Tydzień przed wypuszczeniem ostatniego patcha w League of Legends w tym sezonie, który jest oznakowany numerem 10.22, Riot Games ponownie podzieliło się planowanymi zmianami. Tym razem zarówno osłabienia jak i wzmocnienia nie są zbyt duże, czego jednak można było się spodziewać, jako że w najbliższym czasie na serwerach zawita presezon.
Osłabienia
Nerfy są praktycznie znikome i ograniczają się w większości do podstawowych statystyk czy też lekko osłabiają dane umiejętności. Jak można zauważyć, deweloperzy wciąż pracują nad balansowaniem najnowszej bohaterki w LoL-u, jaką jest Samira.
Samira
- Zmniejszono podstawowe obrażenia z 59 na 57.
- Zmniejszono podstawowy pancerz z 28 na 26.
Karthus
- Zrównanie z Ziemią (Q):
- Zmniejszono obrażenia z 50-130 na 45-125.
- Zrównanie z Ziemią (Q):
Lulu
- Lśniąca Lanca (Q):
- Zmniejszono obrażenia z 80-260 na 80-220.
- Lśniąca Lanca (Q):
Śledź Mistrzostwa Świata League of Legends:
Wzmocnienia
O buffach można powiedzieć odrobinę więcej niż o nerfach. Znaczące zmiany nadejdą dla LeBlanc, której łańcuchy będą teraz zadawać większe obrażenia. Zadowoleni powinni być także gracze Sejuani jak i Nasusa.
Xayah
- Zwiększona prędkość ataku co poziom z 3,3% na 3,9%.
LeBlanc
- Eteryczne Łańcuchy (E):
-
- Zmniejszony koszt many z 70 na 50.
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 40-120 na 50-130.
- Zwiększone obrażenia po czasie z 70-230 na 80-240.
-
- Eteryczne Łańcuchy (E):
Sejuani
- Lodowcowe Więzienie (R):
- Zwiększone obrażenia przy krótkim dystansie ze 100-150 na 125-175.
- Zwiększone obrażenia przy długim dystansie ze 150-350 na 200-400.
- Lodowcowe Więzienie (R):
Nasus
- Furia Pustyni (R):
-
- Zwiększone premię do odporności z 15-55 na 40-70.
- USUNIĘTO: Nasus nie zyskuje już 1-3 odporności na sekundę.
-
- Furia Pustyni (R):
Brand
- Płomień (Pasywna):
- Zwiększone obrażenia z eksplozji z 12-16% (1,5% na 100AP) na 10-14% (2% na 100AP)
- Pożoga (E):
- NOWE: Zawsze rozprzestrzenia się na pobliskich przeciwników.
- Zmniejszono zasięg rozprzestrzeniania się z 375 na 300.
- Rozprzestrzenianie się podwaja zasięg do 600.
- Piroklazm (R):
- NOWE: Piroklazm może teraz wrócić do Branda.
- Płomień (Pasywna):
Mark Yetter zapowiedział pewne regulacje dla trzech czempionów, jakimi są Annie, Ashe oraz Jinx. I faktycznie, kiedy przyjrzymy im się dokładniej, to trudno je nazwać konkretnie nerfami czy buffami, zwłaszcza w przypadku maga.
Annie
- Płonąca Tarcza (E):
- Zmniejszono obrażenia na 40-240 (+40% AP)
- Tarcza będzie trwać 3 sekundy.
- Zwiększono koszt many z 20 na 40.
- Umiejętność może być teraz na sobie bądź też na sojuszniku w zasięgu 800 jednostek.
- Płonąca Tarcza (E):
Ashe
- Salwa (W):
- Umiejętność wystrzeliwuje teraz 7-11 strzał (w zależności od poziomu), a nie 9.
- Salwa (W):
Jinx
- Ogniste Gryzaki! (E):
- Pułapki zadają natychmiastowo pełne obrażenia.
- Ogniste Gryzaki! (E):
Jak zawsze podkreślamy, że zapowiadane przez Yettera zmiany nie są oficjalne i mogą się różnić od tych, które w kolejną środę zawitają na oficjalnych serwerach. Niemniej, prawie zawsze pokrywają się one w 100% z oficjalnym patchem.