fot. twitter/BrawlStars

Wyczekiwana aktualizacja już na serwerach Brawl Stars. Edytor map to nie wszystko

Kilka dni temu informowaliśmy, że do Brawl Stars zmierza duża aktualizacja. Najnowsza wersja gry, która właśnie wylądowała na serwerach, wprowadza m.in. nowy edytor map, Legendarną Zadymiarę Amber, a także przywraca, niestety jedynie tymczasowo, jeden ze starych trybów rozgrywki.

Warto dodać, że zmian z okazji Brawl-o-ween doczekaliśmy się więcej, niż pierwotnie zapowiadano. Twórcy przebudowali dla nas również system odznak, poprawili balans niektórych Zadymiarzy, a także naprawili kilka irytujących błędów, związanych z animacjami czy efektami dźwiękowymi.

Pełna lista modyfikacji Brawl Stars z okazji Brawl-o-ween:

Amber:

  • Główny atak nowej Legendarnej Zadymiary opiera się na nieprzerwanym strumieniu ognia, który będzie w stanie podpalić każdy płyn leżący na ziemi
  • Super Atak Amber polega na rzuceniu fiolką łatwopalnego płynu, który wycieka już w momencie lotu. W miejscu, w którym wyląduje butelka cieczy, tworzy się basen
  • Gadżet nowej Zadymiary powoduje przyśpieszenie Amber, która przy okazji zaczyna rozlewać pod sobą łatwopalny płyn
  • Gwiezdna moc pozwala na stworzenie dwóch basenów łatwopalnego płynu jednocześnie, a także na ładowanie Super Ataku podczas stania w kałuży

Edytor Map:

  • Dostępny dla każdego gracza, który osiągnął 1000 pucharków
  • W stworzone mapy będzie można grać wraz ze swoimi znajomymi. Dostępne będą na nich taki tryby gry jak Zbieranie Klejnotów, Starcie czy Zadyma
  • Samouczki i kolejne informacje mają być dostępne pod hasztagiem #BrawlMaps na YouTube

Brawl-O-Ween:

  • Nowe tło w menu głównym
  • Nowa muzyka w menu głównym
  • Dodano Podest sceniczny kapeli Poco
  • Dodano Brawl-O-Weenowe wyzwanie, dzięki któremu można wygrać Brawl-O-Weenowy skin do Rosy oraz inne ekskluzywne dodatki
  • Graveyard Shift powraca jako tymczasowy tryb gry
  • Halloweenowe dekoracje pojawią się w środowiskach Podestu scenicznego kapeli Poco oraz w Kostnicy Mortisa

Nowe Skórki: 

  • Underworld Bo z programu Supercell Make (150 diamentów)
  • ZomBibi z programu Supercell Make (80 diamentów)
  • Brawl-O-Ween jako skórka sezonowa (80 diamentów)
  • Rywal Colt jako skórka limitowana (4.99 $)
  • Prawdziwie Srebrny/Złoty Bull
  • Prawdziwie Srebrny/Złoty Barley
  • Prawdziwie Srebrny/Złoty Rico
  • Prawdziwie Srebrny/Złoty Frank
  • Prawdziwie Srebrny/Złoty Mortis

Nowe Gadżety (już niebawem):

  • Bull – tupnięcie w podłogę, które będzie spowalniać przeciwników, a także możliwość wstrzymania przeładowania
  • Bea – trzy krążące pszczoły, które zadają obrażenia przeciwnikom
  • Darryl – emitowanie obszaru wokół siebie, który na 4 sekundy spowalnia przeciwników
  • Brock – przy okazji kolejnego ataku zwykłego Carl leci razem z kilofem
  • Nita – misiek towarzyszący Nicie dostaje tarczę (35%) trwająca trzy sekundy
  • Kiełek – niszcząc ścianę, Kiełek będzie dostawał pełne przeładowanie swojego Ulta
  • 8-Bitowiec – kolejny atak zwykły będzie generował więcej pocisków
  • Colt – atak zwykły przemieni się w wielki pocisk, który może niszczyć ściany
  • Maks – możliwość cofnięcia czasu. Od teraz Maks może zapisać obecną pozycję, a następnie cofnąć się do tej sprzed 4 sekund (z takim samym poziomem punktów życia)

Balans Zadymiarzy:

  • 8-Bitowiec – zwiększona ilość punktów życia (teraz ma ich 4800)
  • Colette – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 11%. Z kolei Super Atak będzie ładował się 100% szybciej
  • EMZ – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 14%
  • Gale – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 5%
  • Nita – szybkość przeładowywania głównego ataku zwiększona o 12%. Dodatkowo misiek Nity może od teraz poruszać się i atakować nawet podczas użycia Łap Niedźwiedzia
  • Bo – zapalnik naciągowy ma mieć 1,5 sekundy opóźnienia od momentu aktywacji

Odznaki: 

  • System odznak ma od teraz posiadać po 5 slotów na każdego z Zadymiarzy
  • Każdy Zadymiarz ma teraz po trzy dedykowanie dla niego sloty i dwa dodatkowe, tzw. sloty specjalne
  • Sloty specjalne są uniwersalne i dzielone pomiędzy wszystkimi Zadymiarzami

Naprawione błędy:

  • Dodano wsparcie dla kolejnych urządzeń o częstotliwości 90/120/144 Hz
  • Automatyczny celownik Pipier nie będzie już redukował u Franka użycia Aktywnej Redukcji Szumów
  • Naprawiono błąd dotyczący tarczy w skinie Mecha Paladyn Surge. Wcześniej przedmiot ten, będąc na ostatnim poziomie ulepszenia, potrafił znikać z pleców
  • Naprawiono błędy z efektami dźwiękowymi Super Totemu Bo i Syropostopu Bea. Wcześniej pojawiały się one za każdym razem gdy gadżet znajdował się w zasięgu wzroku innych graczy
  • Surge i Colette już nie mogą niszczyć ścian obok dekoracji swoimi Super Atakami
  • Światło Wzrostu Rosy powinno tworzyć zieloną trawę bez względu na motyw graficzny rozgrywanej mapy

Inne zmiany:

  • Karnet Zadymiarski – dodano informacje, iż nagrody za sezon 1 zostaną zebrane wraz z końcem sezonu trzeciego
  • Matchmaking – zmiany w priorytecie wyszukiwaniu gier
  • Drobne zmiany w trybach gry – przede wszystkim rotacja nowych map w Oblężeniu, Gorącej Strefie oraz Igrzyskach Mocy
Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Illuminar rusza po fotel wicelidera ESL Mistrzostw Polski

Tym razem kolejka ESL Mistrzostw Polski wyjątkowo nie rozpocznie się w poniedziałek, a już w czwartek. Dziś jednak odbędzie się tylko jeden dwumecz, w...