Riot Games uraczyło nas kolejną aktualizacją League of Legends: Wild Rift. Patch oznaczony numerem 2.4b został dziś udostępniony graczom na całym świecie i przynosi naprawdę spore zmiany. Nie brakuje nowych bohaterów, poprawek dostępnych już wcześniej czempionów czy zmian dotyczących przedmiotów.

Brand i Nunu w Wild Rift

Niedawno do Wild Rifta trafił Thresh, a teraz otrzymujemy zapowiedź kolejnych dwóch bohaterów znanych z desktopowej wersji LoL-a. Niebawem będziemy mogli korzystać z Branda oraz Nunu i Willumpa. Do gry trafić mają 9 września o 2 czasu polskiego. O tej samej porze rozpocznie się zupełnie nowe wydarzenie związane z najnowszymi bohaterami. Kolejny event nazwany będzie Mróz i Płomień.

Nerfy na midzie i w dżungli

Najnowszy patch mobilnego LoL-a mocno uderzy w kilku dżunglerów, których w ostatnim czasie często można było spotkać w kolejce rankingowej. Nerf hammerem dostało się chociażby Xin Zhao, Kha'Zixowi czy Masterowi Yi. Bardzo prawdopodobne, że w najbliższym czasie rzadziej będziemy ich widywać w swoich spotkaniach. Słabsze będą też Akali i Katarina, zaś więcej siły zaoferują Akshan i Kennen. Szczegółowy opis zmian bohaterów, które trafiły do LoL: Wild Rift znajdziecie poniżej.

Ahri

Ogniki

  • [NAPRAWIONY BŁĄD] Prędkość ruchu będzie teraz poprawnie spadać wraz z upływem czasu.

Akali

Piętno Zabójczyni

  • Prędkość ruchu: 50% → 30%
  • Obrażenia podstawowe: 40-180 pkt. → 28-140 pkt.

Akshan

Bumerang Mściciela

  • Obrażenia podstawowe: 5/30/55/80 pkt. → 5/35/65/95 pkt.

Heroiczny zamach

  • [NOWOŚĆ] Strzały mogą teraz trafić krytycznie i zadać 150% obrażeń.

Zasłużona kara

  • [NOWOŚĆ] Obrażenia za każde draśnięcie są zwiększone o szansę na trafienie krytyczne, osiągając maksymalnie 50% przy 100% szansy na trafienie krytyczne: (20/25/30 pkt. + 12,5% obrażeń od ataku) x (1 pkt. + 50% szansy na trafienie krytyczne) - (80/100/120 pkt. + 50% obrażeń od ataku) x (1 pkt. + 50% szansy na trafienie krytyczne)

Gragas

Podstawowe statystyki

  • Pancerz co poziom: 4,7 pkt. → 4,3 pkt. (106 pkt. na poziomie 15. → 101 pkt. na poziomie 15.)

Toczenie beczki

  • Obrażenia podstawowe: 80/130/180/230 pkt. → 65/120/175/230 pkt.
  • Spowolnienie: 40/45/50/55% → 30/35/40/45%

Pijacka furia

  • Czas odnowienia: 4,5 s → 5 s

Katarina

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 570 pkt.

Kennen

Grzmiący shuriken

  • Obrażenia podstawowe: 75/130/185/240 pkt. → 85/140/195/250 pkt.

Porażenie elektryczne

  • Obrażenia dodatkowe przy trafieniu: 10/20/30/40 pkt. + 60% dodatkowych obrażeń od ataku + 20% mocy umiejętności → 25/35/45/55 pkt. + 70/80/90/100% dodatkowych obrażeń od ataku + 25% mocy umiejętności

Prędkość błyskawicy

  • Dodatkowa prędkość ataku: 40/50/60/70% → 50/60/70/80%

Kha'Zix

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja zdrowia 9 pkt. → 7,5 pkt.

Zakosztuj ich strachu

  • Obrażenia podstawowe: 60/95/130/165 pkt. → 50/85/120/155 pkt.

Kolec pustki

  • Leczenie: 55/90/125/160 pkt. → 40/75/110/145 pkt.

Master Yi

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie co poziom: 115 pkt. → 105 pkt.

Styl Wuju

  • Dodatkowe obrażenia nieuchronne: 25/40/55/70 pkt. → 22/34/46/58 pkt.

Nieśmiertelny

  • Czas odnowienia: 75/60/45 s → 80/70/60 s

Rakan

Wielkie wejście

  • Obrażenia podstawowe: 70/140/210/280 pkt. → 80/150/220/290 pkt.

Taniec bojowy

  • Premia do wytrzymałości tarczy, gdy umiejętność zostaje użyta na Xayah: 200% → 125%

Lotność

  • Prędkość ruchu: 50% → 60%

Soraka

Deszcz gwiazd

  • Czas trwania Odmłodzenia na sobie: 4 s → 2 s
    Całkowite leczenie z Odmłodzenia: 72/90/108/126 pkt. + 45% mocy umiejętności → 50/70/90/110 pkt. + 35% mocy umiejętności

Astralne natchnienie

  • Czas działania Odmłodzenia na sojuszniku: 4 s → 2 s

Thresh

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 570 pkt. do 610 pkt.
    Podstawowa regeneracja zdrowia: 7,5 pkt. do 11 pkt.

Potępienie

  • Podstawowa częstotliwość wypadania dusz: 33% → 40% (nie zmieniono ochrony przed pechem)

Mroczne przejście

  • Wytrzymałość tarczy: 55/110/165/220 pkt. → 65/115/165/215 pkt.

Młynek

  • Czas ładowania efektu biernego: 10 s → 6 s

Wukong

Złoty kostur

  • [USUNIĘTO] 80-procentowy modyfikator zmniejszonego leczenia podczas atakowania stworów.

Xin Zhao

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 40 pkt. → 35 pkt.
  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 610 pkt.

Wild Rift 2.4b: Jakie zmiany w przedmiotach i runach?

Patch 2.4b nie będzie się jednak ograniczał wyłącznie do bohaterów. Poprawki balansujące dosięgną również przedmiotów i jednej runy. Na liście znajdziemy między innymi Naładowane Ostrze Solari, Plemienną Zbroję i itemy, z których korzystają magowie. W kwestii run mamy tylko jedną wzmiankę. Chodzi o Przypływ Życia, który – zdaniem Riotu – był zbyt silny.

Naładowane Ostrze Solar

  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn. → 15 jedn.
  • Obrażenia podstawowe: 26-40 pkt. obrażeń nieuchronnych → 24-52 pkt. obrażeń magicznych
  • Maks. obrażenia: 65-100 pkt. obrażeń nieuchronnych → 60-130 pkt. obrażeń magicznych

Plemienna Zbroja

  • [NOWOŚĆ] Warunek działania Serca Plemienia: 2500 pkt. maksymalnego zdrowia → 950 pkt. dodatkowego zdrowia

Przebudzony Złodziej Dusz

  • MOC UMIEJĘTNOŚCI: 65 pkt. → 70 pkt.

Nawiedzona Maska

  • Szaleństwo: maksymalne wzmocnienie obrażeń: 10% → 6%
    • Wzmocnienie obrażeń na sekundę: 2% → 1,2%

Udręka Liandry'ego

  • Szaleństwo: maksymalne wzmocnienie obrażeń: 10% → 6%
    • Wzmocnienie obrażeń na sekundę: 2% → 1,2%

Echo Luden

  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn. → 20 jedn.
    Moc umiejętności: 80 pkt. → 85 pkt.

Runa Kluczowa: Przpływ Życia

  • Skalowanie leczenia sojuszników z mocą umiejętności: 40% → 30%
  • Skalowanie samoleczenia z mocą umiejętności: 20% → 10%