STS
Fizz League of Legends
fot. Riot Games

Patch 2.4a trafił do LoL: Wild Rift. Nerf Fizza, Thresh dodany do gry

Mobilna wersja League of Legends otrzymała nową aktualizację. Na serwery Wild Rifta trafił właśnie patch oznaczony jako 2.4a, który wprowadza m.in. buffa Akshana i wyczekiwanego nerfa Fizza. Istotne poprawki dosięgnęły także kilku przedmiotów, jak Kapelusz Rabadona i Krwiopijec. Thresh trafił do Wild Rifta Zanim jednak przejdziemy do zmian dotyczących balansu poszczególnych bohaterów, warto rzucić okiem […]

Mobilna wersja League of Legends otrzymała nową aktualizację. Na serwery Wild Rifta trafił właśnie patch oznaczony jako 2.4a, który wprowadza m.in. buffa Akshana i wyczekiwanego nerfa Fizza. Istotne poprawki dosięgnęły także kilku przedmiotów, jak Kapelusz Rabadona i Krwiopijec.

Thresh trafił do Wild Rifta

Zanim jednak przejdziemy do zmian dotyczących balansu poszczególnych bohaterów, warto rzucić okiem na nowości. W LoL: Wild Rift dostępny jest już nowy champion: Thresh, który najlepiej sprawdzi się jako wspierający. Jego pierwszą skórką jest Cybernetyczny Thresh. 19 sierpnia do mobilnego LoL-a trafią natomiast Kha’Zix Mrocznej Gwiazdy i Varus Mrocznej Gwiazdy. Wczoraj zaczęło się natomiast wydarzenie Wskocz w Puch!

Master Yi wróci do łask?

Patch 2.4a jako buffy klasyfikuje zmiany u pięciu bohaterów. Więcej siły będzie miał Akshan, któremu nie tylko poprawiono bazowe statystyki, ale także zmniejszono koszt many Bumerangu Mściciela (1) i skrócono czas odnowienia superumiejętności, Zasłużonej Kary. Silniejszy, co dla niektórych może być zaskakujące, będzie też Dr Mundo. Od początku będzie miał więcej zdrowia, a jego Zatruty Tasak (1) będzie kosztował mniej zdrowia, zaś Sadyzm (superumiejętność) będzie regenerował więcej zdrowia. Tęskniliście za Masterem Yi? Szermierz Wuju po najnowszych wzmocnieniach na pewno niebawem znów regularnie będzie gościł w waszych meczach rankingowych. Wynika to m.in. z faktu, że Cios Alfa (1) i Styl Wuju (3) będą zadawały więcej obrażeń.

Akshan

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,6 pkt. → 4,5 pkt.
  • Podstawowa mana: 345 pkt. → 390 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 12 pkt. → 15 pkt.
  • Początkowa dodatkowa prędkość ataku: 30% → 40%

(B) Nieczysta Walka

  • Prędkość ruchu: 40-80 jedn. (w zależności od poziomu) → 40-120 jedn. (w zależności od poziomu)

(1) Bumerang Mściciela

  • Koszt many: 60/70/80/90 pkt. → 50/60/70/80 pkt.

(Superumiejętność) Zasłużona Kara

  • Czas odnowienia: 90/65/60 s → 75/65/55 s
  • [NOWOŚĆ] Teraz może wykańczać stwory.

Blitzcrank

(1) Rakietowy Chwyt

  • Obrażenia podstawowe: 80/140/200/260 pkt. → 100/160/220/280 pkt.

Dr Mundo

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 690 pkt.
  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 9 pkt. → 12 pkt.

(1) Zatruty Tasak

  • Koszt zdrowia: 45/60/75/90 pkt. → 30/45/60/75 pkt.

(Superumiejętność) Sadyzm

  • Całkowita regeneracja zdrowia: 50/75/100% → 60/85/110%

Master Yi

Podstawowe statystyki

  • Pancerz co poziom: 3,5 pkt. → 3,9 pkt.

(1) Cios Alfa

  • Dodatkowe obrażenia zadawane potworom: 75/110/145/180 pkt. → 90/125/160/195 pkt.

(3) Styl Wuju

  • Dodatkowe obrażenia nieuchronne: 18/30/42/54 pkt. → 25/40/55/70 pkt.

(Superumiejętność) Nieśmiertelny

  • Czas odnowienia: 85/75/65 s → 75/60/45 s
  • Prędkość ruchu: 25/35/45% → 35/45/55%

Soraka

(2) Astralne Natchnienie

  • Czas odnowienia: 8/6/4/2 s → 5/4/3/2 s
  • [NOWOŚĆ] Jeśli umiejętność zostanie użyta w trakcie działania Odmłodzenia, koszt zdrowia zostanie obniżony o 70/80/90/100%.

Koniec Fizza w dżungli?

Do największych nerfów w aktualizacji LoL: Wild Rift 2.4a trzeba bez wątpienia zaliczyć te, które otrzymają Fizz i Lucian. Pierwszy z wymienionych straci na sile zwłaszcza w dżungli. Jego Trójząb (B) będzie zadawał mniej obrażeń potworom, a Psotnik/Rozrabiaka (3) i Mącenie Wody (Superumiejętność) będą się dłużej odnawiały. Lucian natomiast doczekał się zmian w podstawowych statystykach oraz Bezwzględnym Pościgu (3). Umiejętność będzie się wolniej odnawiała.

Annie

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 570 pkt. → 530 pkt.

(2) Spopielenie

  • Koszt many: 60/70/80/90 pkt. → 70/80/90/100 pkt.

Camille

(3) Haki

  • Czas trwania ogłuszenia: 1 s → 0,75 s

(Ult) Hextechowe Ultimatum

  • Czas odnowienia: 90/75/60 s → 100/85/70 s

Corki

Podstawowe statystyki

  • Pancerz co poziom: 4,3 pkt. → 3,9 pkt.

(2) Walkiria

  • Czas odnowienia: 20/18/16/14 s → 22/20/18/16 s

Fizz

(B) Trójząb

  • Współczynnik obrażeń zadawanych potworom: 150% → 120%

(3) Psotnik / Rozrabiaka

  • Czas odnowienia: 15,5/13,5/11,5/9,5 s → 16/14/12/10 s

(Superumiejętność) Mącenie Wody

  • Czas odnowienia: 65/55/45 s → 80/65/50 s

Graves

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku co poziom: 4,5 pkt. → 3,6 pkt.

Lucian

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 58 pkt. → 64 pkt.
  • Podstawowe obrażenia od ataku co poziom: 4,55 pkt. → 2,65 pkt.
  • Pancerz co poziom: 4,3 pkt. → 3,9 pkt.

(3) Bezwzględny Pościg

  • Czas odnowienia: 22/19/16/13 s → 23/20/17/14 s

Ni to buff, ni to nerf. Podobno

Zmiany u kilku bohaterów nie zostały sklasyfikowane ani jako nerfy, ani jako buffy. W tym gronie znalazł się m.in. Jax, który dzięki wprowadzonym zmianom ma być mocniejszy na topie. Rammus ma z kolei szybciej czyścić dżunglę, natomiast Rengar ma być słabszy w początkowym etapie gry. U Seraphine wyeliminowano natomiast występujące problemy.

Jax

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa dodatkowa prędkość ataku: 20% → 10%

(B) Niezłomny Szturm

  • Jax zyskuje teraz 2 ładunki Niezłomnego Szturmu, atakując wrogich bohaterów lub stwory.
  • Maksymalna liczba ładunków Niezłomnego Szturmu: 8 → 10
  • Dodatkowa prędkość ataku za każdy ładunek Niezłomnego Szturmu: 3,6/4,2/4,8/5,4/6/6,6/7,2/7,8/8,4/9/9,6/10,2/10,8/11,4/12 jedn. → 3/3,6/4,2/4,8/5,4/6/6,6/7,2/7,8/8,4/9/9,6/10,2/10,8/11,4 jedn.

(3) Kontratak

  • [NOWOŚĆ] Jax otrzymuje o 25% mniej obrażeń od bohaterów w trakcie przyjmowania postawy obronnej.

Rammus

Podstawowe statystyki

  • Regeneracja many co poziom: 1,1 pkt. → 0,9 pkt.
  • Odporność na magię co poziom: 1,6 pkt. → 0,8 pkt.

(2) Kula Obronna

  • Obrażenia przeciwko stworom i potworom: 100% → 150%

(Superumiejętność) Podniebne Uderzenie

  • Obrażenia podstawowe: 125/200/275 pkt. → 100/175/250 pkt.
  • Obrażenia wstrząsów wtórnych: 35/60/85 pkt. → 30/45/60 pkt.
    • Opis umiejętności teraz wyświetla poprawne wartości obrażeń wstrząsów wtórnych.

Rengar

(2) Bitewny Ryk

  • Obrażenia podstawowe: 80/110/140/170 pkt. → 50/90/130/170 pkt.

(3) Rzut Bolą

  • Wartość spowolnienia: 45/60/75/90% → 30/50/70/90%

(Superumiejętność) Zew Łowów

  • Czas odnowienia: 90/75/60 s → 100/80/60 s

Seraphine

  • [NAPRAWIONY BŁĄD] Więcej Basu teraz poprawnie zadaje obrażenia przed sprawdzeniem, czy cel jest spowolniony.
    • Oznacza to, że Kryształowy Kostur Rylai działa teraz z (3) Więcej Basu i zamienia spowolnienie w unieruchomienie!

Wild Rift 2.4a: Mocniejszy Krwiopijec, słabszy Rabadon

Czas na ostatnią kategorię najnowszego patcha LoL: Wild Rift, czyli przedmioty. Tu mamy do czynienia z pięcioma poprawkami. Krwiopijec będzie nieco droższy, ale i mocniejszy. Inaczej będzie to wyglądało w przypadku Złodzieja Esencji, który ma być droższy i… słabszy. Kapelusz Rabadona będzie natomiast gwarantował mniej mocy umiejętności.

Krwiopijec

  • Łączny koszt: 3200 szt. złota → 3300 szt. złota
    • Koszt skompletowania: 1000 szt. złota → 1100 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 40 pkt. →50 pkt.

Złodziej Esencji

  • Łączny koszt: 3100 szt. złota → 3250 szt. złota
    • Koszt skompletowania: 900 szt. złota → 1050 szt. złota
  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn. → 20 jedn.

Absurdalnie Wielka Różdżka

  • Moc umiejętności: 65 pkt. → 60 pkt.
  • Koszt skompletowania: 800 pkt. → 900 pkt.

Kapelusz Rabadona

  • Koszt skompletowania: 900 szt. złota → 700 szt. złota
  • Moc umiejętności: 130 pkt. → 120 pkt.

Naładowane Ostrze Solari

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota → 3100 szt. złota
    • Koszt skompletowania: 800 szt. złota → 900 szt. złota
Tagi: , , , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Polska miksami stoi! Dziś ostatni dzień otwartych eliminacji do ESL MP

Ponad sto drużyn zapisało się do drugich otwartych eliminacji do ESL Mistrzostw Polski Jesień 2021 w CS:GO. Nie wszystkim jednak dane będzie osiągnąć...