Już niedługo Marcin "Jankos" Jankowski, Patryk "paTiTek" Fabrowski oraz Jakub „Lothar” Szygulski będą mogli pochwalić się nowiuśkimi koszulkami adidasa. Wszystko dlatego, że niemiecka marka odzieżowa nawiązała dziś oficjalną współpracę z G2 Esports.

Założona przez Adolfa Dasslera firma stała się tym samym oficjalnym dostawcą sprzętu, z którego korzystać będą podopieczni G2, czyli w tym także trzej wymienieni we wstępie Polacy. Niemniej współpraca ta nie będzie ograniczać się tylko do kwestii esportowych i wyprodukowania nowej, nieujawnionej jeszcze oficjalnej koszulki organizacji. Obie marki zamierzają bowiem wspólnie stworzyć linię lifestyle'owej odzieży. Samo G2 ma przy okazji uzyskać także ekskluzywny dostęp do ulokowanego w Herzogenaurach World of Sports, obiektu sportowego należącego właśnie do adidasa.

To znaczący dzień w historii G2. Ogłoszenie współpracy z globalną sportową marką, jaką jest adidas, to dla nas wszystkich naprawdę szczególna chwila – przyznał założyciel organizacji, Carlos "ocelote" Rodriguez. – Dołączamy do rodziny adidasa jako partnerzy, znajdując się pośród tak znaczących marek, jak Real Madryt, Manchester United i Bayern Monachium, co zarówno dla nas, jak i dla całej branży esportowej jest prawdziwym przełomem. Od pewnego czasu trwa boom na esport, zaś 2020 był kolejnym udanym w kwestii rozwoju rokiem. Jako człowiek, który całe swoje życie był graczem, a obecnie jest właścicielem organizacji, przyznaję, że ta współpraca to naprawdę znaczące wydarzenie, a dla mnie samego to spełnienie dziecięcych marzeń. Czuję ogromną ekscytację na myśl o tym, co partnerstwo adidasa i G2 może przynieść w trakcie kolejnych lat – dodał.

Jesteśmy naprawdę dumni z nowej współpracy nawiązanej z G2 Esports, czyli jedną z największych organizacji w branży gamingowej. Dzięki temu partnerstwu kontynuujemy działania mające na celu bycie częścią rozwijającej się kultury gamingu i czujemy ekscytację na myśl o korzystaniu z kreatywności i doświadczenia G2 w tym obszarze. Jako marka zakorzeniona w Berlinie, ale posiadająca globalne znaczenie, G2 pomoże nam zaistnieć nie tylko na naszym rodzimym rynku, ale także dotrzeć do globalnej społeczności graczy – stwierdził Björn Jäger, który w europejskiej centrali adidasa pełni funkcję Vice President Brand.

Dla adidasa nie jest to pierwsza tego typu współpraca na polu esportowym. Firma ta miała już okazję ubierać reprezentantów francuskiego Teamu Vitality oraz hiszpańskiego Teamu Heretics, a w przeszłości prowadziła ona również wspólne działania ze znanym amerykańskim streamerem, Tylerem „Ninją” Blevinsem.