W lutym tego roku AGO Esports rozpoczęło współpracę ze sklepem internetowym G2A.com, zaś po nieco ponad trzech miesiącach doszło do przedłużenia umowy pomiędzy obiema stronami. Na mocy nowego porozumienia firma będzie od teraz sponsorem Jastrzębi.
Dołączenie G2A do grona sponsorów naturalnie wiąże się z większą obecnością firmy na profilach społecznościowych AGO oraz podopiecznych organizacji. Ponadto logotyp sklepu pojawi się na koszulkach meczowych wszystkich trzech sekcji esportowych prowadzonych przez Jastrzębie.
– Niezwykle cieszę się, że trzy miesiące wystarczyły, by przekonać do siebie G2A. Mamy ogromną satysfakcję, że światowy gigant z branży zakupów internetowych docenił nasze działania prosprzedażowe, jakość relacji biznesowej oraz chce identyfikować się z naszym Jastrzębiem poprzez wspieranie organizacji i obecność na koszulce – tak na temat zacieśnienia współpracy z G2A wypowiedział się Jakub Szumielewicz, CEO organizacji.
G2A to już druga firma, która w ostatnim czasie została sponsorem Jastrzębi. Przypomnijmy, że w kwietniu rodzima organizacja poinformowała o nawiązaniu współpracy z producentem odzieży sportowej, marką PUMA.