Fuzja dwóch bardzo silnych organizacji stała się faktem. Jak poinformowało Splyce za pośrednictwem mediów społecznościowych, spółka Overactive Media, do której dotychczas należała ekipa spod znaku węża wykupiła MAD Lions. W związku z tym obie formacje w nadchodzącym sezonie LVP SuperLiga Orange wystąpią pod wspólnym banerem lwów.

Warto zauważyć, że oba zespoły należały do najsilniejszych na Półwyspie Iberyjskim. MAD było najmocniejszą formacją fazy zasadniczej. Z kolei Splyce sięgnęło po zwycięstwo w fazie play-off. Fuzja ta może zachwiać równowagą sił w LVP SLO, którą to nowo powstała ekipa może zdominować. Trzeba jednak pamiętać, iż z pewnością część zawodników z obu drużyn, niezadowolona z roli rezerwowych, będzie szukała dla siebie nowego domu.

Zjednoczenie powyższych ekip jest również ciekawe dla polskich kibiców. W ekipie lwów występowało dotychczas dwóch Polaków. Nie wiadomo jednak jeszcze, jaka przyszłość czeka Pawła "Czekolada" Szczepanika oraz Lucjana "Shlatana" Ahmada.

Oprócz League of Legends, Overactive Media przejęła także wszystkie pozostałe należące do MAD Lions dywizje. Są to między innymi zespoły Counter Strike: Global Offensive oraz FIFA.