Valve lubi zaskakiwać! Nie da się bowiem inaczej niż zaskoczeniem właśnie określić najnowszej decyzji deweloperów, którzy dokonali pierwszej od marca 2019 roku zmiany w oficjalnej puli map turniejowych CS:GO. Z tej bowiem po ponad sześciu latach zniknął Train.
Train zastąpiony przez Ancient
Jest to o tyle niespodziewane, że kolejowa arena była jedną z tych, które w ostatnich latach doczekały się reworku. Co więcej, powstała w ten sposób luka nie została zapełniona przez odrestaurowanego już Cache'a czy też wypatrywanego przez społeczność Cobblestone'a. Zamiast tego deweloperzy postanowili włączyć do map poolu Ancient – mapę, która do CS:GO dodana została w grudniu ubiegłego roku przy okazji startu Operacji Broken Fang. Teraz dokonano na niej pewnych modyfikacji dotyczących w dużej mierze BS-a A oraz po części również BS-a B. Można się jednak spodziewać, że to dopiero początek prac, które mają w jak największym stopniu przystosować Ancient do przyszłej obecności na profesjonalnych turniejach.
![]()  | 
CZYTAJ TEŻ: Nowa skrzynka zawitała do CS:GO. Sprawdź, co można znaleźć w Snakebite Case  | 
Operacja Broken Fang
- Operacja Broken Fang dobiegła końca. Gracze, którzy posiadają niewykorzystane gwiazdki operacji, mają czas do 15 maja, by wykupić swoje nagrody
 - przedstawiamy CS:GO 360 Stats – serwis, do którego dostęp można nabyć w formie subskrypcji, a za którego pośrednictwem gracze będą mogli nadal śledzić oficjalne statystyki z meczów turniejowych oraz trybu Skrzydłowy
 - tryb turniejowy Premier pozostaje dostępny dla wszystkich graczy i zawierać będzie proces wybierania/panowania map z całej aktywnej puli
 - tryb Odbijanie pozostaje dostępny i znajduje się w grupie Gier Wojennych
 
Skrzynia Snakebite
- przedstawiamy Skrzynię Snakebite, która zawiera 17 stworzonych przez społeczność skórek oraz zestaw rękawic Broken Fang Case jako specjalny rzadki przedmiot
 
MISC
- modele kurczaków otrzymały wizualną aktualizację
 - naprawiono mapy społeczności, których tekstury wyświetlane były na czarno, co było efektem wcześniejszych poprawek bezpieczeństwa
 - przycisk \ ponownie może być powiązany z poleceniami. Jeżeli używałeś tego przycisku wcześniej, musisz przypisać go ponownie
 - dodano kolejne poprawki bezpieczeństwa oraz stabilności
 - dla dużych map społeczności dodano opcję wygaszania funkcji Boost Player Contrast poprzez zmianę paramteru fadeplayervisibilityfarz na "true" w info_map_parameters
 
Mapy
- Ancient zostało dodane do obecnej puli map turniejowych, Train został zaś z niej usunięty
 - Grind i Mocha zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybach Scrimmage, uproszczony oraz deathmatch, zastępując Apollo, Engage i Anubis
 - Calavera i Pitstop zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybie Skrzydłowy, zastępując Elysion i Guard
 - Ancient
- dodano nową drogę z respa CT na BS A
 - poszerzono wejście T z lewej strony mida
 - otwarto skybox w tunelu T prowadzącym do BS-a A
 - poszerzono strefę plantowania bomby na BS-ie B
 - odsłonięto gzyms na BS-ie A
 - wprowadzono liczne drobne poprawki błędów
 
 - Nuke
- naprawiono błąd clippingu w oknie w lobby T
 - wypośrodkowano jedną z lamp
 
 - Frostbite
- zmieniono wewnętrzne oświetlenie
 - naprawiono drony dostawcze, które blokowały się w dolnym prawym rogu mapy
 - usprawniono nawigację dronów dostawczych
 - naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego wyposażenie respiło się w niedostępnych obszarach lub w ziemi
 - uczyniono obramowanie okna w Alpha mniej solidnym
 - zmniejszono drewniane poręcze na obszarze zamarzniętego jeziora
 - poprawiono wygląd tekstury lodu, gdy detale shaderów ustawione są na średnie lub mniejsze
 - dodano brakującą twarz na drewnianej belce w Town
 - dodano efekty dźwiękowe w serwerowni
 
 
