STS
fot. Riot Games

Aktualizacja 2.2 już w Wild Rift. Testy trybu ARAM to dopiero początek nowości

Nowa aktualizacja League of Legends: Wild Rift, oznaczona numerem 2.2, trafiła dziś na serwery gry. Łatka wprowadza do rozgrywki przede wszystkim wyczekiwany przez fanów tryb gry ARAM. To jednak dopiero początek zmian. Już za chwilę w grze pojawi się także nowy bohater – kamienny kolos Galio. W następnych tygodniach do mobilnej wersji League of Legends […]

Nowa aktualizacja League of Legends: Wild Rift, oznaczona numerem 2.2, trafiła dziś na serwery gry. Łatka wprowadza do rozgrywki przede wszystkim wyczekiwany przez fanów tryb gry ARAM. To jednak dopiero początek zmian. Już za chwilę w grze pojawi się także nowy bohater – kamienny kolos Galio. W następnych tygodniach do mobilnej wersji League of Legends trafić mają także kolejni herosi. Oprócz tego w Wild Rift pojawiło się mnóstwo niepublikowanych wcześniej skórek, a także dodano liczne elementy kosmetyczne.

Aktualizacja 2.2 to także wiele zmian w przedmiotach i zaklęciach. Twórcy cały czas starają się doprowadzić balans gry do perfekcji, w związku z czym przebudowali system dostępnych ulepszeń. Ponadto w Wild Rift pojawiła się masa nowych opcji, takich jak wybór preferowanej pozycji, który będziemy określać jeszcze przed startem meczu, czy też zapowiedzieli start nowego sezonu rankingowego, który to rozpocznie się już 2 kwietnia o godzinie 20:00. O wszystkich najważniejszych zmianach przeczytanie w poniższym artykule.

Skórki

  • Corgi Corki
  • Wytworny Galio
  • Draven Draven
  • Piezz
  • Piekielny Galio
  • Amumu Niespodzianka
  • Wspaniała Jinx
  • Hexodkrywca Jax
  • Licealistka Ahri
  • iBlitzcrank
  • Olaf Maruder

Zmiany Bohaterów

Alistar:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie: 650 pkt. → 610 pkt.

Zmiażdżenie

  • Zasięg podrzucenia: 300 jedn. → 275 jedn.
  • Obrażenia: 60/120/180/240 pkt. → 60/110/160/210 pkt.

Amumu:

Podstawowe statystyki

  •  Pancerz: 40 pkt. → 35 pkt.
  • Zdrowie co poziom: 105 pkt./poziom → 95 pkt./poziom

Rozpacz

  • Skalowanie obrażeń z mocą umiejętności: 1% za każde 100 pkt. mocy umiejętności → 0,75% za każde 100 pkt. mocy umiejętności

Klątwa Smutnej Mumii

  • Czas odnowienia: 100/85/70 s → 110/95/80 s

Corki:

Uzbrojenie Hextech

  • Ataki Corkiego nie będą już przemieniały wampiryzmu fizycznego w wampiryzm zaklęć.

Darius:

Noxiańska Gilotyna

  • Darius jest niepowstrzymany podczas rzucania tej umiejętności.

Dr Mundo:

Zatruty Tasak

  • Maksymalne obrażenia przeciwko potworom: 320/380/440/500 pkt. → 290/360/430/500 pkt.

Masochizm

  • Czas odnowienia: 6/5/4/3 s → 6/5,5/5/4,5 s

Jhin:

Ująć Widownię

  • Od teraz umiejętność ta zadaje 65% obrażeń wrogom niebędącym bohaterami.

Orianna:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie: 570 pkt. → 530 pkt.

Rozkaz: Atak

  • Czas odnowienia: 6/5/4/3 s → 7,5/6/4,5/3 s
  • Skalowanie mocy umiejętności: 0,5 pkt. → 0,4 pkt.
  • Obrażenia podstawowe: 60/100/140/180 pkt. → 50/90/130/170 pkt.

Rozkaz: Chroń

  • Obrażenia podstawowe: 60/100/140/180 pkt. → 50/90/130/170 pkt.

Pantheon:

Kometarna Włócznia

  • Kometarna Włócznia wzmocniona przez Wolę Śmiertelnika już nie spowalnia.

Skok z Tarczą

  • Teraz poprawnie resetuje ataki, a wzmocnione ataki nie mogą zostać przerwane.

Natarcie Egidy

  • Nie blokuje już obrażeń od wież.
  • Natarcie Egidy wzmocnione przez Wolę Śmiertelnika nie ma już wydłużonego czasu działania.
  • Natarcie Egidy wzmocnione przez Wolę Śmiertelnika zapewnia teraz 60% prędkości ruchu na 1,5 s przy uderzeniu tarczą.

Spadająca Gwiazda

  • Włócznia, która ląduje przed Pantheonem, od spowalnia przeciwników o 50% na 2 sekundy i zadaje obrażenia Kometarnej Włóczni na małym obszarze.

Teemo:

Partyzantka

  • Czas ładowania kamuflażu: 0,8 s → 1 s

Nowe przedmioty

Siła Natury:

  • Zdrowie: 350 pkt. zdrowia
  • Odporność na magię: 45 pkt.
  • Łączny koszt: 2850 szt. złota
    • Widmowa Osłona (1100 szt. złota) + Skrzydlaty Księżycowy Pancerz (900 szt. złota) + 950 szt. złota
  • Bierne – Burza: +5% prędkości ruchu
  • Bierne – Pochłonięcie: Otrzymywanie obrażeń magicznych zapewnia ci dodatkowo 6 jedn. prędkości ruchu i 6 pkt. odporności na magię na 5 s. Ten efekt kumuluje się do 5 razy i zapewnia maks. 30 jedn. dodatkowej prędkości ruchu i 30 pkt. dodatkowej odporności na magię. Każda niepowtarzająca się umiejętność zapewnia 1 ładunek.

Mroźne Serce:

  • Pancerz: 70 pkt.
  • Mana: 300 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn.
  • Łączny koszt: 2850 szt. złota
    • Zbroja Strażnika (1050 szt. złota) + Lodowcowy Całun (1000 szt. złota) + 800 szt. złota
  • Bierne  Pieszczoty Zimy: Zmniejsza prędkość ataku pobliskich wrogów o 15%.

Skrzydlaty Księżycowy Pancerz:

  • Zdrowie: 150 pkt. zdrowia
  • Bierne – Lot: +5% prędkości ruchu
  • Łączny koszt: 900 szt. złota
    • Rubinowy Kryształ (500 szt. złota) + 400 szt. złota

Zmiany w przedmiotach i zaklęciach

Szafirowy Kryształ:

  • Mana: 300 pkt. → 100 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 5 jedn.
  • Bierne – Doładowanie Many: Zapewnia 5 pkt. maks. many za każde użycie umiejętności, do maks. 250 pkt. Ten efekt można aktywować do 3 razy w ciągu 12 s.
  • Koszt: 500 szt. złota (bez zmian)

Łza Bogini:

  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
  • Bierne – Doładowanie Many: Mana za każdy ładunek: 8 pkt. → 7 pkt.
  • Bierne – Doładowanie Many: Mana zyskana z Doładowania Many Szafirowego Kryształu przenosi się na Łzę Bogini, więc możecie zakupić Łzę z już skumulowanymi 250 pkt. many.

Nadejście Zimy:

  • Zdrowie: 350 pkt.
  • Pancerz: 40 pkt.
  • Mana: 450 pkt. → 500 pkt. (z uwagi na maks. 350 pkt. z Szafirowego Kryształu)
  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
  • Łączny koszt: 2600 szt. złota
    • Łza Bogini (900 szt. złota) + Pas Giganta (1000 szt. złota) + 700 szt. złota
  • Bierne – Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 1% maksymalnej many. Zwraca 15% wydanej many.
  • Bierne – Doładowanie Many: Zwiększa maksymalną manę o 8 pkt. przy każdym jej wydaniu, ataku lub otrzymaniu obrażeń od bohaterów, potężnych potworów i wież. Po osiągnięciu maksimum równego 700 pkt. dodatkowej many przemienia Nadejście Zimy w Wielką Zimę. Ten efekt można aktywować do 3 razy w ciągu 12 s.

Wielka Zima:

  • Zdrowie: 350 pkt.
  • Pancerz: 40 pkt.
  • Mana: 1150 pkt. → 1200 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
  • Łączny koszt: 2600 szt. złota
    • Łza Bogini (900 szt. złota) + Pas Giganta (1000 szt. złota) + 700 szt. złota
  • Bierne – Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 1% maksymalnej many. Zwraca 15% wydanej many.
  • Bierne – Zamarznięty Kolos: Unieruchomienie wrogiego bohatera zużywa manę i na 3 s zapewnia tarczę pochłaniającą obrażenia równą 150 pkt. (+5% aktualnej maks. many) za każdego pobliskiego wrogiego bohatera. Efekt aktywuje się wyłącznie, gdy bohater ma ponad 20% maksymalnej many.

Blask:

  • (Usunięto) Mana: 300 pkt.
  • Koszt: 1100 szt. złota → 900 szt. złota
    • Blasku nie tworzy się już z Szafirowego Kryształu.

Zmora Licza:

  • (Usunięto) Mana: 300 pkt.
  • Łączny koszt: 3050 szt. złota → 2950 szt. złota
    • Teraz powstaje z Blasku (900 szt. złota) + Eterycznego Duszka (950 szt. złota) + 1100 szt. złota

Moc Trójcy:

  • (Usunięto) Mana300 pkt.
  • Łączny koszt: 3733 szt. złota → 3533 szt. złota
    • Teraz powstaje z Blasku (900 szt. złota) + Żądełka (1200 szt. złota) + Pożeracza (1100 szt. złota) + 333 szt. złota

Lodowa rękawica:

  • (Usunięto) Mana: 300 pkt.
  • Łączny koszt: 2700 szt. złota (bez zmian)
    • Koszt skompletowania: 600 szt. złota → 800 szt. złota (z uwagi na zmiany Blasku)
    • Teraz powstaje z Blasku (900 szt. złota) + Lodowcowego Całunu (1000 szt. złota) + 800 szt. złota

Pancerz Umrzyka:

  • Bierne – Bezwzględność: +5% prędkości ruchu
  • Łączny koszt: 2900 szt. złota (bez zmian)
    • Powstaje ze Skrzydlatego Księżycowego Pancerza (900 szt. złota) + Kamizelki Kolczej (1000 szt. złota) + 1000 szt. złota

Kolczasta Kolczuga:

  • Bierne – Ciernie: W momencie trafienia podstawowym atakiem odbija obrażenia magiczne równe 25 pkt. (+10% dodatkowego pancerza) i nakłada na atakującego Głębokie Rany na 3 s. Unieruchomienie wrogich bohaterów również nakłada Głębokie Rany na 3 s.

Słoneczna Egida:

  • Zdrowie: 400 pkt. zdrowia → 500 pkt. zdrowia
  • Pancerz40 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 jedn.
  • Łączny koszt: 3000 szt. złota
    • Żar Bami (1100 szt. złota) + Rozgrzany Klejnot (1000 szt. złota) + 900 szt. złota
  • Bierne – Pożoga: Zadaje pobliskim wrogom obrażenia magiczne równe 16-30 pkt. + 1% dodatkowego zdrowia na sekundę. Zadanie obrażeń bohaterom lub potężnym potworom za pomocą Pożogi zwiększa jej obrażenia o 8% na 5 s. (Ten efekt kumuluje się maks. 6 razy). Pożoga zadaje 50% dodatkowych obrażeń stworom i potworom.
  • Bierne – Płomienny Dotyk: Po osiągnięciu maksymalnej liczby ładunków Pożogi twoje ataki palą pobliskich wrogów, zadając im obrażenia Pożogi w ciągu 3 s. Pożoga zadaje 150% obrażeń stworom i potworom.

Śmiertelne Przypomnienie:

  • Koszt skompletowania: 350 szt. złota → 650 szt. złota
  • Łączny koszt: 2650 szt. złota → 2950 szt. złota

Omen Rundina:

  • Pancerz: 50 pkt. → 55 pkt.

Plemienna Zbroja:

  • Zdrowie: 650 pkt. zdrowia → 700 pkt. zdrowia

Duch:

  • Czas działania: 6 s → 8 s
  • Zmniejszona maksymalna prędkość ruchu podczas eksplozywnego przyspieszenia.
  • Czas działania eksplozywnego przyspieszenia: 2 s → 3 s
  • Przy udziale w zabójstwie czas działania wzmocnienia wydłuża się o 6 s i eksplozywne przyspieszenie zostaje ponownie aktywowane.

Podpalenie:

  • Zasięg rzucenia: 7 jedn. → 5,5 jedn.

Nowe przedmioty kosmetyczne

Ikony: Czarujący Poro, Poro Buntownik, Poro Rozrabiaka, Hextechowy Jaximus, Jax na Wolności

Emotki: Powolne Klaskanie, Tyle Złości, Wszystko Cacy, OMÓJBOSHE, Zapomniane Urodziny, Super-Shisa, Żółwik Choncc, Wycofać Się!

Ramki ikon: Przełęcz Hexodkrywcy

Powroty: Port Powrotów

Błyskotki: Ups, Solidna Łopata, Superpomysł

Emblematy Rift: Historia Hexodkrywcy, Technologiczny Hexodkrywca, Wielka Demacia, Noxiańska Potęga

Inne zmiany:

  • Dodano nowe gotowe ustawienia graficzne: wydajność, grafika i niestandardowe.
  • Nowe opcji społecznościowe i nowy system komunikacji.
  • Zmiany w dostosowywaniu tzw. „Martwej strefy”, a także w ustawieniach drążka ruchu.
  • Przebudowano samouczek dla nowych graczy.
  • Zmieniono wysokość kamery, a także dodano nowe wskaźniki na mapie.
  • W grze pojawiły się nowe języki.
  • W aktualizacji 2.2 wprowadzono Dziką Przepustkę.

Rotacja darmowych bohaterów:

  • 1.04 – 7.04: Diana, Ezreal, Gragas, Leona, Lulu, Miss Fortune, Olaf, Orianna, Pantheon, Tryndamere
  • 8.04 – 14.04: Ahri, Amumu, Darius, Kennen, Lee Sin, Nami, Sona, Tristana, Vayne, Yasuo

O wszystkich zmianach i nowościach możecie przeczytać także na oficjalnej stronie wydawcy. Warto w tym miejscu dodać, że nie wszystkie z opisanych rzeczy pojawiły się w grze już dziś. Twórcy zapowiedzieli bowiem, że nowa zawartość będzie pojawiała się w Wild Rift systematycznie przez kilkanaście najbliższych dni.

Tagi: , , , , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Illuminar, delord, Wysek i inni na start – dziś rozpocznie się faza play-in European Masters!

Fani polskiej sceny League of Legends, radujmy się. Dzisiaj jest bowiem dzień, który dał nam Pan... i Pani, i całe Państwo z Riot Games. Wieczorem roz...