Agencja eMinePro działa na naszym rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie współpracę z nią nawiązali tak znani zawodnicy, jak Paweł "innocent" Mocek czy też Grzegorz "SZPERO" Dziamałek, teraz przyszła jednak pora na rozszerzenie struktur i otwarcie się na nowe możliwości.

Nasze realizacje od początku wykraczały poza ramy kompetencji agencji menadżerskiej, gdyż dotyczyły kompleksowych kampanii reklamowych. Poznaliśmy wspaniałych ludzi, z którymi współpracujemy przy współtworzeniu marek. Dzięki nim możemy naszą strukturę wzmocnić profesjonalistami i budować na dwóch współpracujących, lecz niezależnych płaszczyznach: agencji marketingowej eMinePro oraz agencji managerskiej ProPlayers – przyznał w oświadczeniu Krzysztof Kubicki. To właśnie on stanie na czele nowej marki, wspomnianego ProPlayers, która zajmować się będzie działaniami stricte w obrębie esportu, czy to pod kątem samych graczy, czy też organizacji.

Samo eMinePro również będzie funkcjonować, ale w nieco szerszym zakresie, czyli także w sferze gamingu, esportu, sportu tradycyjnego i nowych technologii. – Skala działań wymaga specjalizacji. Przez ostatnie 3 lata zbudowaliśmy zespół profesjonalistów z pasją do marketingu. Zrealizowaliśmy kampanie, z których jesteśmy razem dumni – zapewnił Aleksander Kaim, który będzie odpowiedzialny za rozwój marki. Wraz z nim współpracować będzie Mikołaj Pecko, który objął stanowisko dyrektora zarządzającego. – Jestem przekonany, że mając do dyspozycji tak wyspecjalizowany i pełen potencjału zespół, jesteśmy w stanie wyznaczyć nowe standardy w branży – stwierdził Pecko. Poza tą dwójką agencję wspomagać będzie też Łukasz Twardowski, były redaktor m.in. Cybersport.pl, który od października 2019 roku koordynuje i tworzy z ramienia eMine strategię komunikacyjną w Wiśle All in! Games Kraków.