błędy
Abbey:
- skybox na midzie został otworzony, co pozwala na rzucanie granatów z okolic rzeki, z bombsite'u A i prawej alejki
- w bibliotece zmieniono model okna na nieco szerszy
- w niektórych miejscach zablokowano możliwość skanowania
- optymalizacja
- usunięto miejsca, w których mogła utknąć bomba
- odblokowano kolizje na modelach okna
- zredukowano rozmiar clip brushes w niektórych miejscach
- dodano brakujące elementy
- naprawiono błędy
- nowy model 3D skyboksa
- usunięto niewielką górę
- dodano więcej kolorów na mapie
- dodano budynek na midzie
Vertigo:
- drzwi na B od strony CT zostały poszerzone
- poprawiono model kolizji dużych ilości jednostek HVAC
- zablokowano widoczność pod jednostkami HVAC
- poprawiono ustawienie schodów prowadzących do BS-a B
- zablokowano możliwość patrzenia ze spawna terro na catwalk B
- dodano rekwizyty niedaleko schodów, by zminimalizować obrażenia
- zmieniono ustawienie bombsite'u B
- poprawiono światło słoneczne
MISC:
- wyeliminowano problemy z integracją gry wynikające ze zbyt długich nazw map
- naprawiono tłumaczenie gry w niektóych językach