Przywykliście już do obecności Seraphine w League of Legends? A może problemy wciąż sprawia Wam wyuczenie przedsezonowych innowacji? Riot Games niczym wymagający profesor rzuca kolejną rzecz do nauki, a jest nią nowa bohaterka w Lidze – Rell, Żelazne Dziewczę.

Tym razem zamiast tylko zapowiedzi w formie wideo, twórcy LoL-a od razu zaprezentowali umiejętności nowej postaci. Z jej wachlarza wynika, że Rell będzie (bardzo) wytrzymałym wspierającym, który nie tylko będzie mógł wykraść swoim oponentom część ich pancerza i odporności na magię, ale też wzmocnić te wartości u swojego kompana, a do tego go uleczyć. Również pod względem kontroli tłumu Żelazne Dziewczę nie odstaje od innych supportów – może ona m.in. ogłuszyć, podrzucić oraz przerzucić rywala, a jej umiejętność ostateczna przez pewien czas będzie przyciągała wszystkich oponentów w jej kierunku.

Tak prezentują się umiejętności Rell (źródło):

Umiejętność bierna – Odkształcanie Formy

Rell atakuje bardzo wolno, ale tymczasowo wykrada celowi część siły pancerza i odporności na magię, aby zadać dodatkowe obrażenia zależne od wartości wykradzionych statystyk. Rell może wysysać odporność z wielu różnych wrogów, aby stać się niezwykle wytrzymała.

Q – Roztrzaskujące Uderzenie

Rell dźga w przód swoją lancą, rozbijając każdą tarczę i zadając obrażenia każdemu trafionemu wrogowi (po trafieniu pierwszego celu obrażenia zmniejszają się). Jeśli Rell ma sojusznika powiązanego umiejętnością E — Przyciągnij i Odstrasz, ona i sojusznik odzyskują zdrowie po każdym trafieniu bohatera tą umiejętnością.

W – Ferromancja: Roztrzaskanie/Ferromancja: Na koń!

W1 — Ferromancja: Roztrzaskanie
(Można rzucić, tylko dosiadając wierzchowca) Rell wyskakuje w powietrze i przekształca swojego wierzchowca w ciężki pancerz, zyskując potężną tarczę utrzymującą się, dopóki nie zostanie zniszczona lub dopóki Rell ponownie nie dosiądzie wierzchowca. Lądując, Rell wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów wokół. Podczas transformacji Rell może użyć umiejętności E — Przyciągnij i Odstrasz oraz R — Burza Magnetyczna.

W pancerzu Rell ma zwiększoną wytrzymałość, mniejszą prędkość ruchu oraz limit prędkości ruchu. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Na koń!

W2 — Ferromancja: Na koń!
(Można użyć, tylko mając pancerz) Rell rzuca się naprzód i przekształca swój pancerz w wierzchowca, zyskując nagły przypływ prędkości ruchu. Podczas następnego ataku Rell szarżuje na wroga, aby zadać dodatkowe obrażenia i przerzucić go przez ramię.

Rell dysponuje większą prędkością ruchu, gdy dosiada wierzchowca. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Roztrzaskanie.

E – Przyciągnij i Odstrasz

Rell magnetycznie wiąże element swojego pancerza z wybranym sojuszniczym bohaterem, zapewniając mu dodatkową siłę pancerza i odporność na magię, gdy znajduje się w pobliżu.

Rell może ponownie użyć tej umiejętności, aby zerwać tę więź i ogłuszyć wszystkich wrogów znajdujących się wokół oraz pomiędzy nią i powiązanym sojusznikiem.

R – Burza Magnetyczna

Rell wpada w magnetyczną furię, powodując szarpnięcie pobliskich wrogów w swoją stronę. Następnie tworzy wokół siebie pole grawitacyjne, przyciągając znajdujących się w pobliżu wrogów na kilka sekund. Pole nie zakłóca innych działań jej wrogów.

Więcej informacji dotyczących pomysłu i procesu tworzenia Rell znajdziecie pod tym adresem. Historię Rell możecie natomiast przeczytać w tym miejscu.