fot. Riot Games/Colin Young-Wolff

Zaprezentowano Liquid+, program lojalnościowy Teamu Liquid

W esporcie czy w sportach tradycyjnych prawie każdy kibic ma drużyny czy też zawodników, którym kibicuje. Serce najczęściej przyśpiesza nam podczas oglądania zmagań Polaków. W czasach coraz to większej liczby międzynarodowych zespołów i udanego PR-u wielu z nich, mamy w tendencji kibicowanie także zagranicznym organizacjom. Za wsparcie nagradzają nas one konkursami w mediach społecznościowych, rozdawanym merchem czy skórkami do gier. Pomysłów na rozpieszczenie fana w esporcie jest kilka. Żaden jednak nie jest na tyle innowacyjny, co najnowsza platforma Teamu Liquid – Liquid+.

W programie lojalnościowym organizacji jej fani będą nagradzani ekskluzywnymi wydarzeniami, profitami i punktami, które będzie można wymienić na przedmioty w sklepie. Na razie nie są znane żadne szczegóły, trudno więc opisać, czego możemy się konkretnie spodziewać, a spekulować można do rana. Potwierdzony za to jest sposób otrzymywania danych punktów i nagród. Fani Liquid będą mogli cieszyć się z bonusów za oglądanie dywizji i zawodników swojej ulubionej organizacji, jak i śledzenie jej mediów społecznościowych i udostępnianie contentu z nią związanej. W promocyjnym filmiku można było zauważyć cztery platformy, z którymi będzie można połączyć Liquid+. Są nimi Twitter, Twitch, Reddit oraz Discord. Udostępniony materiał podkreśla, że do grudnia tego roku program znajduje się w fazie beta, przez co naturalnie nie wszystko może działać tak, jak planowano. Z drugiej strony, zapewne czeka nas sporo nowości wraz z przyszłoroczną, oficjalną premierą.

Celem Liquid+ jest nagradzanie fanów, którzy kibicują organizacji od dłuższego czasu, lecz także identyfikowanie właśnie wieloletnich członków tej społeczności. Do tej pory nie było czegoś takiego i po moich wielu wizytach w studio LCS, gdzie spotkałem masę prawdziwych kibiców, stwierdziłem, że chcemy to zmienić – taką historię przedstawia Steve „LiQuiD112” Arhancet, Co-CEO Liquid w rozmowie z amerykańskim dziennikarzem Travisem Gaffordem.

Na stronie aplikacji znajdziemy również informacje o tym, że będzie można wykonywać specjalne zadania, za które również będziemy nagradzani. Partnerzy organizacji pokroju Alienware czy Monster Energy również będą w stanie „podpiąć” się pod nową platformę i organizować przeróżne akcje, jednakże żadne szczegóły nie zostały na razie ujawnione.

Tagi: , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Trick, Jenax, SK Gaming, LEC 2020 Spring Split

Kłopoty SK Gaming! Występ Tricka na Worldsach wykluczony?

Piąta drużyna fazy zasadniczej League of Legends European Championship stanęła przed niemałym problemem. W przypadku awansu na Mistrzostwa Świata 2020...