Piątkowy poranek przywitał nas zupełnie nową aktualizacją Counter-Strike'a: Global Offensive. Ważący ponad 300 MB update FPS-a przyniósł ogrom zmian na mapach społeczności, na których od jakiegoś czasu mozemy rywalizować. Najwięcej poprawek otrzymało Mutiny, ale usprawniono też Anubis i Swamp. Innych graczy CS:GO ucieszą na pewno nowe skiny do broni. W Skrzyni Fracture znajdziemy skórki chociażby do M4A4, Desert Eagle'a, AK47 czy P2000.
Skrzynia Fracture:
- wprowadzamy Skrzynię Fracture, w której znajdziecie 17 stworzonych przez członków społeczności skórek do broni oraz noże Shattered Web jako unikatowe przedmioty.
CZYTAJ TEŻ: Nowe skiny CS:GO! Zobaczcie, jakie skórki znajdziecie w Skrzyni Fracture |
MISC:
- zaktualizowano film głównego menu dla Mutiny,
- naprawiono kilka błędów związanych z VPK,
- opcja uruchamiania -untrusted nie jest już wspierana.
Sieć:
- kilka usprawnień dla protokołu połączenia SDR:
- ulepszona logina routingu SDR,
- naprawiono błąd, który sprawiał, że sesje SDR nie mogły być wykorzystane ponownie po wygaśnięciu,
- poprawiono stabilność.
Mapy:
Anubis:
- poprawiono clipping, stitching i błędy związane z niewidzialnymi powierzchniami,
- naprawiono błąd pozwalający na zobaczenie przeciwników przez ścianę w okolicy mostu,
- usunięto cień palmy na moście,
- naprawiono skanowanie na głównej drodze na B,
- naprawiono błąd, który sprawiał, że bronie spadały przez schody i inne części podłogi,
- przywrócono okna do granatów na B,
- nowy wygląd podwójnych drzwi na środku,
- inne niewielkie poprawki.
Mutiny:
- Optymalizacja:
- znacząca poprawa w wydajności we wszystkich miejscach na mapie,
- poprawiono dystans zanikania,
- dodano więcej elementów pomijania/podpowiedzi, aby oddzielić niektóre visleaves,
- dodano model bluszcza, by poprawić wydajność, gdy renderowanych jest kilka w tym samym momencie.
- Rozgrywka:
- obniżono część ściany na A,
- zmodyfikowano formację kamienną na drodze od strony terro prowadzącej na A,
- dodano zasłonę na drodze prowadzącej ze środka do łącznika na B,
- usunięto zasłonę na wyjściu ze środka do łącznika na A,
- usunięto zasłonę na bocznej drodze niedaleko tyłów BS-a A,
- poprawiono pozycję zasłony na catwalku,
- poprawiono pozycję zasłony na drodze po stronie terro do dolnego A,
- podniesiono wysokość clippingu sufitu wokół A i drogi od strony CT do A, dzięki czemu gracze będą mogli wejść na ścianę na A,
- podniesiono wysokość clippingu sufitu wokół wejścia na B od strony CT,
- poprawiono pozycje odradzania się graczy w trybie deathmatch w okolicy A.
- MISC:
- poprawiono oświetlenie,
- naprawiono migotanie niektórych elementów mapy,
- usunięto niektóre cienie modeli,
- naprawiono błąd związany z brakującymi teksturami,
- naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre elementy unosiły się w powietrzu,
- poprawiono clipping drewnianych słupów w doku,
- poprawiono clipping kamienia na drodze od strony terro prowadzącej do górnego A,
- wyeliminowano kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba,
- jeśli gracz stojący na małej łódce upuści bombę i wpadnie ona do wody, to ładunek wraca na ląd,
- dodano kilka resetów bomby wokół A, B i doku,
- naprawiono źle obrócony model plandeki w doku,
- usunięto listowie ze ściany na A,
- mapa skarbu na spawnie terro została poprawiona, by miała lepszą nazwę,
- zaktualizowano rzut z góry.
Swamp
- Główne zmiany:
- od teraz mapa ma więcej FPS-ów,
- nowy materiał wody,
- poprawiono widoczność poprzez zwiększenie jasności,
- zaktualizowano radar,
- naprawiono problem z clippingiem.
- Środek:
- zamknięto róg w pobliżu starych pił przy zapleczu,
- na ścianie na wejściu terro znajdują się od teraz wgłębienia.
- BS B:
- zwiększono jasność tła w rogu przy wejściu terro.
- Spawn terro:
- pozbyto się luki, w której mogła utknąć broń.