Trwa akcja „Daj bezdomniakowi donejta” organizowana przez inSTREAMLY i Karmimy Psiaki. Widzowie streamów, przekazując fundacji popularne na Twitchu donejty, wspierają czworonogi ze schronisk.

Ruszyła akcja na rzecz psiaków i kociaków w schroniskach organizowana przez inSTREAMLY we współpracy z Karmimy Psiaki. “Daj bezdomniakowi donejta” to projekt, który ma na celu zachęcić użytkowników platform streamingowych do wspierania potrzebujących czworonogów.

Zamiast tradycyjnych reklam nadawanych w trakcie transmisji na Twitchu, na ekranie pojawiają się komunikaty zachęcające do pomagania bezdomnym zwierzakom przez stronę www.karmimypsiaki.pl/dajdonejta.

Akcja wykorzystuje popularną w środowisku formułę “donejtów”. Donejty to inaczej darowizny przekazywane przez widzów na rzecz gracza. To jedna z najbardziej powszechnych form zarobkowania wśród streamerów. Podczas akcji “Daj bezdomniakowi donejta” organizatorzy będą zachęcać, by w ten sposób pomagać także bezdomnym psiakom i kociakom.

Inicjatywę wsparło wielu znanych polskich streamerów, m.in. Kubon, Pago, Demonzz, Yuuhi czy Jesuisroxen oraz ponad 20 streamerów z sieci devils.one.

Kreacje nawiązują do świata gier i streamów, a dzięki technologii inSTREAMLY pojawiają się automatycznie, zależnie od transmitowanej gry. Na potrzeby kampanii powstały kreacje dedykowane pod LoL-a, Fortnite’a oraz 2 generyczne, wyświetlane przy reszcie popularnych na Twitchu tytułów. Za cały mechanizm kampanii oraz kreatywną jej stronę odpowiada zespół inSTREAMLY - twórcy autorskiego narzędzia, które pozwala umieszczać reklamy bezpośrednio w transmisji na żywo. Za realizację koncepcji kreatywnej odpowiada Fundacja Sarigato

Darowizny przekazane przez widzów trafią do schronisk objętych opieką akcji Karmimy Psiaki, która od niemal 9 lat wspiera schroniska w całej Polsce. Do tej pory przekazała ponad 55 ton karmy i znalazła domy dla 849 zwierzaków.

Źródło: informacja prasowa