Ostatnio w mousesports sporo się dzieje. Organizacja ledwie kilka dni temu przeszła największy w swojej historii rebranding i od teraz znana jest jako MOUZ. Ale na tym nie koniec, bo przy okazji prezentacji nowych strojów ujawniła, iż udało jej się nawiązać współpracę ze znaną niemiecką firmą odzieżową Puma.

CZYTAJ TEŻ:
MOUZ, nie mousesports. Rebranding niemieckiej organizacji

Niemiecka organizacja i niemiecka marka odzieżowa łączą siły

Współpraca z Pumą to ogromny krok dla mousesports – przyznał Jan Dominicus, który pełni w organizacji funkcję Chief Business Development Officer. – Jesteśmy niesamowicie dumni, że Puma przy okazji angażu w niemiecką społeczność esportową zdecydowała się wybrać właśnie MOUZ. Jestem szczęśliwy, że po naszym rebrandingu będziemy w stanie dostarczyć naszym kibicom wysoce funkcjonalne i stylowe produkty, które zaprojektowaliśmy wspólnie z pracownikami Pumy. Teraz do nas i naszych drużyn należy reprezentowanie Pumy na największych arenach światowego esportu – dodał.

Obie strony postanowiły nawiązać długoterminową współpracę, której pierwsze efekty zobaczymy podczas zbliżającego się PGL Major Stockholm 2021. To właśnie na nadchodzących mistrzostwach świata w CS:GO reprezentanci popularnych Myszy premierowo zaprezentują się w zupełnie nowej serii odzieży, którą Puma przygotowała dla MOUZ. W ramach owej serii powstały dwie wersje koszulek meczowych oraz m.in. bluza z kapturem, spodnie, a także różne wersje t-shirtów. O ile jednak zawodnicy będą korzystać z nich już teraz, to fani, którzy zamówią swoje egzemplarze, otrzymają je dopiero w grudniu 2022.

MOUZ to kolejna organizacja esportowa, której stroje dostarcza Puma. Niemieckie przedsiębiorstwo od dawna współpracuje również z Cloud9, Gen.G Esports, ORDER, Futbolist oraz x-komem AGO.