Riot Games opublikował dziś filmik przedstawiający zmiany, które zostaną wprowadzone w kolejnej aktualizacji. Oprócz Nautilusa, o którym możecie przeczytać w naszym newsie, zaplanowalo zmiany w umiejętnościach pewnych bohaterów. Pod nóż trafiły takie postacie jak: Shen, Sona, Soraka oraz Vladminir. Filmik jest w języku angielskim, ale posiada polskie napisy, które pomogą w zrozumieniu. Należy pamiętać, że nie przedstawia on jednak wszystkich zaplanowanych zmian. Riot Games w ostatnim czasie coraz bardziej interesuje się zmianami supportów. Co sądzicie o filmiku?


Poniżej przedstawiamy pełną listę zmian, która zostanie wprowadzona w nadchodzącym patchu.

Nowe skórki w sklepie

  • Łamaczka Serc Vayne - zobacz
  • Podziemny Nautilus - zobacz
  • Nautilus z Otchłani - zobacz
  •  

PVP.net v1.54

  • Drużynowa walka z SI
    • Do listy botów dodano Ziggsa, Mastera Yi, Nasusa, Ezreala i Nidalee
    • Gracze mogą teraz używać wielu początkujących botów w grach niestandardowych
  • Obserwator
    • Zakupy ważnych przedmiotów będą teraz wyszczególniane na tablicy wyników
    • Drużyny rankingowe
      • Historię rozgrywek i statystyki końcowe meczów można teraz zobaczyć w profilu drużyny
    • Ogólnie
      • PVP.net będzie generować 8-sekundową przerwę przed powrotem do kolejki, jeśli ktoś ucieknie z ekranu wyboru bohatera

League of Legends v1.0.0.134

Nautilus, Tytan Głębin -
aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Ahri

  • Widmowa Szarża
    • Wskaźnik superumiejętności sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 3 ładunków
    • Czas odnowienia między ładunkami wydłużono z 0,75 do 1 sekundy
    • Czas odnawiania wydłużono z 90/80/70 do 110/95/80 sek.

Alistar

  • Koszt many Zmiażdżenia zmniejszono z 80/90/100/110/120 do 70/80/90/100/110 pkt.
  • Koszt many Z Byka zmniejszono z 70/85/100/115/130 do 70/80/90/100/110
  • Koszt many Triumfalnego Ryku zwiększono z 20/30/40/50/60 do 20/35/50/65/80 pkt.

Cassiopeia

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że spowolnienie Miazmatu nie kumulowało się z innymi spowolnieniami w grze
  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa skuteczność Trującego Wybuchu o 0,8 a nie 0,9 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez Podwójny Kieł zmniejszono z 60/95/130/165/200 do 50/85/120/155/190 pkt.

Gangplank

  • Koszt many Paktujemy? zwiększono z 40/45/50/55/60 do 50/55/60/65/70 pkt.
  • Zasięg Podnieś Morale zmniejszono z 1500 do 1200

Heimerdinger

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Działka Rozwojowe H-28G przeżywały śmierć Heimerdingera, jeśli ktoś się do nich teleportował

Irelia

  • Wskaźnik superumiejętności sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 4 ładunków Transcendentalnych Ostrzy

Kennen

  • Czas odnowienia Grzmiącego Shurikena zwiększono z 7/6/5/4/3 do 8/7/6/5/4 sek.

Maokai

  • Wskaźnik superumiejętności sojuszników stanie się teraz szary tuż po rzuceniu Wiru Zemsty

Nunu

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że spowolnienie Zera Bezwzględnego nie zapewniało asyst

Rammus

  • Premię do odporności na magię przy Kuli Obronnej zmniejszono z 50/75/100/125/150 do 40/60/80/100/120 pkt.

Riven

  • Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia fali uderzeniowej

Ryze

  • Przeciążenie zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 7,5%, a nie 8% many

Shen (zobacz filmik)

  • Uderzenie Ki
    • Obrażenia zwiększono z 10-95 (+8% premii do zdrowia) do 10-112 (+10% premii do zdrowia)
    • Czas odnowienia skraca się teraz o 1,5 sekundy za każdy atak Shena, a nie o 2 sekundy, ilekroć zostanie zaatakowany
    • Shen odnawia teraz 10/20/30 pkt. energii za każde Uderzenie Ki
    • Obrażenia skalują się teraz poprawnie ze wszystkimi źródłami premii do zdrowia (runy dające zdrowie procentowo, specjalizacja „Niepowstrzymany” )
    • Do Uderzenia Ki dodano licznik czasu odnowienia (jak w przypadku Krótkiego Lontu Ziggsa)
  • Migbłystalne Ostrze
    • Koszt energii zmieniono z 70/65/60/55/50 do 60 pkt.
    • Obrażenia zmieniono z 70/105/140/175/210 (+0,75 mocy umiejętności) do 60/105/150/195/240 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.
    • Uzdrowienie zmieniono z 18/26/34/42/50 do 6/10/14/18/22 (+2% maksymalnego zdrowia Shena) pkt.
    • Jeśli Migbłystalne Ostrze zabije wroga, przywróci Shenowi 33% normalnej ilości zdrowia
    • Sojuszników uzdrawiają teraz zaklęcia, powodujące obrażenia, a nie tylko ataki (Migbłystalne Ostrze nie może uruchomić się samo)
  • Finta
    • Czas trwania wydłużono z 2,5 do 3 sekund
    • Koszt energii zmniejszono z 45 do 40 pkt.
    • Wytrzymałość tarczy zmieniono z 50/100/150/200/250 (+0,75 mocy umiejętności) do 70/120/170/220/270 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.
    • Kiedy Finta jest aktywna, każdy atak obniża czas odnowienia Uderzenia Ki o 3, a nie 1,5 sekundy
  • Bieg przez Cienie
    • Czas odnowienia skrócono z 10 do 10/9.5/9/8.5/8 sek.
    • Koszt energii zwiększono ze 120/115/110/105/100 do 120 pkt.
    • Teraz przywraca 40 pkt. energii za każdego trafionego bohatera (a nie 50 pkt. energii w przypadku trafieniu choć jednego)
    • Zadaje teraz 50/85/120/155/190 (+0,5 mocy umiejętności) pkt. obrażeń bohaterom
    • Długość trwania prowokacji zmieniono z 0,7/0,9/1,5/1,75/2 do 1,5 sekundy
    • Bieg przez Cienie zapewnia teraz Shenowi 50% redukcji obrażeń fizycznych, zadawanych mu przez sprowokowane cele
  • Wsparcie
    • Czas koncentracji wydłużono z 2,5 do 3 sekund
    • Czas trwania osłony skrócono z 7,5 do 5 sek.
    • Wytrzymałość tarczy zwiększono z 200/475/750 do 250/550/850

Shyvana

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ognisty Podmuch osłabiał pancerz stworów odpornych na osłabienia (Smok, Baron Nashor)
  • Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Smoczego Ataku

Sona (zobacz filmik)

  • Obrażenia Akordu Potęgi zmieniono z 14+9 na poziom do 10 na poziom
  • Aurę obrażeń od ataku oraz mocy umiejętności Hymnu Odwagi zmieniono z 8/11/14/17/20 do 4/8/12/16/20 pkt.
  • Aurę wzmacniającą pancerz oraz odporność na magię Arii Wytrwałości zmieniono z 7/9/11/13/15do 4/6/9/12/15 pkt.
  • Aurę przyspieszenia Pieśni Prędkości zmieniono z 4/8/12/16/20 do 8/11/14/17/20

Soraka (zobacz filmik)

  • Poprawiono podstawowy atak Soraki - reaguje teraz szybciej
  • Koszt many Deszczu Gwiazd zmieniono z 35/40/45/50/55 do 20/30/40/50/60 pkt.
  • Koszt many Astralnego Błogosławieństwa zmieniono z 90/110/130/150/170 do 80/110/140/170/200 pkt.
  • Natchnienie
    • Nie działa już na Sorakę w przypadku rzucenia na sojusznika i nie można go rzucić na siebie
    • Ilość przywróconej many zwiększono z 25/50/75/100/125 do 40/80/120/160/200 pkt.

Talon

  • Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Napaści z Cienia

Vladimir (zobacz filmik)

  • Obrażenia Krwiożerczego Paktu skalują się teraz poprawnie ze wszystkimi źródłami premii do zdrowia (runy dające zdrowie procentowo, specjalizacja „Niepowstrzymany” )
  • Zmniejszono procentowe obrażenia od Hemoplagi z 14% do 12%
  • Premię do uzdrowienia od Przypływów Krwi zmieniono z 8% do 4/5/6/7/8%

Volibear

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmniejszał prędkość ruchu stwora do 0

Warwick

  • Wieczne Pragnienie zadaje teraz 3-16 pkt. obrażeń magicznych na ładunek i przywraca tyle samo zdrowia
  • Obrażenia Bezkresnej Niewoli zmieniono z 200/300/400 (+1,67 całkowitych obrażeń od ataku) do 250/335/420 (+2,0 dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,644 do 0,679

Wukong

  • Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Cyklonu
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Miażdżący Cios osłabiał pancerz stworów odpornych na osłabienia (Smok, Baron Nashor)

Xerath

  • Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 3 ładunków Ezoterycznego Ostrzału

Zilean

  • Naprawiono błąd Chronoskoku, który sprawiał, że klon nie umierał ze starości, dzięki czemu mógł istnieć do momentu, gdy go zabito

Przedmioty

  • Totemy Widzenia i Totemy Wizji mają teraz 0,5 sek. czas odnowienia
  • Rewolwer Hextech daje 12, a nie 15% wampiryzmu zaklęć

Ogólnie

  • Informacja o rozłączeniu zostanie przekazana drużynie przeciwnej, tylko jeśli gracz rozłączy się i nie połączy ponownie w ciągu 5 minut. Sojusznicy wciąż otrzymywać ją będą natychmiast.
  • Uzdrowienie i Czystość przywracać będą zdrowie/manę rzucającemu, nawet jeśli nie będzie można go namierzyć w momencie rzucania zaklęcia (Psotnik / Rozrabiaka Fizza, Kałuża Krwi Vladimira czy Klepsydra Zhonyi)
  • Baron Nashor nie może już zadać ciosu krytycznego, jednak jego podstawowe obrażenia zwiększono o 10%
  • Zaktualizowano statystyki Barona Nashora, aby oddawały zadawane przez niego obrażenia
  • Wiadomości o śmierci w czacie zawierają teraz kolory drużyn i podają, kto zginął
  • Dodano kolory dla daltonistów do tarczy magii Morgany oraz pingów obserwatorów
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre cząsteczki błyszczały
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźniki śmierci nie miały złotych obwódek

Drużynowa walka z SI

  • Poprawiono celność Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe na daleki zasięg
  • Sivir nie będzie otrzymywać Krwawego Ostrza na Summoner's Rift
  • Kiedy gracz się rozłączy, z drużyny botów na Summoner's Rift usunięty zostanie Wojownik zamiast Obrońcy

źródło: leagueoflegends.com