Valve lubi zaskakiwać! Nie da się bowiem inaczej niż zaskoczeniem właśnie określić najnowszej decyzji deweloperów, którzy dokonali pierwszej od marca 2019 roku zmiany w oficjalnej puli map turniejowych CS:GO. Z tej bowiem po ponad sześciu latach zniknął Train.
Train zastąpiony przez Ancient
Jest to o tyle niespodziewane, że kolejowa arena była jedną z tych, które w ostatnich latach doczekały się reworku. Co więcej, powstała w ten sposób luka nie została zapełniona przez odrestaurowanego już Cache'a czy też wypatrywanego przez społeczność Cobblestone'a. Zamiast tego deweloperzy postanowili włączyć do map poolu Ancient – mapę, która do CS:GO dodana została w grudniu ubiegłego roku przy okazji startu Operacji Broken Fang. Teraz dokonano na niej pewnych modyfikacji dotyczących w dużej mierze BS-a A oraz po części również BS-a B. Można się jednak spodziewać, że to dopiero początek prac, które mają w jak największym stopniu przystosować Ancient do przyszłej obecności na profesjonalnych turniejach.
CZYTAJ TEŻ: Nowa skrzynka zawitała do CS:GO. Sprawdź, co można znaleźć w Snakebite Case |
Operacja Broken Fang
- Operacja Broken Fang dobiegła końca. Gracze, którzy posiadają niewykorzystane gwiazdki operacji, mają czas do 15 maja, by wykupić swoje nagrody
- przedstawiamy CS:GO 360 Stats – serwis, do którego dostęp można nabyć w formie subskrypcji, a za którego pośrednictwem gracze będą mogli nadal śledzić oficjalne statystyki z meczów turniejowych oraz trybu Skrzydłowy
- tryb turniejowy Premier pozostaje dostępny dla wszystkich graczy i zawierać będzie proces wybierania/panowania map z całej aktywnej puli
- tryb Odbijanie pozostaje dostępny i znajduje się w grupie Gier Wojennych
Skrzynia Snakebite
- przedstawiamy Skrzynię Snakebite, która zawiera 17 stworzonych przez społeczność skórek oraz zestaw rękawic Broken Fang Case jako specjalny rzadki przedmiot
MISC
- modele kurczaków otrzymały wizualną aktualizację
- naprawiono mapy społeczności, których tekstury wyświetlane były na czarno, co było efektem wcześniejszych poprawek bezpieczeństwa
- przycisk \ ponownie może być powiązany z poleceniami. Jeżeli używałeś tego przycisku wcześniej, musisz przypisać go ponownie
- dodano kolejne poprawki bezpieczeństwa oraz stabilności
- dla dużych map społeczności dodano opcję wygaszania funkcji Boost Player Contrast poprzez zmianę paramteru fadeplayervisibilityfarz na "true" w info_map_parameters
Mapy
- Ancient zostało dodane do obecnej puli map turniejowych, Train został zaś z niej usunięty
- Grind i Mocha zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybach Scrimmage, uproszczony oraz deathmatch, zastępując Apollo, Engage i Anubis
- Calavera i Pitstop zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybie Skrzydłowy, zastępując Elysion i Guard
- Ancient
- dodano nową drogę z respa CT na BS A
- poszerzono wejście T z lewej strony mida
- otwarto skybox w tunelu T prowadzącym do BS-a A
- poszerzono strefę plantowania bomby na BS-ie B
- odsłonięto gzyms na BS-ie A
- wprowadzono liczne drobne poprawki błędów
- Nuke
- naprawiono błąd clippingu w oknie w lobby T
- wypośrodkowano jedną z lamp
- Frostbite
- zmieniono wewnętrzne oświetlenie
- naprawiono drony dostawcze, które blokowały się w dolnym prawym rogu mapy
- usprawniono nawigację dronów dostawczych
- naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego wyposażenie respiło się w niedostępnych obszarach lub w ziemi
- uczyniono obramowanie okna w Alpha mniej solidnym
- zmniejszono drewniane poręcze na obszarze zamarzniętego jeziora
- poprawiono wygląd tekstury lodu, gdy detale shaderów ustawione są na średnie lub mniejsze
- dodano brakującą twarz na drewnianej belce w Town
- dodano efekty dźwiękowe w serwerowni