fot. Twitter.com/Cloud9

BMW zostaje sponsorem Cloud9

Trwający tydzień włodarze Cloud9 mogą zaliczyć do wyjątkowo udanych. Tym razem nie rozchodzi się jednak o wyniki poszczególnych dywizji amerykańskiej organizacji, lecz o pozyskanie dwóch nowych sponsorów w przeciągu kilku ostatnich dni. We wtorek ogłoszono podpisanie umowy z AT&T, z kolei dzisiejszej nocy zaanonsowano kontrakt z BMW.

O początku współpracy z niemieckim koncernem motoryzacyjnym C9 poinformowało za pośrednictwem Twittera. Tam zamieszczono także fotografię, na której znalazła się szóstka przedstawicieli organizacji zza oceanu, pozująca przed jednym z luksusowych samochodów ze stajni BMW. Wśród wspomnianego grona znalazł się między innymi Jack Etienne – CEO Cloud9, czy Zachary „Sneaky” Scuderi – gracz dywizji LoL-a, który, słynąc zresztą z przywdziewania barwnych kostiumów, tym razem także nie omieszkał nałożyć na siebie rzucającego się w oczy stroju.

Dla BMW to pierwsza umowa podpisana z jakąkolwiek drużyną esportową. Wcześniej bawarski koncern wspierał jednak jednorazowo EU League Championship Series Summer Finals 2017, które odbyły się w Paryżu. W trakcie wydarzenia firma zza naszej zachodniej granicy wyprodukowała serię filmów we współpracy z Unicorns of Love. Szczegóły umowy z Cloud9 nie są jednak jeszcze znane. Do tej pory logo producenta samochodów pojawiło się między innymi na banerze organizacji na Twitterze.

Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Fenomenalny Mystiques i Fnatic na fali, czyli wczorajsze mecze LEC w skrócie

Coraz więcej Polaków pojawia nam się w League of Legends European Championship, a większość z nich ma ogromny wkład w wygrane swoich drużyn. Nie inacz...