STS
fot. Rafał Zacny

Rusza The Collective. Inwestorem Mioduski, na inauguracji m.in. Young Leosia i Taco Hemingway

W miniony weekend w Warszawie obyła się inauguracja nowego projektu o nazwie The Collective. – To projekt skierowany do młodych ludzi, którego celem jest zjednoczenie różnych subukultur i zbudowanie jednej, silnej oraz zaangażowanej społeczność w internecie i poza nim – mówią o nim sami twórcy. A co to oznacza w praktyce?

Gwiazdy na inauguracji, właściciel Legii inwestorem

W praktyce oznacza to przestrzeń do kreowania treści związanych nie tylko z esportem i szeroko pojętym gamingiem, ale również m.in. modą czy też sztukami wizualnymi. Zresztą, wystarczy wspomnieć, że podczas inauguracji The Collective pojawił się szereg zaproszonych gości, wśród których znaleźli się m.in. przedstawiciele branży muzycznej w osobach Taco Hemingwaya, Young Leosi, Bedoesa i Żabsona, ale również grupa youtuberów Team X oraz brazylijski skład Conter-Strike’a 00Nation. Całość miała miejsce przy okazji 4. urodzin Grail Point, które odbyły się w The Box, nowej przestrzeni kreatywnej na stadionie Legii Warszawa. Warto wspomnieć, że obecność Wojskowych jest tutaj nieprzypadkowa, bo głównym inwestorem projektu został właściciel Legii, Dariusz Mioduski.

The Collective to przedsięwzięcie, które nie ma jeszcze w Polsce swojego odpowiednika – przyznał Mioduski. – Spoiwem naszych działań będzie szeroko rozumiany gaming, który jest obecnie najpopularniejszą formą rozrywki wśród młodych ludzi. Dlatego właśnie poprzez gaming, ale również autorskie formaty video oraz wydarzenia specjalne organizowane w The Box, chcemy zbudować zaangażowaną społeczność. Z Pawłem dzieli nas pokolenie, ale łączy spojrzenie na współczesny świat rozrywki, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę. Grail Point będzie bardzo ważnym ogniwem scalającym projekt z naszą grupą docelową – dodał.

„To będzie wydarzenie bez precedensu”

Partnerem Mioduskiego został natomiast Paweł Sabarański, założyciel Grail Point, czyli firmy związanej z szeroko pojętym streetwearem. – Wszystko zaczęło się od małego sklepu, który otworzyłem, mając zaledwie 20 lat. Dosłownie wyrośliśmy wtedy spod ziemi, nasz punkt znajdował się w piwnicy po warzywniaku. Dziś Grail Point to już zdecydowanie coś więcej niż tylko biznes modowy z fajnymi ciuchami i adresem na prestiżowej ulicy. To przede wszystkim duża, zaangażowana wokół Graila społeczność zainteresowana szeroko rozumianą kulturą uliczną, która śledzi nasze działania w mediach społecznościowych i bardzo często w nich uczestniczy, również w organizowanych przez nas aktywacjach offline’owych. Nawiązanie współpracy z tak poważnym partnerem jak Dariusz Mioduski oraz The Collective otwiera przed Grail Point zupełnie nowe obszary działalności – stwierdził Sabarański.

Co więc dalej? Plany są ambitne, bo w ramach The Collective mają powstać autorskie formaty wideo, ale też produkcje poświęcone m.in. muzyce hip-hop, modzie ulicznej i esportowi. Ponadto osoby zaangażowane w projekt prowadzą obecnie działania związane ze stworzeniem nowatorskiej rozgrywki gamingowej. – To będzie wydarzenie bez precedensu i mówię to z pełnym przekonaniem! W tej chwili nie mogę jeszcze przekazać zbyt wielu szczegółów, ale zdradzę, że wspiera nas międzynarodowa ekipa 00Nation, którą tworzą osoby zaangażowane wcześniej w rozwój m.in. FaZe Clan, największej społeczności gamingowej na świecie skupionej wokół topowej drużyny esportowej w USA. Nasz projekt jest bardzo ambitny i wierzymy w jego olbrzymi potencjał – zapewnił Sabarański.

Tagi: , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Jankos grupy Worlds

Rogue w zbiorze śmierci, MAD Lions całkiem szczęśliwe. Znamy grupy Worlds 2021

Największe wydarzenie roku w League of Legends zbliża się wielkimi krokami. Worlds 2021 startuje już w październiku, a dzisiaj mogliśmy poznać rozstaw...