Skoro przedwczorajszej nocy Mark "Scruffy" Yetter zaprezentował nam skróconą listę zmian, które mają wejść w najbliższym patchu do League of Legends, to wczorajszej nocy musiała się pojawić jej rozszerzona wersja. Tak też się stało. Obecny sezon charakteryzuje się tym, że aktualizacje nie należą do najmniejszych. A jak będzie z patchem 11.4?
Bohaterowie
Tradycyjnie na liście osłabionych bohaterów znajdziemy tych najpopularniejszych, zwłaszcza wśród profesjonalnych graczy. W większości przypadków nie są to kosmetyczne zmiany, wystarczy spojrzeć na Samirę, u której planowana jest aktualizacja każdej umiejętności. O wiele więcej czempionów za to znajdziemy na liście wzmocnionych, co zapewne ucieszy niemało graczy.
Osłabieni
- Samira
- Chojracki Impuls (Bierna):
- Zmieniony przelicznik dodatkowych obrażeń (z 7,5 na 3,5-9,5% TAD)
- Smykałka (Q):
- Zmieniony przelicznik obrażeń (z 100 na 80-110% TAD)
- Wirujące Ostrze (W):
- Mniejszy czas trwania (z 1 na 0,75 sekundy)
- Dziki Pęd (E):
- USUNIĘTO: można zerwać się do przyjaciela
- Mniejsza prędkość zrywu (z 2050 na 1600 jednostek)
- Piekielny Spust (R):
- Większy czas odnowienia umiejętności (z 3 na 8 sekund)
- Chojracki Impuls (Bierna):
- Kai'sa
- Icathiański Deszcz (Q):
- Mniejsze obrażenia co pocisk (z 45-110 na 40-100 pkt)
- Mniejsze maksymalne obrażenia jednemu przeciwnikowi (z 101,25-247,5 na 90-225 pkt)
- Mniejsze maksymalne obrażenia po ewolucji (z 168-412,5 na 150-375 pkt)
- Icathiański Deszcz (Q):
- Skarner
- Mniej zdrowia co poziom (z 90 na 85 pkt)
- Mniej podstawowego zdrowia (z 601 na 580 pkt)
- Renekton
- Rzeź Niewiniątek (Q):
- Mniej leczenia z minionów (z 3-9 a 3-7 pkt)
- Mniej leczenia z minionów przy wzmocnionej umiejętności (z 9-27 a 9-21 pkt)
- Rzeź Niewiniątek (Q):
- Camille
- Taktyczne Podcięcie (W):
- Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 15-9 na 17-11 sekund)
- Taktyczne Podcięcie (W):
Wzmocnieni
- Caitlyn
- Większa wartości ataku co poziom (z 3,3 na 3,8 pkt)
- Więcej prędkości ataku co poziom (z 3,5 na 4%)
- Fiora
- Taniec Fechmistrzyni (Bierna):
- Większe obrażenia (z 2,5% [+4,5% na 100 AD] na 3% [+5,5% na 100 AD])
- Taniec Fechmistrzyni (Bierna):
- Soraka
- Deszcz Gwiazd (Q):
- Większy bonus do prędkości poruszania się (z 15-25 na 20-30%)
- Astralne Natchnienie (W):
- Większe podstawowe leczenie (z 90-230 na 100-240 pkt)
- Deszcz Gwiazd (Q):
- Varus
- Kołczan Rozkładu (W):
- Większe obrażenia podczas aktywowania (z 0-50 a 0-80%)
- Większe zwiększone obrażenia Q podczas ładunku
- Większe obrażenia na podstawie brakującego zdrowia (z 9-21 na 10,8-25,2%)
- Kołczan Rozkładu (W):
- Jinx
- Większe podstawowe zdrowie (z 550 na 610 pkt)
- Veigar
- Złowrogie Uderzenie (Q):
- Mniejszy koszt many (z 40-60 na 30-60 pkt)
- Przedwieczny Wybuch (R):
- Krótszy czas odnowienia (z 120-80 na 120-60 sekund)
- Złowrogie Uderzenie (Q):
- Talon
- Rozpruwanie (W):
- Krótszy czas odnowienia (z 9 na 9-7 sekund)
- Rozpruwanie (W):
- Tryndamere
- Więcej wartości podstawowego ataku (z 69 na 72 pkt)
- Amumu
- Histeria (E):
- Większe podstawowe obrażenia (z 75-155 na 75-175 pkt)
- Histeria (E):
- Lee Sin
- Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu (Q):
- Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 11-7 na 10-6 sekund)
- Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu (Q):
Przedmioty
Tym razem zaktualizowana zostanie mała liczba przedmiotów, bo tylko siedem. Większość z nich otrzyma minimalne poprawki.
- Wieczna Zmarzlina
- Krótszy czas użycia (z 0,25 na 0,15 sekundy)
- Zmieniony przepis (od teraz Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota)
- Więcej zdrowia (z 200 na 250 pkt)
- Więcej aktywnych obrażeń (ze 100 [+30% AP] na 125 [+35AP])
- Kosmiczny Impuls
- USUNIĘTO: Prędkość ataku jest przyznawana przy uderzeniu
- NOWE: Jeśli masz 160 AP, zyskaj 20 przyśpieszenia umiejętności i 10-30 prędkości poruszania się
- Mniej przyśpieszenia umiejętności (z 30 na 20 pkt)
- Ostrze Gniewu Guinsoo
- Więcej prędkości ataku (z 40 na 45%)
- Chempunkowy Łańcuchowy Miecz
- Więcej zdrowia (z 150 na 250 pkt)
- Śmiertelne Przypomnienie
- Więcej wartości ataku (z 20 na 25 pkt)
- Morellonomicon
- Więcej mocy umiejętności (z 70 na 80 pkt)
- Odnowienie Kamienia Księżycowego
- Mniej podstawowego leczenia (z 70-100 na 50-100 pkt)
Lista zmian w dżungli:
Riot wycofał kilka nerfów, które zapowiadał w zeszłym tygodniu. Większość z nich została jednak utrzymana.
- Ponurnik (Gromp)
- Mniej doświadczenia za zabicie (z 135–182,25 do 125–168,75 pkt doświadczenia)
- Mniej złota za zabicie (ze 105 do 85 sztuk)
- Więcej zdrowia (z 1650 do 1750 punktów)
- Skalniaki (Krugs)
- Starożytny Skalniak (Ancient Krug)
- Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 37–49,95 do 27–36,45 pkt doświadczenia)
- Mniej złota za zabicie (ze 42 do 32 sztuk)
- Małe Skalniaki
- Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 18–24,3 do 16–21,6 pkt doświadczenia)
- Starożytny Skalniak (Ancient Krug)
- Szkarłatny Brzytwodziób (Crimson Raptor)
- Mniej doświadczenia za zabicie (z 45–60,75 do 35–47,25 pkt doświadczenia)
- Mniej złota za zabicie (ze 45 do 35 sztuk)