Od miesiąca Valve nie rozpieszcza nas jeżeli chodzi o aktualizacje Counter-Strike'a: Global Offensive. Te albo się nie pojawiają, albo jeżeli już zostaną opublikowane, to raczej nie przerażają ogromem modyfikacji. Także dzisiejszy update trudno zaliczyć do ogromnych, ale i tak warto o nim wspomnieć, bo tym razem twórcy pochylili się nad mapą Guard. Jest to arena, która została dodana do gry przy okazji startu operacji Broken Fang i teraz doczekała się zmian naprawiających kilka mogących irytować błędów. Pełną listę zmian prezentujemy poniżej.

MISC

  • naprawiono elementy "env_fade" dla konfiguracji “only triggering player”
  • dodano funkcję vscript ScriptTraceLinePlayersIncluded.

Mapy

  • Zaktualizowano Guard do ostatniej wersji w warsztacie
    • naprawiono miejsce do boostowania na łukach
    • naprawiono brak rysowania między respem CT
    • naprawiono różne miejsce, w których gracz mógł utknąć w ścianach