STS
Zeri, Iskierka Zaun (League of Legends)
fot. Riot Games

Patch 12.7 wkroczył na serwery. Wiele zmian dla Zeri i nie tylko

Dziś w nocy League of Legends otrzymało najnowszą aktualizację. Ta jest o wiele obszerniejsza od kilku poprzednich, a deweloperzy głównie skupili się na polepszeniu balansu wśród postaci. Zaszło też parę zmian dotyczących przedmiotów czy run.

Bohaterowie

Patch 12.7 bez wątpienia największe wzmocnienia przyniósł Wukongowi. Wszystkie trzy z jego podstawowych umiejętności zostały ulepszone. Czas odnowienia Miażdżącego Ciosu (Q) oraz Wojowniczego Żartownisia (W) zmalał, co zdecydowanie sprawiło, że gra Małpim Królem stanie się przyjemniejsza. Do tego Cios Nimbu (E) będzie zadawał zwiększone obrażenia potworom. Kto wie, być może Wukong stanie się dobrym dżunglerem? Poza nim, na celowniku Riot Games znaleźli się m.in. Yasuo, Yone i Gangplank, którzy w niewielkim stopniu zostaną usprawnieni. Z drugiej strony, nieznacznie na sile stracą Ryze, Lee Sin i Jayce. U Zeri liczba nerfów jest za to dosyć spora.

Wzmocnienia

  • Gangplank
    • Próba Ognia (Bierna)
      • Zwiększone podstawowe obrażenia: z 55-225 do 55-310 pkt
    • Usuń Szkorbut (W)
      • Zmniejszony koszt many: z 80-120 do 60-100 pkt
  • Gwen
    • Unik i Cięcie (E)
      • Zwiększone skrócenie czasu odnowienia po ataku podstawowym: z 50% do 60%
    • Przeszycie (R)
      • Zmniejszony czas odnowienia: z 120-80 do 100-80 sekund
  • Kalista
    • Podstawowe Statystyki
      • Zwiększona podstawowa mana: z 250 do 300 pkt
      • Zwiększona prędkość ruchu: z 325 do 330 jednostek
      • Zwiększony przyrost prędkości ataku: z 4% do 4,5%
  • Karthus
    • Zrównanie z Ziemią (Q)
      • Zwiększone obrażenia przeciwko potworom: z 85% do 95%
  • Lillia
    • Wypełniony Snami Kostur (Bierna)
      • Zwiększony przelicznik od mocy umiejętności: z 12% do 20%
    • Uważaj! Iip! (W)
      • Zwiększone podstawowe obrażenia: z 70-150 do 80-160 pkt
  • Neeko
    • Rozdzielnokształtna (W)
      • Zwiększone podstawowe obrażenia efektu biernego: z 50-130 do 50-170 pkt
      • Zwiększona dodatkowa prędkość ruchu efektu biernego: z 10-30% do 10-40%
  • Pantheon
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia: z 9 do 7,5 pkt
    • Kometarna Włócznia (Q)
      • Zwiększona długość umiejętności po wciśnięciu: z 550 do 600 jednostek
      • Zmniejszona szerokość umiejętności po wciśnięciu: z 150 do 120 jednostek
    • Natarcie Egidy (E)
      • Usunięto spowolnienie, gdy Pantheon porusza się w tył podczas używania umiejętności
    • Spadająca Gwiazda (R)
      • Przyspieszony spadek Pantheona w wyznaczone miejsce o 0,25 sekundy
  • Wukong
    • Miażdżący Cios (Q)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 9-7 do 8-6 sekund
    • Wojowniczy Żartowniś (W)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 20-16 do 20-12 sekund
      • Wukong może teraz przechodzić przez teren używając tej umiejętności
    • Cios Nimbu (E)
      • Zwiększony przelicznik od mocy umiejętności: z 80% do 100%
      • Zwiększone dodatkowe obrażenia przeciwko potworom: z 50% do 80%
  • Yasuo
    • Podstawowe Statystyki
      • Zwiększone podstawowe zdrowie: z 490 do 520 pkt
    • Ostatnie Tchnienie (R)
      • Zmniejszony czas odnowienia: z 80-30 do 70-30 sekund
  • Yone
    • Przypieczętowany Los (R)
      • Zmniejszony czas odnowienia: z 120-80 do 120-60 sekund

Osłabienia

  • Jayce
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszono podstawowe zdrowie: z 560 do 520 pkt
      • Zwiększono przyrost zdrowia: z 90 do 95 pkt
      • Zmniejszony podstawowy pancerz: z 27 do 22 pkt
      • Zwiększony przyrost pancerza: z 3,5 do 3,8 pkt
  • Lee Sin
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku: z 68 do 66 pkt
    • Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu (Q)
      • Zmniejszone podstawowe obrażenia Fali Dźwięku: z 55-155 do 50-150 pkt
      • Zmniejszone minimalne podstawowe obrażenia Uderzenia Rezonansu: z 55-155 do 50-150 pkt
      • Zmniejszone maksymalne podstawowe obrażenia Uderzenia Rezonansu: z 110-310 do 100-300 pkt
  • Ryze
    • Przeciążenie (Q)
      • Zwiększony przelicznik od mocy umiejętności: z 45% do 50%
      • Zmniejszony przelicznik od dodatkowej many: z 3% do 2%
  • Zeri
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku: z 2 do 1,5 pkt
      • Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku: z 53 do 50
      • Zmniejszony podstawowy pancerz: z 22 do 20 pkt
      • Zwiększony przyrost zdrowia: z 90 do 95 pkt
    • Szybka Seria (Q)
      • Zmniejszony podstawowe obrażenia fizyczne: z 10-30 do 7-15
      • Zwiększony przelicznik od całkowitych obrażeń od ataku: z 110% do 110%-120%
      • Umiejętność teraz nakłada efekty przy trafieniu tylko raz na użycie
      • Zeri może teraz otrzymać tylko jeden ładunek superumiejętności, a czas odnowienia jej umiejętności E może zostać skrócony tylko raz na każde użycie Q (nie dotyczy trafień krytycznych)
      • Trafienia krytyczne za pomocą Q zapewniają Zeri dodatkowy ładunek R oraz dodatkowe skrócenie czasu odnowienia E
    • Laserowy Wstrząs (W)
      • Zmniejszone podstawowe obrażenia: z 40-180 do 10-150
      • Zwiększony przelicznik od obrażeń od ataku: z 100% do 120%
      • Zwiększony przelicznik od mocy umiejętności: z 50% do 70%
    • Iskrząca Moc (E)
      • Zmodyfikowany czas odnowienia: z 23 do 28-22 sekund
    • Piorunujący Strzał (R)
      • Zmodyfikowany czas odnowienia: z 100-80 do 120-70 sekund

Modyfikacje

  • Rengar
    • Dzikość (Q)
      • Zmniejszono obrażenia dodatkowe przeciwko budowlom o 40%
    • Bitewny Ryk (W)
      • Zwiększone dodatkowe obrażenia przeciwko potworom: z 65-130 do 85-150

Przedmioty

Patch 12.7 przyniósł także modyfikacje w pięciu przedmiotach. Wyjdą one na plus dla Glewii Umbry oraz Maski Otchłani. W zamian ucierpią Nadejście Zimy, Odnowienie Kamienia Księżycowego oraz Potęga Wichru. Zdecydowanie należały one do najczęstszych wyborów wśród części postaci, a zatem nic dziwnego, że twórcy postanowili dokładniej się im przyjrzeć.

Wzmocnienia

  • Maska Otchłani
    • Zwiększono przelicznik obniżenia odporności na magię Zatracenia od dodatkowych punktów zdrowia: z 1% do 1,2%
    • Zwiększono maksymalne obniżenie odporności na magię Zatracenia: z 20 do 25 pkt
  • Glewia Umbry
    • Zmniejszono koszt skompletowania przedmiotu: z 600 do 500 szt. złota
    • Zmniejszono czas odnowienia Zaciemnienia: z 45 do 35 sekund

Osłabienia

  • Potęga Wichury
    • Zwiększono czas odnowienia użycia przedmiotu: z 90 do 110 sekund
  • Odnowienie Kamienia Księżycowego
    • Zmniejszono dodatkowe leczenie i wytrzymałość tarczy za każdy ładunek: z 7% do 6%
  • Odejście Zimy
    • Zwiększono koszt skompletowania przedmiotu: z 1000 do 1100 szt. złota
    • Zmniejszono zdrowie: z 400 do 350 pkt

Runy

Mamy też jedną zmianę w runach. Zaginający Czas Tonik będzie teraz przywracał jedynie 30% wartości leczenia mikstury przy użyciu, a dodatkowo bonus do prędkości poruszania się zmaleje o 1 punkt procentowy.

Osłabienia

  • Zaginający Czas Tonik
    • Zmniejszono natychmiastowe przywrócenie zdrowia i many: z 50% do 30%
    • Zmniejszono dodatkową prędkość ruchu: z 5% do 4%

Inne

W grze pojawiła się nowa seria skórek, których motywem przewodnim są arkana. Do zakupienia pojawiły się nowe odsłony dla aż pięciu postaci: Ahri, Hecarima. Ryze’a, Xayah oraz Rakana. Dodatkowo, jak co aktualizację, deweloperzy pozbyli się kilkunastu błędów, na które gracze mogli natrafić podczas rozgrywki. Pełną listę zmian w patchu 12.7 można znaleźć pod tym adresem.

Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
MIBR RMR 2022

MIBR i FURIA pierwszymi uczestnikami PGL Major Antwerp 2022!

Brazylijczycy mogą świętować W przypadku podopiecznych Renato "naka" Nakano o awansie przesądził mecz o sporym ciężarze gatunkowym. Naprzeciwko MIBR...