To miał być ten dzień. Dziś miało nastąpić przełamanie passy serwerowych niepowodzeń ekipy Cybersport.pl. Niestety, cytując klasyka, miało być jak nigdy, a wyszło jak zawsze. Redakcja naszego portalu musiała bowiem przełknąć gorzką pigułkę, uznając wyższość przedstawicieli IzakTV w showmatchu rozgrywanym w ramach akcji #zostańwdomu.
Cybersport | 0:2 | IzakTV | ||
Nuke 8:16 | Mirage 9:16 |
Spotkanie zainaugurował dość niespodziewanie Nuke – mapa przecież bardzo taktyczna, a trudno powiedzieć by którakolwiek ze stron jakiekolwiek taktyki przygotowała. Z zakulisowych rozmów dało się wywnioskować, że jeszcze na kilka minut przed startem meczu nasi reprezentanci sprawdzali z pomocą Wujka Google najważniejsze smoke'i na tej lokacji. I trzeba powiedzieć, że dało to swój efekt, bo Cybersport wygrał nawet pierwsze dwie rundy. W miarę upływu czasu było jednak coraz gorzej, choć warto dodać, że nasza redakcja grała w pierwszej połowie w roli terrorystów, co na Nuke'u oczywiście mogło sprawiać dodatkowe problemy. Trudno jednak powiedzieć, by po zmianie stron gra Tomasza "Tomasho" Jóźwika i spółki uległa szczególnej poprawie. Znów wypunktowywali nas rywale, a w odwróceniu losów meczu nie pomagała kiepska dyspozycja Daniela "Uspka" Kasprzyckiego. Koniec końców pierwsza lokacja powędrowała na konto IzakTV.
Ostatnią nadzieją Cybersportu był dobrze znany każdemu polskiemu graczowi Counter-Strike'a Mirage. Tam postawa naszej redakcji napawała optymizmem, bo przez długi czas trzymaliśmy kontakt z przeciwnikiem. Do przerwy było "tylko" 5:10, ale po wygranej pistoletówce niemal złapaliśmy konkurentów, zbliżając się do nich na dwa oczka. Od tego momentu zaczęły się głupie błędy, a zamiast jedności, jaką reprezentujemy podczas pracy, rozpoczęła się próby indywidualnego zaskoczenia przeciwników, które raz po raz paliły na panewce. Wobec tego końcowy rezultat nie był trudny do przewidzenia – z kolejnego wyraźnego zwycięstwa cieszyła się ekipa IzakTV. GG!
Na gorąco po meczu krótko występ swojej drużyny skomentował jej samozwańczy lider, Marcin "Marnyr" Gabren. – Tak się kończy brak realizacji założeń taktycznych. Brakowało jakości z przodu, potrafimy grać lepiej. Dziś byliśmy niestety tylko tłem dla naszych rywali, ale na szczęście wiemy, co należy zmienić – zamierzamy mianowicie pozyskać pięciu nowych graczy. Albo przynajmniej potrenować w obecnym zestawieniu – nie krył rozgoryczenia mój redakcyjny kolega.
***
W międzyczasie udało mi się zamienić kilka słów z Danielem "Uspekiem" Kasprzyckim:
– Fatalnie wyglądasz. Powiedz, jak to było z tą twoją sytuacją w drugiej połowie?
– Fatalny to ty jesteś, następne pytanie proszę.
– No to powiedz, jak to było z tą sytuacją w drugiej połowie?
– Z panem już nie rozmawiam, dziękuję.
Również podziękowałem i rozeszliśmy się w swoje strony.
***
Statystyki spotkania:
Gracz | Bilans | K/D Ratio | |||||
Nuke | Mirage | Inferno | Łącznie | ||||
KartoniQ | 30:10 | 18:11 | – | 48:21 | 2,29 | ||
PanRoślinka | 29:18 | 20:12 | – | 49:30 | 1,63 | ||
yahoo_1999 | – | 26:16 | – | 26:16 | 1,62 | ||
thazzu | 14:10 | – | – | 14:10 | 1,40 | ||
Tomasho | 17:21 | 26:15 | – | 43:36 | 1,19 | ||
Syn | 11:20 | 25:18 | – | 36:38 | 0,95 | ||
Kozak_Lkr | 21:19 | 14:21 | – | 35:40 | 0,88 | ||
dawer (ten od LoL-a) | 12:18 | 15:21 | – | 27:39 | 0,69 | ||
Serrek | 15:14 | 6:17 | – | 21:31 | 0,68 | ||
Marnyr | 15:20 | 12:21 | – | 27:41 | 0,66 | ||
Uspek (też od LoL-a) | 7:21 | 6:18 | – | 13:39 | 0,33 |
A teraz już na poważnie – dzięki IzakTV za rzucenie nam wyzwania, Kubie Janaszkowi i ekipie Games Clash za możliwość transmisji tego pojedynku na ich kanale, a Damianowi "Xo" Gołembiewskiemu oraz Kosmie "Carmonowi" Baniewiczowi za użyczenie swoich głosów i komentarz. Do następnego!