Już w kolejnym tygodniu rozpocznie się większość rozgrywek League of Legends najwyższego szczebla. Wtedy też odbędzie się premiera najnowszej aktualizacji dla LoL-a. Co przyniesie patch 11.12? Ostatnie łatki wnosiły do gry sporo nowości i modyfikacji, można więc spodziewać się podobnego stanu rzeczy. Aczkolwiek nie do końca tak będzie, co wiemy dzięki uprzejmości Marka "Scruffy'ego" Yettera.
Szereg kosmetycznych zmian czempionów
Tym razem czekają nas tylko zmiany w kontekście bohaterów, ale nie będą przebojowe. Ponownie wzmocnienia otrzymają Hecarim oraz Aphelios, a zarazem zbuffowany zostanie niedawno zreworkowany Rammus. A skoro już o reworkach mowa, to warto dodać, że do gry zostanie dodany zaktualizowany Dr Mundo, o którym pisaliśmy tutaj. Niewiele zadzieje się też w przypadku osłabień. Te dotkną parę kluczowych postaci, pokroju Renektona, Gnara czy Kai'Sy, aczkolwiek będą to zaledwie kosmetyczne poprawki.
Osłabieni bohaterowie
- Wukong
- Mniej obrażeń co poziom (z 4 na 3,5 pkt)
- Miażdżący Cios (Q):
- Mniejszy przelicznik AD (z 50 na 45%)
- Kai'Sa
- Icathiański Deszcz (Q):
- Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 8-6 na 10-6 sekund)
- Icathiański Deszcz (Q):
- Varus
- Kołczan Rozkładu (W):
- Mniejsze bonusowe obrażenia (z 10,8-25,2 na 9-21% brakującego zdrowia)
- Kołczan Rozkładu (W):
- Nasus
- Duszożerca (Bierna):
- Mniej kradzieży życia (z 12-24 na 10-22%)
- Duszożerca (Bierna):
- Gnar
- Mniej obrażeń (z 59 na 57 pkt)
- Renekton
- Rzeź Niewiniątek (Q):
- Mniej leczenia z uderzenia jednostki (poza bohaterami) (z 3-7 + 4% bAD [9-21 + 12% bAD wzmocnione] na 2-6 + 3%bAD [6-18 +9% bAD wzmocnione])
- Rzeź Niewiniątek (Q):
- Talon
- Rozpruwanie (W):
- Mniejsze obrażenia przy pierwszym uderzeniu (z 45-105 +55% bAD na 40-80 +40% bAD)
- Mniejsze obrażenia przy powrocie (z 45-145 +70% bAD na 50-170 +80% bAD)
- Rozpruwanie (W):
- Udyr
- Styl Feniksa (R):
- Mniejsze obrażenia stożka (z 60-130 +70% AP na 50-275 +80% AP)
- Styl Feniksa (R):
Wzmocnieni bohaterowie
- Rammus
- Kula Obronna (W):
- Więcej bonusowego pancerza (z 30 na 40 pkt)
- Podniebne Trzaśnięcie (R):
- Krótszy czas odnowienia umiejętności (ze 130-90 na 110-80 sekund)
- Kula Obronna (W):
- Draven
- Wirujący Topór (Q):
- Większe bonusowe obrażenia (z 35-55 +65-105% bAD na 40-60 +70-110% bAD)
- Wirujący Topór (Q):
- Hecarim
- Więcej pancerza (z 32 na 35 pkt)
- Szał (Q):
- Większy przelicznik bAD (z 75 na 85%)
- Illaoi
- Więcej many co poziom (z 40 na 50 pkt)
- Malphite
- Trzask Pioruna (W):
- Większe obrażenia przy uderzeniu (z 10-50 +10% pancerza na 15-55 +15% pancerza)
- Trzask Pioruna (W):
- Ziggs
- Skacząca Bomba (Q):
- Większe obrażenia (z 85-265 na 85-285 pkt)
- Megapiekelna Bomba (R):
- Większa prędkość bomby ze średnim/dalekim zasięgiem (z 1550 na 2250 pkt)
- Skacząca Bomba (Q):
- Jarvan IV
- Złota Egida (W):
- Krótszy czas odnowienia (z 12 na 9 sekund)
- Złota Egida (W):
- Aphelios
- Więcej odporności na magię (z 26 na 30 pkt)
- Więcej obrażeń co poziom (z 2,4 na 3 pkt)
- Zdolności Broni (Q):
- Więcej ataków Severum (z 6+1 co 33% AS na 6+1 co 50% AS)
- Większe obrażenia Severum (z 10-30 +21-30% AD na 10-40+20-35% AD)
- Mniej leczenia umiejętności biernej Severum przy podstawowych atakach (z 3-20% na 3-10%)
- Więcej leczenia umiejętności biernej Severum przy umiejętnościach (z 3-20% na 9-30%)
- Większe obrażenia Crescendum (z 25-85 +35-50% AD na 31-100 +40-60% AD)
- Mniejsze obrażenia mini chakramów Crescendum (z 0,24 AD - 0,035 AD x liczba chakramów uderzonych przed tym na 0,15 AD - 0,015 AD x liczba chakramów uderzonych przed tym )
Patch 11.12 ma trafić do League of Legends w przyszłą środę, 9 czerwca.