Dominacja Ferrari
Przed ostatnim wyścigiem sezonu Konrad Böhm oraz Robert Jemielity mieli taką samą liczbę punktów. O tym, kto zdobędzie tytuł, miało zadecydować Grand Prix Arabii Saudyjskiej. Na torze w Jeddah od samego początku lepiej prezentował się Böhm, który bez większych problemów ograł resztę kierowców i wygrał z ponad 3-sekundową przewagą. Jemielity dojechał dopiero na piątym miejscu. To oznaczało, że Konrad został pierwszym w historii splitu PlayStation mistrzem Polish F1 Series.
Razem z kolegą zespołowym absolutnie zdominowali sezon, zdobywając łącznie 440 punktów. To o 315 więcej od drugiego w kolejności Red Bulla. Duet Böhm & Jemielity wygrał 10 z 12 wyścigów, deklasując stawkę. Podium wśród zespołów uzupełnił Mercedes, który zgromadził taką samą liczbę punktów co "czerwone byki". Miejsce trzecie wśród kierowców za duetem Ferrari zajął Alan Banaszak, który zawodnika z czwartej lokaty pokonał o zaledwie trzy oczka.
Czołowa dziesiątka klasyfikacji generalnej splitu PlayStation:
Pozycja | Kierowca | Zespół | Punkty | Różnica | Strata |
1 | Konrad Böhm | Ferrari | 228 | - | - |
2 | Robert Jemielity | Ferrari | 212 | 16 | 16 |
3 | Alan Banaszak | Red Bull | 119 | 93 | 109 |
4 | Krzysztof Książkiewicz | AlphaTauri | 116 | 3 | 112 |
5 | Patryk Grzesik | Mercedes | 97 | 19 | 131 |
6 | Adrian Mularczyk | Mercedes | 76 | 21 | 152 |
7 | Mateusz Szypuła | McLaren | 53 | 23 | 175 |
8 | Szymon Kawalec | Aston Martin | 52 | 1 | 176 |
9 | Maksymilian Jaros | Haas | 47 | 5 | 181 |
10 | Paweł Marciniszyn | Alfa Romeo | 35 | 12 | 193 |
Klasyfikacja konstruktorów splitu PlayStation:
Pozycja | Zespół | Punkty | Różnica | Strata |
1 | Ferrari | 440 | - | - |
2 | Red Bull | 125 | 315 | 315 |
3 | Mercedes | 125 | 0 | 315 |
4 | AlphaTauri | 124 | 1 | 316 |
5 | McLaren | 72 | 52 | 368 |
6 | Haas | 53 | 19 | 387 |
7 | Aston Martin | 50 | 3 | 390 |
8 | Williams | 41 | 9 | 399 |
9 | Alfa Romeo | 24 | 17 | 416 |
10 | Alpine | 13 | 11 | 427 |
Więcej aktualnych informacji związanych z Polish F1 Series znajdziecie na profilach społecznościowych ligi – Twitterze, Facebooku, Instagramie, Twitchu oraz na kanale YouTube, gdzie będą pojawiały się retransmisje wyścigów. Sponsorami inicjatywy są Logitech, JR Holding ASI oraz Vending Solution. Patronem medialnym ligi jest redakcja Cybersport.pl.