Tak jak w poprzednich tygodniach, tak i tym razem Valve uraczyło nas kolejnymi zadaniami w ramach Operacji Riptide w Counter-Strike'u: Global Offensive. Przed nami więc dobrze znany scenariusz – cztery misje i maksymalnie sześć gwiazdek do zdobycia.
CZYTAJ TEŻ: Do Counter-Strike’a zawitała nowa operacja. Powitajcie Riptide! |
Tydzień numer czternaście
Co więc tym razem przygotowali dla nas spece z Valve? Cóż, zestaw po części przypomina to, co już znamy, bo w zestawie zadań znalazło się m.in. jedno wymagające od nas wygrania określonej liczby rund lub całego meczu w skróconym trybie turniejowym. Aczkolwiek areną zmagań ma być Ancient, czyli najnowsza mapa obecna w puli turniejowej. Nie zabraknie też trybu Obrońca, gdzie eliminować będziemy wrogów za pomocą... ładunków wyważających. Fani celowników optycznych ucieszą się natomiast z powodu misji polegającej na zdobywaniu fragów w deathmatchu właśnie przy wykorzystaniu scope'a. Nie zabrakło też oczywiście wyzwania związanego z trybem uproszczonym. Tam zaliczać będziemy zwyczajne eliminacje. Ale jako że musimy ich zgarnąć aż 25, to możemy nieco przyspieszyć swój progres i zamiast tego pięciokrotnie zabić przeciwnika, ale musimy dokonać tego w początkowych 30 sekundach rundy.
Misje czternastego tygodnia Operacji Riptide prezentują się następująco:
- Turniejowy krótki mecz (Ancient):
Wygraj 21 rund lub wygraj 1 mecz – 3 gwiazdki - Finish Fast – Obrońca:
Zabijaj wrogów za pomocą ładunku wyważającego – 2 gwiazdki - Dead Heat – Deathmatch (Grupa Delta):
Zabij 60 wrogów, korzystając z celownika optycznego lub zabij 30 wrogów, korzystając z celownika optycznego w jednym meczu – 2 gwiazdki - First Impressions – Uproszczony (Grupa Sigma):
Zabij 25 wrogów lub pięć razy zabij wroga w trakcie pierwszych 30 sekund meczu – 2 gwiazdki
Przypomnijmy, że Operacja Riptide ma potrwać co najmniej 16 tygodni, niemniej termin jej zakończenia pozostaje na ten moment nieznany. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.