ThunderFlash 4 : 16
(Nuke)
Impression

Co nie było zaskoczeniem, lepiej wystartowało grające w obronie Impression. Nieposiadająca wsparcia organizacji ekipa miała teoretycznie ułatwione zadanie, ale i tak nie było pewności, czy TF z czasem nie znajdzie skutecznego sposobu na bardziej doświadczonych rywali. Ale już możemy powiedzieć, że nie znalazło, bo pierwsza połowa miała zatrważająco jednostronny przebieg. Tak naprawdę od pierwszej do ostatniej minuty to drużyna ponczka dyktowała warunki na serwerze, regularnie budując swoją przewagę w rundach. Przewagę, która tuż przed przerwą wynosiła aż dziewięć oczek i była zwiastunem szybkiego zakończenia meczu.

W tej sytuacji przedłużyć nadzieje ThunderFlash mogła jedynie wygrana runda pistoletowa. Problem w tym, że ta padła łupem Impression, co jeszcze bardziej zmniejszyło jakiekolwiek szanse na spektakularny comeback. Do takowego więc nie doszło i nawet nie było żadnej próby, by do niego doprowadzić. Wszak gracze TF po przejściu na stronę antyterrorystów zdobyli zaledwie jedną rundę i już po chwili mogli tylko napisać "GG" w okienku czatu, bo ekipa Kacpra "darka" Ściery nie miała zamiaru bawić się z przeciwnikami. Zamiast tego pewnie kroczyła ona do rychłego zwycięstwa, do którego ostatecznie doszło przy wyniku 16:4.


Po więcej informacji na temat ESL Mistrzostw Polski Wiosna 2022 zapraszamy do naszej relacji tekstowej.