STS
fot. Riot Games

Nowa aktualizacja rozpoczyna 2. odcinek VALORANTA, Yoru już na serwerach

Riot Games kazało długo na siebie czekać. Twórcy VALORANTA po ponad miesiącu oczekiwań zaprezentowali nam w końcu nową aktualizację – i to od razu taką, która zainaugurowała nowy sezon rywalizacji rankingowej. Ale to nie wszystko! Sprawdźmy, co jeszcze przyniósł ze sobą patch oznaczony numerem 2.0.

Najważniejszą nowością jest kolejna postać. Informacje o Yoru poznaliśmy zresztą na kilka dni przed oficjalną prezentacją, która miała miejsce w ostatnią sobotę. Teraz natomiast obdarzony takimi mocami, jak tworzenie fałszywych tropów czy też rzucanie odbijanym od przeszkód granatem błyskowym, szturmowiec stanie się dostępny do przetestowania, bo wraz z nową aktualizacją zawita on na serwery publiczne. Pewnych zmian doczekali się także Omen i Brimstone – o ile jednak w przypadku tego pierwszego mowa raczej o nerfach, tak ten drugi doczekał się kilku solidnych buffów, które z pewnością pomogą przy kontrolowaniu sytuacji na mapie.

Wiele modyfikacji zaszło w grze rankingowej. Przede wszystkim od teraz otrzymamy dokładną informację, jak wiele dzieli nas jeszcze od awansu na wyższą rangę lub też jak blisko jesteśmy spadku z rangi obecnie posiadanej. O wszystkim powie nam specjalny pasek postępu, który będzie graficzną reprezentacją tego, w jakim konkretnie miejscu się obecnie znajdujemy. Dodatkowo Riot wprowadził w końcu regionalne tabele rankingowe, prezentujące spis osób, którym udało się wejść na poziom Nieśmiertelnego lub też co najmniej Promienistego. Da to możliwość dokładnego przyjrzenia się absolutnej regionalnej czołówce.

Tak wygląda wizualna prezentacja wprowadzonych zmian, poniżej znajduje się natomiast pełna lista modyfikacji:

Aktualizacja agentów

  • Yoru
    • Yoru zasila grono agentów VALORANT
    • Z jego umiejętnościami można zapoznać się po wejściu na stronę agentów
  • Brimstone
    • Natychmiastowe użycie Nadajnika Stymulującego (zerowy czas wyposażenia)
    • Koszt Mołotowa zmniejszony z 300¤ do 200¤
    • Zasięg rzucania Podniebnego Dymu zwiększony z 4200 do 5000
    • Czas trwania Podniebnego Dymu zwiększony z 14,25 s. do 19,25 s.
    • Brimstone nie wydaje już dźwięku, jaki mogli usłyszeć przeciwnicy podczas potwierdzania lokacji swojego dymu
  • Omen
    • Koszt Paranoi zwiększony z 200¤ do 400¤
    • Prędkość pocisku Mrocznej Osłony zmniejszona z 4000 do 2800

Aktualizacja broni

  • Classic (strzał alternatywny)
    • Błąd skoku zwiększono z 0,4 do 1
    • Zwiększono kolejkę wejścia (PPM) z 0,065 do 0,22
    • Strzał seriami obarczony jest błędami o następujących wartościach: 1,9 dla pierwszej serii, 2,5 dla drugiej i 6 dla trzeciej oraz czwartejPPM zapewnia krzywą stabilizacji na poziomie 0,1 s.

Aktualizacja gry rankingowej

  • Nowe regionalne tabele rankingowe (12 stycznia)
  • System rankingowy został zaktualizowany (w tym pasek postępu), wprowadzono także zmiany w postępie wyrażanym w liczbach oraz w samym rozkładzie rang, by ułatwić wyjście z tych najniższych
  • Limit rozmiaru umówionej grupy składającej się z graczy o randze Nieśmiertelny i Promienisty został ustalony na 2 osoby
  • Nowe nagrody rankingowe dla 1. odcinka (przywieszki uzależnione od najwyższej rangi aktu zdobytej podczas 1. odcinka)
  • Wiele innych zmian! Przeczytajcie nasz artykuł podsumowujący zmiany, by poznać szczegóły

Zmiany społecznościowe

  • Przycisk „Dodaj znajomego” został usunięty z listy graczy w grze

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł czasami teleportować się poza bariery fazy zakupów
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł podkładać Spike’a znajdując się na ścianie Sage
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze przeciwnej drużyny mogli być widoczni na minimapie jeszcze długo po zniknięciu z pola widzenia
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozdzielczość monitora nie wracała do prawidłowej po użyciu skrótu Alt+Tab w trakcie gry na pełnym ekranie przy rozdzielczości ustawionej na niższą niż natywna. Dziękujemy graczowi fl0m za zwrócenie uwagi na ten problem!
  • Naprawiono błąd z patcha 1.14, w wyniku którego nieprawidłowo obliczany był ping klienta (wliczany był także czas klatki klienta)
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Znamy datę startu piątego sezonu Ultraligi! W formacie rozgrywek pojawią się zmiany

"Niebawem™" zostało jasno określone – dziś organizatorzy Alior Bank Ultraligi przerwali milczenie w sprawie startu piątego sezonu swoich rozgry...