Współpraca pomiędzy Fnatic i Gucci została zainicjowana już w styczniu tego roku, jednak od tamtego czasu panowała w tym temacie cisza. Aż do minionego wtorku, kiedy obie marki zapowiedziały, że zaprezentują światu kolejny efekt kooperacji w czwartek, czyli dziś. Tak też się stało, a owocem jest limitowana edycja zegarka Dive.
W styczniu tego roku gracze League of Legends reprezentujący barwy Pomarańczowo-Czarnych zostali zaproszeni do Mediolanu, gdzie odbywał się Fashion Week. Ekipa, której częścią są m.in. Oskar "Selfmade" Boderek i Martin "Rekkles" Larsson, wzięła udział w zamkniętym pokazie Gucci, co zostało uwiecznione w opublikowanym później vlogu:
Zapowiedziana przed kilkoma dniami kontynuacja kooperacji pomiędzy Fnatic i Gucci ponownie rozpaliła esportowych fanów. Dziś dowiedzieliśmy się, że jej efektem jest model zegarka Dive w limitowanej edycji. Kolorystyka produktu nawiązuje do barw zespołu, a dodatkowo na jego tarczy znalazło się logo ekipy występującej w League of Legends European Championship. Cena? Z perspektywy kibica – bardzo wysoka, bo aż 1350 euro, jednak w tym przypadku trudno traktować to jako zaskoczenie. Inne edycje tego samego modelu można kupić w oficjalnym sklepie włoskiego domu mody za podobne pieniądze.
Jeśli jesteście zainteresowani nabyciem zegarka Dive w edycji Fnatic x Gucci, to odwiedźcie tę stronę.
The focus of a new collaboration harnessing the spirit of gaming.@Gucci launches a new watch inspired by Fnatic's League of Legends team.@RekklesLoL @Bwipo @nemesis_lol @FNCHylissang @selfmade_LoL https://t.co/68A4Rvz2lR pic.twitter.com/GHHT3R8nZQ
— FNATIC (@FNATIC) June 25, 2020