Valve lubi zaskakiwać! Nie da się bowiem inaczej niż zaskoczeniem właśnie określić najnowszej decyzji deweloperów, którzy dokonali pierwszej od marca 2019 roku zmiany w oficjalnej puli map turniejowych CS:GO. Z tej bowiem po ponad sześciu latach zniknął Train.

Train zastąpiony przez Ancient

Jest to o tyle niespodziewane, że kolejowa arena była jedną z tych, które w ostatnich latach doczekały się reworku. Co więcej, powstała w ten sposób luka nie została zapełniona przez odrestaurowanego już Cache'a czy też wypatrywanego przez społeczność Cobblestone'a. Zamiast tego deweloperzy postanowili włączyć do map poolu Ancient – mapę, która do CS:GO dodana została w grudniu ubiegłego roku przy okazji startu Operacji Broken Fang. Teraz dokonano na niej pewnych modyfikacji dotyczących w dużej mierze BS-a A oraz po części również BS-a B. Można się jednak spodziewać, że to dopiero początek prac, które mają w jak największym stopniu przystosować Ancient do przyszłej obecności na profesjonalnych turniejach.

CZYTAJ TEŻ:
Nowa skrzynka zawitała do CS:GO. Sprawdź, co można znaleźć w Snakebite Case

Operacja Broken Fang

  • Operacja Broken Fang dobiegła końca. Gracze, którzy posiadają niewykorzystane gwiazdki operacji, mają czas do 15 maja, by wykupić swoje nagrody
  • przedstawiamy CS:GO 360 Stats – serwis, do którego dostęp można nabyć w formie subskrypcji, a za którego pośrednictwem gracze będą mogli nadal śledzić oficjalne statystyki z meczów turniejowych oraz trybu Skrzydłowy
  • tryb turniejowy Premier pozostaje dostępny dla wszystkich graczy i zawierać będzie proces wybierania/panowania map z całej aktywnej puli
  • tryb Odbijanie pozostaje dostępny i znajduje się w grupie Gier Wojennych

Skrzynia Snakebite

  • przedstawiamy Skrzynię Snakebite, która zawiera 17 stworzonych przez społeczność skórek oraz zestaw rękawic Broken Fang Case jako specjalny rzadki przedmiot

MISC

  • modele kurczaków otrzymały wizualną aktualizację
  • naprawiono mapy społeczności, których tekstury wyświetlane były na czarno, co było efektem wcześniejszych poprawek bezpieczeństwa
  • przycisk \ ponownie może być powiązany z poleceniami. Jeżeli używałeś tego przycisku wcześniej, musisz przypisać go ponownie
  • dodano kolejne poprawki bezpieczeństwa oraz stabilności
  • dla dużych map społeczności dodano opcję wygaszania funkcji Boost Player Contrast poprzez zmianę paramteru fadeplayervisibilityfarz na "true" w info_map_parameters

Mapy

  • Ancient zostało dodane do obecnej puli map turniejowych, Train został zaś z niej usunięty
  • Grind i Mocha zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybach Scrimmage, uproszczony oraz deathmatch, zastępując Apollo, Engage i Anubis
  • Calavera i Pitstop zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybie Skrzydłowy, zastępując Elysion i Guard
  • Ancient
    • dodano nową drogę z respa CT na BS A
    • poszerzono wejście T z lewej strony mida
    • otwarto skybox w tunelu T prowadzącym do BS-a A
    • poszerzono strefę plantowania bomby na BS-ie B
    • odsłonięto gzyms na BS-ie A
    • wprowadzono liczne drobne poprawki błędów
  • Nuke
    • naprawiono błąd clippingu w oknie w lobby T
    • wypośrodkowano jedną z lamp
  • Frostbite
    • zmieniono wewnętrzne oświetlenie
    • naprawiono drony dostawcze, które blokowały się w dolnym prawym rogu mapy
    • usprawniono nawigację dronów dostawczych
    • naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego wyposażenie respiło się w niedostępnych obszarach lub w ziemi
    • uczyniono obramowanie okna w Alpha mniej solidnym
    • zmniejszono drewniane poręcze na obszarze zamarzniętego jeziora
    • poprawiono wygląd tekstury lodu, gdy detale shaderów ustawione są na średnie lub mniejsze
    • dodano brakującą twarz na drewnianej belce w Town
    • dodano efekty dźwiękowe w serwerowni