fot. Riot Games

Strzeżcie się Karthusa! Poznaliśmy szczegóły zmian, jakie przyniesie patch 10.14 do League of Legends

Wczoraj dowiedzieliśmy się, jakie są plany dotyczące najbliższej aktualizacji w League of Legends. Przedstawił je główny gameplay designer LoL-a, Mark „Riot Scruffy” Yetter. Łącznie modyfikacje mają pojawić się w dwunastu bohaterach, a oprócz tego usprawnione zostaną jeden z czarów przywoływacza oraz runa.

Osłabienia

Podobnie jak w aktualizacji 10.13, w nadchodzącym patchu nerfy planowane są wobec sześciu postaci. Największe czekają Varusa i Volibeara – u pierwszego z wymienionych deweloperzy gry planują zmniejszyć obrażenia dwóch umiejętności, zaś Bezlitosny Grom będzie słabszy pod względem zarówno defensywnym, jak i ofensywnym. Fanów Pyke’a (przynajmniej tych wybierających go w roli wspierającego) uspokajamy – choć jest on wymieniony w gronie osłabionych bohaterów, to niektóre jego umiejętności ulegną usprawnieniu.

  • Ezreal
    • Dłuższy czas odnowienia Magicznego Przejścia (E) z 25-13 do 28-16 sekund
  • Pyke
    • Mniejsza odporność na magię co poziom – spadek z 1,5 do 1,25
    • Mniejszy pancerz co poziom – spadek z 5 do 3,5
    • Mniejsza premia do prędkości ruchu po użyciu Nura W Upiorne Wody (W) z 40-60 do stałych 40 procent
  • Trundle
    • Mniejsza premia do prędkości ataku na Zamarzniętym Terytorium (W) z 30-100 do 20-100 procent
  • Varus
    • Mniejsze skalowanie obrażeń Przebijającej Strzały (Q) z obrażeniami od ataku – minimalne spadek ze 100% do 83-97%, maksymalne spadek ze 150% do 125-145%
    • Mniejsze obrażenia podstawowe Gradu Strzał (E) z 70-210 do 50-210 punktów
  • Volibear
    • Mniejsza podstawowa prędkość ataku z 0,66 do 0,625
    • Mniejsza wartość leczenia po użyciu Wściekłego Okaleczenia (W) na potworach ze 100% do 50%
  • Wukong
    • Krótszy czas trwania podrzucenia po użyciu Cyklonu (R) z 0,75 do 0,6 sekundy

Wzmocnienia

Nieco szersza jest lista czempionów, którzy najprawdopodobniej doczekają się wzmocnień. Szeroka gama usprawnień czeka chociażby Karthusa – zwiększenie podstawowego zdrowia, prędkości ruchu oraz obrażeń z pierwszej umiejętności to niektóre z nich. Te ostatnie zmiany mają jednak na celu poprawę jego gry na środkowej alei, a nie w dżungli. Leśnicy powinni zwrócić uwagę na buffy Kha’Zixa oraz Sejuani (pozdrawiamy Marcina „Jankosa” Jankowskiego i jego szkoleniowca). Oprócz tego poprawy doczekają się też Duch oraz Drapieżnik – choć w obu nie tak dawno temu pojawiły się usprawnienia, Riot zdecydował się na kolejne.

  • Alistar
    • Krótszy czas odnowienia Zmiażdżenia (Q) z 17-13 do 15-11 sekund
  • Karthus
    • Większe podstawowe zdrowie z 528 do 550
    • Większa podstawowa prędkość ruchu z 325 do 335 jednostek
    • Większe obrażenia Zrównania Z Ziemią (Q) z 45-125 +30% AP do 50-130 +35% AP, ale potwory będą otrzymywać tylko 80% tych obrażeń
    • Zmiana odnawiania many za pomocą Profanacji (E) – zabójstwa będą gwarantować manę nawet gdy umiejętność będzie aktywna
    • Zmiana częstotliwości obrażeń Profanacji (E) z jednego uderzenia na sekundę do czterech słabszych uderzeń na sekundę (łączne obrażenia na sekundę niezmienione)
  • Kha’Zix
    • Większe podstawowe zdrowie z 572,8 do 575
    • Większa premia do obrażeń zadawanych Odizolowanym celom po użyciu Zakosztuj Ich Strachu (Q) ze 100% do 120%
  • Pyke
    • Większe obrażenia Kościanego Harpuna (Q) z 75-275 do 85-285 punktów
    • Krótszy czas odnowienia Kościanego Harpuna (Q) z 12-8 do 10-8 sekund
    • Zmiana kosztu Kościanego Harpuna (Q) ze stałych 70 do 55-75 punktów many
    • Większe obrażenia Widmowego Odpływu (E) z 95-215 do 105-225
  • Riven
    • Większe obrażenia z Runicznego Ostrza (bierna) z 25-50% do 30-60% AD
  • Sejuani
    • Większe obrażenia Wiecznego Zamrożenia (E) z 40-240 do 55-255 punktów
    • Krótszy czas odnowienia Wiecznego Zamrożenia (E) z 10-8 do stałych 8 sekund
    • Większy zasięg pasywnej cechy Wiecznego Zamrożenia (E) z 1100 do 1300 jednostek (sojusznicy Sejuani znajdujący się dalej od niej również będą nakładać ładunki Zamrożenia)
  • Zed
    • Większa prędkość przesuwania się Żywego Cienia (W) z 1750 do 2500 jednostek
    • Krótszy czas odnowienia Żywego Cienia (W) z 22-14 do 20-14 sekund
  • Duch
    • Większa premia do prędkości ruchu z 20-40 do 24-48%
  • Drapieżnik
    • Krótszy czas odnowienia ze 100-70 do 90-60 sekund
    • Większe obrażenia z 30-90 do 40-120

Wprowadzenie patch 10.14 do League of Legends zaplanowane jest na środę za tydzień, tj. 8 lipca. To oznacza, że prawdopodobnie wtorkowego wieczoru dowiemy się, co do ilu z przedstawionych powyżej zmian Riot będzie przekonany.

Tagi: , , , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

QuickScope: Mam już dość turniejów online

Wchodzimy w czwarty miesiąc w pełni internetowej rywalizacji na scenie CS:GO. W tym czasie odbyło się kilka dobrze obsadzonych turniejów, kolejność w...