mousesports to organizacja, która na esportowej scenie działa nieprzerwanie od prawie 20 lat. Wynik godny podziwu, zwłaszcza w tej jakże burzliwej i niepewnej branży. Dla osób przywiązanych do niemieckiego klubu, jego nazwy i logo mamy złą wiadomość. Ten powiadomił bowiem o rebrandingu.
mousesports to od teraz MOUZ
Wczoraj mousesports odeszło w zapomnienie, a organizacja zmieniła się w MOUZ. Nazwa krótsza, niektórzy powiedzą, że bardziej chwytliwa. Co ważne, jest też znana kibicom drużyny, wszak niejednokrotnie o zespole pisało i mówiło się właśnie "mouz". Rebranding objął również logo, co nie spotkało się z pozytywnym odbiorem. To zostało znacząco uproszczone, a w jego środku dostrzec można zarys głowy myszy. Sympatycy organizacji zwracają uwagę na fakt, że poprzednie logo mocniej kojarzyło się z drużyną. Nie są również zadowoleni z odejścia od dotychczasowego koloru przewodniego.
Porównanie starego i nowego logo MOUZ:
MOUZ w swoich szeregach posiada kilka dywizji. Do najbardziej rozpoznawalnych należy zaliczyć dwie ekipy Counter-Strike'a: Global Offensive (główną oraz akademię, której częścią są Kamil „siuhy” Szkaradek i Hubert „Szejn” Światły), a także skład League of Legends. Niemiecki klub działa też na scenach StarCrafta II, WarCrafta III, Fortnite'a oraz Street Fightera.