Ruszył kolejny, trzynasty już tydzień Operacji Riptide w Counter-Strike'u: Global Offensive. A to oznacza nadejście nowych misji – misji, których standardowo otrzymaliśmy cztery. Nie zmieniła się też maksymalna liczba możliwych do zdobycia gwiazdek, bo ponownie możemy wzbogacić się o sześć sztuk cennej waluty.

CZYTAJ TEŻ:
Do Counter-Strike’a zawitała nowa operacja. Powitajcie Riptide!

Nowe misje Riptide. Jest i Obrońca, i Strefa Zagrożenia

A co w ogóle musimy zrobić, by je otrzymać? Cóż, dwie zaproponowane przez twórców misje wymagają od nas robienia rzeczy w określonych miejscach. Na mapie Ancient w trybie Deathmatch musimy eliminować wrogów w kolejnych ujętych na radarze lokacjach, podczas gdy w trakcie rozgrywki w Strefie Zagrożenia na Sirocco musimy zabawić się w grafficiarza. Szczególnie to drugie wyzwanie wydaje się być raczej mało przyjemne, bo niewiele ma wspólnego ze standardowym gameplayem.

O wiele bardziej standardowy wymiar mają kolejne dwa zadania. Jedno z nich wymagać od nas będzie wygrania 21 rund lub jednego całego meczu w skróconym trybie turniejowym na Vertigo. Fani zabawy w duecie ucieszą się natomiast na wieść, że znowu udamy się do trybu Obrońca, gdzie mierzyć się będziemy z kolejnymi falami botów. Botów, które dostarczą nam broń i to ważne, bo to właśnie za pomocą podniesionego wyposażenia będziemy musieli zgarniać eliminacje.

Misje trzynastego tygodnia Operacji Riptide prezentują się następująco:

  • Abyssal Plain – Deathmatch (Ancient):
    Zabij wrogów w określonych miejscach – 1 gwiazdka
  • Destructive Interference – Strefa Zagrożenia (Sirocco):
    Umieść 3/6/9 graffiti w określonych miejscach – 3 gwiazdki
  • Turniejowy krótki mecz (Vertigo):
    Wygraj 21 rund lub wygraj 1 mecz – 3 gwiazdki
  • Continental Margin – Obrońca:
    Zabijaj wrogów za pomocą ich broni – 2 gwiazdki

Przypomnijmy, że Operacja Riptide ma potrwać co najmniej 16 tygodni, niemniej termin jej zakończenia pozostaje na ten moment nieznany. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.