Cztery ekipy – po dwie z Counter-Strike'a i Rainbow Sixa – zapewniły sobie awans do kolejnego etapu trzeciej tury POLISH ESPORT CUP. Ale to jeszcze nie koniec, bo pozostałe drużyny nadal są niepewne swego losu i ich przyszłość rozstrzygnie się dopiero dziś.
|
Counter-Strike: Global Offensive |
|
Środowe zmagania zainaugurował pojedynek serbskiego Level Up esports oraz podopiecznych M1 Gaming, czyli organizacji znanego youtubera, Karola "Karolka" Dąbrowskiego. Zarówno na Trainie, jak i na Inferno Polacy starali się co prawda dotrzymać kroku swoim rywalom, ale finalnie górą była piątka z Bałkanów, która tym samym awansowała do finałowej fazy zawodów CS:GO. Poza nią awans uzyskało także AntyDPM, a wszytko to dzięki wygranej z drużyną GoryLe, która nie przyszła jednak wcale tak łatwo, bo na Nuke'u ADPM zatriumfowało dopiero przy wyniku 16:13. Aczkolwiek druga mapa, Vertigo, od początku do końca przebiegła już po myśli późniejszych zwycięzców, którzy tym razem byli górą w stosunku 16:6. Niemniej to jeszcze nie koniec – dziś od godziny 17:30 decydujące spotkania dolnej drabinki, które oglądać będzie można pod tym adresem.
|
Rainbow Six: Siege |
|
Od mocnego uderzenia zaczęły się wczorajsze zmagania w ramach gry Rainbow Six: Siege, na serwerze pojawili się bowiem obecnie panujący mistrzowie z Polski z PADRE CREW. Na ich drodze stanął młody skład 1stCav eSport Club, który jeszcze na pierwszej mapie postawił silny opór i poległ rzutem na taśmę przy wyniku 5:7. Dopiero druga mapa była bardziej jednostronna, zaś 1stCav zdobyli na niej zaledwie dwie rundy. Po awans do kolejnego etapu sięgnęło także devils.one, któremu przyszło zmierzyć się z XPG Invcitą. Starcie to, podobnie jak poprzednie, miało zmienny przebieg – pierwsza potyczka wyrównana, druga już nie. W obu wypadkach jednak to Diabły były górą. Dziś natomiast od 17:00 czekają nas kolejne decydujące starcia, które oglądać będzie można pod tym adresem.
Druga edycja POLISH ESPORT CUP potrwa do 29 listopada, zaś jej łączna pula nagród wyniesie 54 tysiące złotych. Partnerem strategicznym imprezy jest serwis Cybersport.pl. Więcej informacji znaleźć można w mediach społecznościowych na oficjalnym fanpage’u na Facebooku oraz Instagramie.