Orbit z przytupem wchodzi na scenę esportową! Popularna marka gum do żucia ogłosiła dziś bowiem nawiązanie współpracy z rodzimymi organizacjami i to od razu aż z trzema. Mowa tutaj o czołowych przedstawicielach naszej sceny, tj. AGO Esports, devils.one oraz Illuminar Gaming.
Dzięki pozyskaniu aż trzech silnych partnerów Orbit zyskało szansę na wypracowanie naprawdę sporych zasięgów. Należąca do Wrigley Company marka będzie bowiem promowana w mediach społecznościowych zarówno przez same organizacje, jak i przez poszczególnych zawodników. Spodziewać się można również, że produkty Orbit towarzyszyć będą zawodnikom podczas lanowych turniejów, na których przyjdzie im zagrać.
– Esport jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii rozrywki na świecie – przyznał Szymon Kubiak, head of business w devils.one. – Marki nieendemiczne (spoza świata gier), które odpowiednio wcześnie dostrzegą jego potencjał, mogą zbudować przewagę w swoich kategoriach w myśl zasady First Mover Advantege. Dlatego niezmiernie cieszymy się, że w Polsce na tak odważny krok zdecydował się Mars z brandem Orbit i że devils.one będzie jednym z partnerów, któremu marka zaufała – dodał.
Okazjonalny materiał z uwagi na rozpoczęcie współpracy opublikowało już Illuminar. Film prezentujemy poniżej:
Jedz, pij, żuj i... graj?
Witamy Orbit w Illuminar Gaming! ❤
"Ale dużą weź!" 😀Posted by Illuminar Gaming on Thursday, 11 April 2019