Na przestrzeni lat Valve robiło różne rzeczy, by zapewnić nam jak najlepsze doświadczenia z rozgrywanych w Counter-Strike: Global Offensive spotkań. Jedną z nich był tzw. czynnik zaufania, który w wielkim skrócie oceniał naszą postawę w stosunku np. do innych graczy.
Czynnik ten wydaje się mieć spore znaczenie, bo przecież dzięki niemu teoretycznie będąc miłym, nietoksycznym zawodnikiem, powinniśmy trafiać na inne miłe, nietoksyczne osoby. Tak zdaje się to działać w teorii, w praktyce jednak coś ostatnio zawodziło, coś szwankowało. I nie są to tylko nasze domysły, bo sami twórcy CS:GO przyznali, że stworzony przez nich system borykał się niedawno z pewnymi problemami.
– Jeżeli ostatnimi czasy mieliście złe doświadczenia z meczami, to było to spowodowane tym, że czynnik zaufania nie działał w odpowiedni sposób. Wczoraj naprawiliśmy go i możemy potwierdzić, że obecnie działa już tak, jak powinien. Dziękujemy wszystkim, którzy dostarczyli nam przydanych informacji – napisano w komunikacie opublikowanym w mediach społecznościowych. Wygląda więc na to, że teraz wszystko powinno być już w porządku, ale o tym trzeba przekonać się na własnej skórze.
If you've had bad matches recently, it may have been because Trust wasn't working right. We fixed it yesterday and confirmed that it is now working as intended. Thanks to everyone who provided useful feedback.
— CS:GO (@CSGO) April 29, 2021