Valve przyzwyczaiło nas już do tego, że lubi zaskoczyć! Minionej nocy pojawiła się nowa aktualizacja Counter-Strike'a: Global Offensive, która przynosi spore zmiany na różnych mapach, w tym tych, które należą do puli map turniejowych. Sprawdźcie, co zmieniło się w CS:GO!

  • Mapy:
    • Cache:
      • różne poprawki widoczności,
      • optymalizacja,
      • naprawa niewielkich błędów,
      • zaktualizowano radar.
    • Studio:
      • naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie otrzymywali obrażeń po wybuchu bomby,
      • poprawiono clipping,
      • poprawiono wygląd uliczek CT i T,
      • naprawa niewielkich błędów.
    • Train:
      • otwarto skybox nad budynkami dzielącymi odnogę i BS A,
      • różne poprawki widoczności,
      • naprawa niewielkich błędów.
    • Dust2:
      • otwarto skybox od tuneli prowadzących na B w kierunku bombsite'u.
    • Mirage:
      • dodano możliwość skanowania AWP z pałacu do kąta przy rusztowaniu na A,
      • dodano ławkę na środku, która pozwala na wskoczenie na boosta na środku pod oknem,
      • poszerzono wejście na środek od strony terrorystów,
      • obniżono wykończenie dookoła balkonu na B,
      • zablokowano jump-peek ze środka BS-a B w stronę catwalka.
  • MISC:
    • dodano komendę "tv_broadcast_server_info_message_size_kb", która pozwala na zwiększenie rozmiaru okienka z informacją o transmisji HLTV,
    • dodano komendę spec_xray_dropped_defusers, , dzięki której gra podświetla krawędzie upuszczonych zestawów do rozbrajania,
    • dodano komendę spec_xray_dropped_unoccluded, dzięki której gra zawsze podświetla upuszczone C4 oraz zestawy do rozbrajania,
    • dodano komendę, która pozwala na ustawienie dokładności liczb dostarczanych z API poprzez użycie poniższego kodu:
      “output” { “precision_time” “1”
      “precision_position” “2”
      “precision_vector” “2” }.