Na nowości w Brawl Stars nigdy nie mogliśmy narzekać. Nie inaczej jest i w roku 2021, gdyż już 1 lutego do gry dodany zostanie Piąty sezon karnetu zadymiarskiego. Co przygotowali dla nas twórcy na te kolejne zimowe miesiące?

Przede wszystkim główną atrakcją będzie nowy Chromatyczny Zadymiarz, niejaki Pułkownik Ruffs. Jego Głównym atakiem ma być Laserowa Dubeltówka, której ataki mogą odbijać się wielokrotnie od ścian i trafiać wrogów schowanych za osłoną. Oczywiście Pułkownik Ruffss posiadać będzie także specjalny gadżet, który pozwoli mu rzucać na ziemię trzy worki z piaskiem, mogące posłużyć za osłonę. Jeśli zaś chodzi o Super Atak to psi strateg będzie mógł wezwać specjalny zrzut zaopatrzenia, który nie dość, że będzie zadawał obrażenia wrogom, to jeszcze pozostawi na planszy specjalne wzmocnienia.

Oczywiście nowy sezon to także cała masa dodatkowych elementów kosmetycznych do zdobycia. W grze pojawi się m.in. aż siedem unikatowych przebrań, takich jak Elegant Lou, Carl z Głębin, Ronin Ruffs, Kosmiczny Wół Bull, Mroczny Lord Spike, Nawigatorka Colette czy D4R-RY1. Do Brawl Stars dodane zostaną także nowe odznaki oraz specjalne animowane twarze, których będzie aż dwadzieścia jeden. Warto wspomnieć, że rotacji ulegną także prawie wszystkie mapy w trybach PvP.

Przebudowany ma zostać również interfejs. Przede wszystkim do panelu aktualności ma zostać dodana oddzielna zakładka esportowa, w której będziemy mogli przeczytać o zbliżających się wydarzeniach. Dodatkowo dodany zostanie specjalny przycisk Hubu Turniejowego, który będzie widoczny po prawej stronie ekranu. Jeśli chodzi o interfejs to zmieni się także tło w menu głównym oraz dodana zostanie nowa ścieżka dźwiękowa.

Zmiany w balansie

  • Amber – Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 2000 do 2200. Amber od 1 lutego będzie miała także więcej punktów życia. Wartość ta została podniesiona do 3200 punktów
  • Bibi – Zwiększenie punktów życia z 3800 do 4200
  • Carl – Wrogowie zatruci przez Kruka będą otrzymywać o 40% mniej leczenia. Dodatkowo Super Atak będzie ładował się szybciej. Od 1 lutego potrzeba będzie nie 15, a jedynie 14 uderzeń sztyletów, aby w pełni naładować tę umiejętność
  • Gene – Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 1000 do 1800
  • Jessie – Obrażenia Głównego ataku zwiększone z 920 do 1120. Dodatkowo Główny atak od teraz zadawać ma aż 25% mniej obrażeń z każdym dodatkowym uderzeniem.
  • Leon – Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 460 do 480. Zmieniona prędkość ładowania Super Ataku, która od teraz ma być nieco szybsza
  • Maks – Zmienione opóźnienie aktywacji cichobiegów. Wcześniej były to 4 sekundy, od teraz będą jedynie trzy
  • Sandy – Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 940 do 1020
  • Colt – Zmniejszenie prędkości przeładowywania Głównego ataku o 5,9%

Nowe Gadżety

  • Rosa: Wrogie Zarośla – Wszyscy przeciwnicy ukrywający się w zaroślach otrzymują 100 punktów obrażeń i zostaną spowolnieni na 3 sekundy
  • Pan. P: Boy na Ratunek – Następny atak spowoduje pojawienie się dodatkowego boya w miejscu uderzenia
  • Poco: Ochronna Melodia – Usuwa niekorzystne efekty z sojuszniczych zadymiarzy i zapewnia niewrażliwość trwającą 1 sekundę.
  • Frank: Nieodparty Urok – Następny atak bohatera przyciąga do niego przeciwników
  • Gene: Mściwe Duchy – Gene wystrzeliwuje pociski samonaprowadzające, które zadają nawet 800 punktów obrażeń
  • Nani: Zwrot Do Nadawcy – Gdy Nani kolejny raz otrzyma obrażenia, część z nich zostanie odbite we wroga
  • Tara: Mroczne Wsparcie – Tara otacza się trzema słabymi cieniami, które atakują wrogów przez 6 sekund
  • Tick: Ostatnia Szarża – Tick staje się niewrażliwy na jedną sekundę po czym wybucha, zadając 1000 punktów obrażeń

Naprawione błędy

  • Auto-atak od teraz będzie priorytetowo celował w rywali, a nie w skrzynie, jak to miało miejsce dotychczas
  • Naprawiono zachowanie Bota, który kontrolował Mortisa. Wcześniej ignorował on wskrzeszane postaci
  • Poprawiono zachowanie kilofa Carla. Wcześniej były z tym problemy w momencie, gdy Carl teleportował się w trakcie ataku
  • Czasami Roboty z Oblężenia były zdezorientowane i nie dawały sobie rady z teleportami. Nie powinno być z tym więcej problemów
  • Naprawiono problem z Super Atakiem Lou, który w skrajnych przypadkach powodował nawet zawieszanie się gry
  • Błędy z minami zostawianymi przez Bo nie powinny więcej niepokoić graczy
  • Popracowano nad udoskonaleniem edytora map. Ulepszono m.in. rysowanie następujących po sobie linii kafelków
  • Naprawiono błąd w trybie Zadymy, który sprawiał, że przy interakcji piłki i płotu niektóre kafelki ulegały zniszczeniu
  • Od teraz nie powinno być problemów z Kontrkuszeniem Jackie
  • Błąd, który powstrzymywał generowanie misji leczących Byronowi, został wyeliminowany